Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi te ostatte POPpia? Ovat niin käsittämättömän perusrumia!

Vierailija
30.01.2010 |

Laadusta on ihan turha puhua. Vaatteet ovat tylsiä ja tylsän värisiä.

Peruskamaa; tummansinistä ja punaista.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla rahalla saa paljon kauniinpia, tyylikkäämpiä ja hauskempia.

Vierailija
2/15 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite en ole ostellut vielä juuri mitään vaatteita lapselleni, kun hän on vasta 4kk ja olen saanut lahjana niin paljon. Mutta sanoo sen jo järkikin, että makuja on monia.. IHme hommaa tulla tänne keuhkoamaan jos ei itse tykkää. Älä sitten osta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 pusero jonka raitoihin ihastuin, farkut ja ehdoton suosikkini eli WindFleece-takki.

Ihan loistava oli kevä't tahi syksy, kesälläkin viileillä säillä hyvä. Värinä lempparini eli havun vihreä, kirkas keltainen, turkoosi, musta, peruspunainen ja sininen. Oranssiakin taitaa olla...

Ne tummansiniset-ja punaiset vaatteet ovat vain osa kys merkin tarjontaa.

Vierailija
4/15 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En perustele millään, mutta ovat yksinkertaisuudessaan hyviä, jää toisellekin kulutettavaa ;)

Ja olen ostanut kaikki po.p vaatteet kaäytettynä meille. Hyviä perusvärejä jotka eivät kulu muodin mukana.

Vierailija
5/15 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset ostaa jonkun tietyn merkin vaatteita....mysteerien mysteeri! Oliskohan siksi, että vaikka ne sinusta olisivatkin rumia, niin joku toinen voi pitää niitä hienoina. Ei tämä vastaus sattunut juolahtamaan mieleesi?

Vierailija
6/15 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat joko käsittämättömän tylsiä (sinisiä ja punaisia, yksinkertaisia) tai sitten jotain retroa mistä en välitä. Laatu on kyllä ihan hyvää.

Vierailija
7/15 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään! Lapset tykkää, esikoinen kyseleekin, että äiti tykkäätkö noista Pee vaatteista, kun mulla on niitä niin monta?

Kuten edellä jo sanottiin, eikös ole hyvä, että jokainen voi ostaa mieleisiään?!

Vierailija
8/15 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostanut; windfleece-takin (muualta ei löytynyt noin pienelle), toppatöppöset (voi töpöstellä vaikka keväällä lammikkoon, ei mene vesi!)

Muuten en noista perusvärisistä tyttö/poika vaatteitsta erityisesti pidä. Jos löytyy vaihtoehtoja niin yhtään sinistä en pojalle osta.

Vierailija
9/15 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tylsiä ja tylsän värisiä. Värejä ja kuoseja on paljon, yhtään tummansinistä tai punaista en ole ostanut. Se nyt on vaan se perusvalikoima, mikä niillä on aina. Mutta ostan kausivaatteita ja paljon. Laatu on ylivertaista ja sieltä löytyy eniten sopivia malleja laihoille LAPSILLE. Minä haluan ostaa siis lapsilleni juuri lastenvaatteita, mutta silti tyylikkäitä ja siistejä.

Vierailija
10/15 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka kestävät yli 5-vuotiaalla pojalla. Eli laadusta se on kiinni.

Sisävaatteista en tykkää ja muiltakin merkeiltä löytyy tarpeeksi kestäviä.

Vierailija
11/15 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttää kun monesssa kaupassa ainoat värit tytöille on vaaleanpunainen ja liila.

Raikkaat perusvärit on ilo silmälle.

Tyttö itse tykkää eniten kirkkaan keltaisesta.

Vierailija
12/15 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo siniset ja punaiset ovat vain pieni osa mallistoa. Itse pidän näistä raikkaista raitapaidoista (turkoosi, ruskea jne) ja pyjamista sekä farkuista.

Popia suosin myös siksi, että mallistossa on paljon luomupuuvilla vaatteita ja että suurin osa vaatteista on tehty Liettuassa - yritän välttää Kiinassa tehtyjä tekstiilejä (myrkkyjäämät, ympäristöasiat, pitkä kuljetus).

Ja nykypäivää on se, että lähes kaikki popin vaatteet ovat unisex.

Jälleenmyyntiarvo on hyvä (huutiksessa saa melkein takaisin omansa jos on ostanut vaatteen alesta) ja laatu on todella hyvä (ei mene pesuissa ja käytössä miksikään).

Vierailija
13/15 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tärkeää sekin, että sieltä löytyy LASTENvaatteita omalle 9- vuotiaalle tytölleni.

H&M tarjoaa hänen koossaan lähinnä teinuhärpäkkeitä...

Vierailija
14/15 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on olleet kivoja ja kestäneet hyvin. Samoin tytön lahjaksi saaneet sukkikset ja neuletakki on säilyneet nyppyyntymättä, lahjahamekin on siisti ja kiva.

Yksittäiset vaatteet minusta kivoja, mutta suurimmasta osasta en tykkää.

Vierailija
15/15 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tummansinisiä, kirkkaanpunaisia ja valkoisia t-paitoja. Niitä kun on välillä vaikea löytää. Myös yksivärisiä sukkia, jotka ovat hyvälaatuisia. Sukissa loistava idea, että koko on näkyvissä sukanvarren sisäpuolella. Lapsilla niin lähellä toisiaan oleva jalan koko, että muuten saa mittailla ja vertailla pareja pyykkiä selvitellessään.

Noita yksivärisiä vaatteita kun aina tarvitsee, jotta saa kivoja asuja, ettei kaikki ole eri sävyyn kukikasta, ruudullista ja printillistä...