Kaksi klassista G:tä: Mitä lasissa JA mitä teillä
Kommentit (7)
illalla meilläkin pizzaa. Kuulostaa epäterveelliseltä, mutta onneksi tämä ei ole jokapäiväistä, tänään vaan sattuu näin :D.
illalla meilläkin pizzaa. Kuulostaa epäterveelliseltä, mutta onneksi tämä ei ole jokapäiväistä, tänään vaan sattuu näin :D.
Nyt kyllä alkoi tekemään siideriä mieli,taidanpa ostattaa pari putelia sitten.
Illalla possun sisäfilettä, perunaa, salaattia.
Possun ja perunan kera myös Creme Bonjour-valkosipuli/ yrttihässäkkää sellaisenaan, kylmänä..
Ihanaa.
Sen jälkeen käperryn lasten kanssa sohvalle katsomaan jotain kivaa leffaa...kera jäätelön ;-D
Ilallla ajatteli juoda pari Sol-olutta ja tehdä vohveleita; itselleni suolaisella kalatäytteellä ja lapsille perinteisellä kermavaahto-mansikkahillo-täytteellä
muuten terveellisesti, ovatko nämä poikkeuspäiviä, monen ruokavalio kuulostaa todella lihottavalta.
Itse en voi syödä noin, tai pullahdan hetkessä takaisin vanhoihin mittoihin :(
muuten terveellisesti, ovatko nämä poikkeuspäiviä, monen ruokavalio kuulostaa todella lihottavalta. Itse en voi syödä noin, tai pullahdan hetkessä takaisin vanhoihin mittoihin :(
painoindeksi on mulla 21, ikää 39v. Normaalisti syön terveellisesti, mutta joskus on tällaisia mässäilypäiviä ;). Just muuten meni laskiaispullakin :-D... Tosi harvinaista mulle, yleensä en syö mitään pullaa, karkkia, sipsejä ym, en vaan tykkää niistä. Mikäköhän ihme mulla tänään on kun kaikki epäterveellinen maistuu ;-)? t. se joka korkkasi just sen oluen
en tule enää nykyään kuin väsyneeseen humalaan. Siis ei alkoholia.
Illalla syömme aika perusruokaa, lihamureketta ja spagettia. Jälkiruuaksi uuniomenajäätelöä.
Huomenna syömme varmaan kuhakeittoa ulkopäivän kunniaksi.