Miehen suhtautuminen pettämiseen yllätti
Olin viime viikonloppuna viihteellä, erään kaverini synttäreillä saunaillassa. Siellä oli yksi tämän kaverini kaveri, puolituttu. Olen ajatellut että hän on tod. näk. lesbo/bi, on katsellut mua sen verran sillä silmällä. Ei siinä mitään, olen itsekin bi. Mutten ole koskaan seurustellut naisen kanssa, ainoastaan harrastanut seksiä noin 5 naisen kanssa. Olen naimisissa ja äiti, yli 35 v. En oo pettänyt koskaan. Mieheni kanssa olen ollut jo 12 v. Hän tietää, että oon ollut sängyssä naisten kanssa.
Nyt kävi niin, että jäätiin viimeiseksi saunaan, muut menivät muualle (juhlatilaan) ja pikkaisen humalassa pestiin toisiamme ja seuraavaksi tän naisen sormet oli mun jalkovälissä ja luoja se tuntuikin hyvältä siinä tilanteessa. Seuraavassa hetkessä olikin jo seksiä sitten ihan kunnolla, 2 kertaa kummankin orgasmiin.
Mä olin sitten häpeissäni ja muutaman päivän sairastettuani asiaa niin että mieskin huomasi, että joku on vialla, niin kerroin kun oli tilanne, että lapset nukkuivat. Mies ei suuttunutkaan, vaan innostui kovasti, kyseli yksityiskohtia seksistä. Ja rakasteltiin todella kiihkeästi (varmaan kiihkeimmin pariin vuoteen).
Mulla on silti paha olla. Mies ei tajua, koska se oli nainen, enkä oo mitään rakastunut tms. Miehen kanssa olosta olisi varmaan suuttunut. Hän ei siis pidä tätä yhtä vakavana. Mä en oikein käsitä tämmöistä. Musta pettäminen on pettämistä vaikka se olisi ollutkin samaa sukupuolta. Mies sanoo, että jos haluan, niin saan kyllä käydä naisissa joskus ja sanoi että haluaisi nähdäkin sen.
Tänäänkin halusi kuulla siitä ja innostui taas kovasti.
Onko tää jotenkin outoa?
Kommentit (18)
jos mies on kahden naisen kanssa samanaikaisesti, tai harrastaa seksiä ulkomailla.
Tai siis ei ymmärrä mitä on tapahtunut. Tällä hetkellä pitää sitä vielä kiihottavana.
M34
Voi voi, kukkahattu tädit ja sedät taas vauhdissa. Ei ne värkit siitä kulu vaikka vieraissa käy.
Meillä on ollut avoinsuhde kohta kymmenen vuotta ja meidän suhde on varsin onnellinen. Ei ole mitään ongelmia mustasukkaisuuden tai muun vastaavan kanssa. Ei tarvi nipottaa jos toinen vilkuilee kadulla vastakkaista sukupuolta eikä tarvi pelätä jo käydään eriaikaan baarissa tai kun minä olen työn puolesta reisussa.
Kaikki ei vaan ole niin ahdasmielisiä...
-M32-
Voi voi, kukkahattu tädit ja sedät taas vauhdissa. Ei ne värkit siitä kulu vaikka vieraissa käy.
Meillä on ollut avoinsuhde kohta kymmenen vuotta ja meidän suhde on varsin onnellinen. Ei ole mitään ongelmia mustasukkaisuuden tai muun vastaavan kanssa. Ei tarvi nipottaa jos toinen vilkuilee kadulla vastakkaista sukupuolta eikä tarvi pelätä jo käydään eriaikaan baarissa tai kun minä olen työn puolesta reisussa.Kaikki ei vaan ole niin ahdasmielisiä...
-M32-
Ei niillä silloin ole avointa suhdetta. Luuletko tosiaan, et jos teillä on niin samalla kaikilla muillakin on? Annatkos sä persettä jollekin homolle, jos se tulee sitä sulta pyytämään?
M34
Ei niillä silloin ole avointa suhdetta. Luuletko tosiaan, et jos teillä on niin samalla kaikilla muillakin on? Annatkos sä persettä jollekin homolle, jos se tulee sitä sulta pyytämään?M34
Ei mun seksuaalinen suuntautumiseno mitenkään liity tähän. Kuten sanoin meillä on avoin suhde eikä se rajaa puolisen petikavereita sukupuolen perusteella ;o)
Vaikka AP puhuu pettämisestä niin se ei tarkoita, että AP:n puoliso on tiukkapipoinen kukkahattu setä. AP voisi vaikka kysyä puolisoltaan ihan suoraan saisiko luvalla käydä lesboilemassa.
Kuten sanottu ei kaikki ole niin jumalattoman tiukka pipoisia. Asioista vain tehdään kamalan vaikeita kun ei kehdata puhua suoraan...
-M32-
Ei niillä silloin ole avointa suhdetta. Luuletko tosiaan, et jos teillä on niin samalla kaikilla muillakin on? Annatkos sä persettä jollekin homolle, jos se tulee sitä sulta pyytämään?M34
Ei mun seksuaalinen suuntautumiseno mitenkään liity tähän. Kuten sanoin meillä on avoin suhde eikä se rajaa puolisen petikavereita sukupuolen perusteella ;o)Vaikka AP puhuu pettämisestä niin se ei tarkoita, että AP:n puoliso on tiukkapipoinen kukkahattu setä. AP voisi vaikka kysyä puolisoltaan ihan suoraan saisiko luvalla käydä lesboilemassa.
Kuten sanottu ei kaikki ole niin jumalattoman tiukka pipoisia. Asioista vain tehdään kamalan vaikeita kun ei kehdata puhua suoraan...
-M32-
Kannattaa kuitenkin ekana pyytää se lupa ja sitten vasta touhuta kaikenlaista eikä toisinpäin. Jos AP on pettänyt niin silloinhan puoliso ei tiedä asiasta mitään. Ei tässä minun mielestä ole mitään tiukkapipoisuutta vaan kumppanin kunnioittamista.
M34
Miehen kanssa pettämisessä on aina alitajuinen suvunjatkamiselementti mukana, mutta nainen naisen kanssa on sama kuin dildolla lykkisi => ei vaaranna miehen suvunjatkoa.
Miehenä minua loukkaa syvästi ja itsetuntoa kalvaa se, että muija antoi vieraalle miehelle ilman kumia ja sai päästää jopa lastit sisälle. Se jos mikä kismittää pitkään.
-petetty mies
Miehen kanssa pettämisessä on aina alitajuinen suvunjatkamiselementti mukana, mutta nainen naisen kanssa on sama kuin dildolla lykkisi => ei vaaranna miehen suvunjatkoa.
Niinhän se teoriassa menee ettei naista haittaa jos mies kännissä käy köyrimässä ohi mennen jotakuta, kunhan ei ole pienintäkään pelkoa suhteesta (nainen hakee lasten kasvattajaa, niin kauan kun se ei vaarannu niin syrjähypyt ei haittaa). Sen sijään miehen naispuoleinen ystävä on naiselle todellinen vaara.
Miestä taas ei kiinnosta jos naisella on mies ystäväviä kunhan vaan eivät harrasta seksiä. Miehellehän riittää että saa siittää jälkeläiset.
Tämä siis evolutionaalisesti. Kulttuuri on sitten tuonut kaikenlaista tuohon mukaan =)
kaiken laisiin mielipiteisiin muka pohjaksi.
Kovin mustavalkoinen käsitys tulee, koska tiede ei ainakaan biologisin termein kykene selittämään kaikkea ihmisen monimutkaisuutta. Kannattaisi kääntyä vaikka psykologian puolelle, niin voisi olla lähempänä totuutta.
Tiedättekö kuka muuten myös valjasti evoluutioteoriaa antamaan oikeutusta rotuopeilleen? -Siinä sitä esimerkkiä!
...siis kaiken huippu oli, että naisesi antoi vieraan päästää "lastit sisälle"? Ei minua ainakaan pettämistilanteessa enää haittaisi, josko ne lastit tulivat sisälle vai eivät. Olisi se siihenkin asti ollut ihan yhtä samanlaista pettämistä - oli kumi tai ei käytössä. Ei ne vieraan miehen spermat sinne vaginaan jää loppuiäksi hautumaan. Olisiko suihinotto ollut vaimolta parempi ratkaisu vai olisiko hänen suunsa sitten "saastunut"?
Sen sijaan ymmärrän hyvin, että se pettäminen sattui varsinkin henkisesti.
M40
Siksi, että ilman kumia se on mielestäni paljon intiimimpää kuin kumin kanssa. Siis ihan kuin oltaisiin pariskuntana. Siksi se vituttaa.
...siis kaiken huippu oli, että naisesi antoi vieraan päästää "lastit sisälle"? Ei minua ainakaan pettämistilanteessa enää haittaisi, josko ne lastit tulivat sisälle vai eivät.
M40
Ei tietääkseni loppuun asti silti. Orgasminkin sai.
Olisiko suihinotto ollut vaimolta parempi ratkaisu vai olisiko hänen suunsa sitten "saastunut"?
Sen sijaan ymmärrän hyvin, että se pettäminen sattui varsinkin henkisesti.
M40
Oli se sillä lailla pettämistä, että kyllä meillä on yksiavioinen suhde. Lupaa ei ollut.
Tilanne on tuon jälkeen rauhoittunut. Ei siis joka kerta kysele asiasta. Joskus mainitsi, että jos haluan, niin hän kyllä haluaisi nähdä. Mä oon sanonut, että mä en kyllä haluaisi katsella, kun mies panee jotakuta.
Ei oo raivostunut, vaikka nyt tuosta on jo yli kuukausi eli varmaan on jo tajunnut, mitä tapahtui. Olen kysynyt tuosta, sanoi vähän miettineensä kun käytös oli niin outoa, että jospa oon ollut jonkun miehen kanssa tai että olen vaikka rakastunt johonkin mieheen. Että se oli hänelle helpotus kuulla, mikä oli.
Miehenä minua loukkaa syvästi ja itsetuntoa kalvaa se, että muija antoi vieraalle miehelle ilman kumia ja sai päästää jopa lastit sisälle. Se jos mikä kismittää pitkään. -petetty mies
Sä jaksat tän saman jutun vetää joka aiheeseen mistä täällä keskustellaan, kuinka sun vaimos antoi paljaalla. Kyllästyttää.
Hyväksyisin sen että hän silloin tällöin harrastaisi homoseksiä. (Tosin vain jos keskusteltaisiin asia suoraan, en hyväksyisi pettämistä). Voisin jopa olla aktiivinen ja etsiä esim synttärilahjaksi bi-miehen jonka kanssa hemmoteltaisiin miestä yhtä aikaa. Tavallaan se olisi jotain mitä minä en voi antaa hänelle, ihan eri asia.
En kuitenkaan hyväksyisi seksiä toisen naisen kanssa. Koska me olisimme samaa kategoriaa, suoremmin verrattavissa, ja siten kokisin tämän naisen enemmän uhkaksi minulle. Sitä paitsi miehen kanssa ei syntyisi vahinkolapsia...
Mieheni on puhdas hetero, mutta olen joskus pohtinut asiaa. En käsitä sitä, että pettäminen muuttui hyväksi asiaksi, mutta ymmärrän sen, että miehellesi oli helpotus kun kyseessä olikin nainen eikä mies.
Jos miehen kuuluu levittää spermaansa niin laajalti kuin mahdollista että saa varmistettua jälkikasvunsa niin samoinhan naisen kuuluisi saada mahdollisimman monet miehen spermat sisälle jotta saa varmasti toimivaa tavaraa ja raskautuu.
Eli jos noudatat tuota logiikkaa ja "jaat siementäsi" vapaasti, täytyy sinun hyväksyä toinen puoli eli että myös naisesi hakee mahdollisimman monelta kilpailijat sisäänsä.
Mä voisin kuvitella, että koska siinä ei perinteistä penetraatiota tapahtunut, mies ei jotenkin vaan pidä sitä pettämisenä.
Ja kaksi naistahan on aika usein miesten fantasioiden kärkikastia.
Tuossa on tietysti se vaara, että mies saa sinun seikkailustasi pakkomielteen ja kiihottuu enää vain kuultuaan siitä yksityiskohtia, joten en ottisi tavaksi keskustella siitä ennen seksiä.