Kaipaatko koskaan aikaa, kun miehesi oli nuori, rakastunut ja kyrpä sojotti ylväänä kohti taivasta?
Kommentit (20)
Tällä hetkellä asiat ovat juurikin noin. :)
muut kyllä matsaa, muttei tuo nuori:-). Tosin sekin os suhteellinen käsite.
Seksi on ällöttävin osa avioliittoa. Olen ollut sitä mieltä aina. Pienestä pitäen. Naimisiin olen silti aina halunut ja saada lapsia.
Rakastaminen on parempaa kuin rakastuminen. Nuoruus oli epävarmaa ja silloin oli niin tietämätön kaikesta, etten sitäkään kaipaa. Ja kyrpä sojottaa edelleen ihan samalla tavalla kuin silloin yli 20 v sitten, nyt se vaan sojottaa vähän pidemmän aikaa, joten sekin on vaan parantunut :)
Ennen lapsia meillä oli todellinen rakastelukriisi, jolloin halusin paljon useammin kuin mies.
Nyt kolmen lapsen jälkeen seksielämämme on aivan mahtavaa "leluineen". Ja enemmän se sojottaa nyt kuin 10 v sitten. Rakastuneitakin olemme varmaan entistä enemmän. Naimisissa 10 v, yhdessä 17 v.
mieheni on aina mun silmissä nuori (5v nuorempi), edelleen hulluna minuun ja aina tarjolla:)
14 vuotta yhdessä...
Kaipaatko koskaan aivoja, ja jotain oikeesti järkevääkin ajateltavaa kuin muiden ihmisten munahimot yms?
Lähinnä aikaa ennen lapsia; silloin viikonloput aloitettiin nukkumalla pitkään, herättyä rakasteltiin ennen ja jälkeen aamupalan. Nyt voi vaan uneksia rauhallisista aamupanoista, lapset 5v, 4v ja 5kk. Iltaisin lasten mentyä nukkumaan ei enää jaksa, kun yölläkin pitää herätä syöttämään vauvaa. Ehkä taas puolen vuoden päästä jaksetaan rakastella.
rakastan tuota yli nelikymppistä miestä enemmän kuin sitä nuorta miestä, joka hän aikoinaan oli. seksiä on edelleen paljon, ehkä viitenä päivänä viikosta ja usein monta kertaa.
Nyt voi vaan uneksia rauhallisista aamupanoista, lapset 5v, 4v ja 5kk. Iltaisin lasten mentyä nukkumaan ei enää jaksa, kun yölläkin pitää herätä syöttämään vauvaa. Ehkä taas puolen vuoden päästä jaksetaan rakastella.
Vaikka ei ole vikaa tässäkään vaiheessa, stabiilia elämää. :) Mutta olihan se alkuhuuma ihanaa sekin.
molemmat nuorekkaita, umpirakastuneita ja kyrpä kohti taivasta
ja miksi kaivata aikaa kun mies oli nuori, nyt paljon kypsempi, parempi rakastajana ja muutoinkin asettunut ja itse olen vanhentunut samassa tahdissa.
nykyisellä yli nelikymppisellä seisoo paremmin kun kellään muulla :-)
Ja ollaan umpirakastuneita, emme tulisi toimeen ilman toisiamme.
itse olen nyt noin 50v. ja mieheni 29. ai että tätä iloa ja rakkauden leiskuntaa. Mies nuori ja innokas. Kestää...ja kestää...ja kestää. Itse kokenut ja osaava. Tiedän temput ja opetan miehelleni. Päivittäin, ainakin viidesti.
Vierailija kirjoitti:
nykyisellä yli nelikymppisellä seisoo paremmin kun kellään muulla :-)
Ja ollaan umpirakastuneita, emme tulisi toimeen ilman toisiamme.
"Kun kellään muulla" - repesin!
Mitä tiedät muiden seisomisista, oikeesti?!
Mies 44 v. ja itse samanikäinen. Sojottaa pystyssä muulloinkin kuin lauantaisin saunan jälkeen. Itse asiassa aina ennen saunaa kun käydään yhdessä suihkussa ennen löylyjä. Ei pienenä tiennyt miten kivaa isona on 😁
Mitä vähemmän sojotusta, sen parempi.