Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

10-vuotiaan tytön painajainen: muu perhe tapetaan

Vierailija
29.01.2010 |

tähän heräsin viime yönä, tyttö huusi minua aivan kauhuissaan, menin rauhoittelemaan, niin kertoi nähneensä painajaista että meille tuli joku sisälle, kävi ensin pikkuveljen huoneessa tappamassa veljen, sitten minun huoneessani tappamassa minut, ja poistui.

Miten voin lohduttaa tyttöä, jota nyt pelotti mennä nukkumaan?

Aivan kamala painajainenhan tuo oli.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa tsekata vähän mitä teillä elämässä tällä hetkellä

Vierailija
2/21 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahdollista. Mutta harvinaista noin vanhalle lapselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

televisiosta eism???

Vierailija
4/21 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näki painajaista, et joku ampui meijät, ku oltii kaupassa. Oli kai nähny uutisissa sen Sellon tapauksen :(

Vierailija
5/21 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttuja tollaset sepitetyt tarinat.

Vierailija
6/21 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään painajaista nähnyt.

Vierailija
7/21 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ap.lle sanoisin, että vakuuta ponnekkaasti ja vakuuttavasti, että tuommoinen EI ole mahdollista. (vaikka nykyaikana näköjään mikään ei ole mahdotonta, älä kerro sitä lapselle)

Vierailija
8/21 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en usko sepittelyihin tai huomionhakuun.

Enkä oikein tuohon "entinen elämä" juttuunkaan..

Televisiota meillä ei lapset katsele enää kahdeksan jälkeen, viimeistä yhdeksältä alkaa ohjelmat joita ei ole lupa katsoa.

Poliisikoira Rexiä katsoo, en tiedä siitä sitten onko se liikaa herkälle lapselle?

Ja elämässämme ei ole tapahtunut mitään muutoksia, eikä muutakaan levotonta, ihan tätä samaa arkea tarvotaan eteenpäin :)

ap

Vierailija
9/21 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hakemaan huomiota, niin ON huomion tarpeessa ja sitä on annettava!

Hakee huomiota sillä.Ei se mitään painajaista nähnyt.

Vierailija
10/21 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna tytön katsoa poliisikoira Rexiä. Vaikka tuo painajainen ei ko. sarjasta johtuisikaan niin se ei kyllä ole lapsille suunnattu. Koira on kyllä söpö mutta ei Rexiä 10-vuotiaalle!

Vierailija
11/21 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joopa, sitä itsekin epäilin, ongelmana vaan on Rexin lähetysaika: klo 17:00, onhan se aika hurjaa että siihen aikaan tulee lapsille sopimatonta ohjelmaa. Olen itsekin joskus yrittänyt sitä Rexiä vähän katsoa nähdäkseni minkälainen se on, mutta en ole sen tarkemmin asiaan perehtynyt.

Olen vaan tyhmästi ajatellut, ettei viideltä iltapäivällä tuleva ohjelma voi olla paha.

Tyhmää, kyllä.

ap

Vierailija
12/21 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joopa, sitä itsekin epäilin, ongelmana vaan on Rexin lähetysaika: klo 17:00, onhan se aika hurjaa että siihen aikaan tulee lapsille sopimatonta ohjelmaa. Olen itsekin joskus yrittänyt sitä Rexiä vähän katsoa nähdäkseni minkälainen se on, mutta en ole sen tarkemmin asiaan perehtynyt.

Olen vaan tyhmästi ajatellut, ettei viideltä iltapäivällä tuleva ohjelma voi olla paha.

Tyhmää, kyllä.

Tuo on niin paska juttu kun tv:stä tulee ihan mitä sattuu. Ei todellakaan kannata ajatella että kaikki mikä tulee 20 olisi lapsille sopivaa. Olisihan se ihanaa jos voisi olla huoleton asian suhteen mutta itse kyllä luota moiseen. Minua ärsyttää kun tv:stä tosiaan tulee ohjelmia miten sattuu. Esim. juuri poliisikoira Rex 17.00 ja sitten Tartu mikkiin 21.00. Mikä järki? Meillä muksu tykkää hulluna juuri TM:stä, onneksi se tulee uusintana seuraana aamupäivänä.

Niin ja vielä... Mikä helkkarin idea on siinä että esim. Frasier tulee arkisin puolenyön aikaan ja uusinnat kuitenkin näytetään sunnuntaisin keskellä päivää?

ap

Vierailija
13/21 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaus ei oikeen onnistunut...

Vierailija
14/21 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapselle video-, dvd- ja tv-tauko

Vierailija
15/21 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on hyvin mahdollista, että siinä on murhia tapahtunut. Älä anna katsoa! Poliisisarjahan se on

Vierailija
16/21 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään painajaista nähnyt.

hitsi että teillä on onnekkaat lapset, kun ovat saaneet noin empaattiset vanhemmat

Vierailija
17/21 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viestiä aiemmin joku antoin 10-v tyttönsä lukea Alibi-lehteä - ihmetellen kun muu ei kelpaa???

Toivottavasti tämä 10-v. tyttö saa painajaistensa aiheet mielikuvituksesta eikä Alibista..

Vierailija
18/21 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja leikkaa kurkun auki.

Vierailija
19/21 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja haluaisi katsoa kaikki 8 osaa...

Vierailija
20/21 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvasin, että joku menee tuohon Alibi-provoon joka on taatusti tehty nimenomaan tätä minun aloitustani varten. Koska provohan sen on pakko olla.

Että ensin minä kysyn miten auttaa juurikin 10-vuotiasta tyttöa painajaisen käsittelyssä, ja sitten hetkenä päästä joku keksii "hauskan" provon 10-vuotiaasta tytöstä joka lukee vain alibia.

Ei, meidän tyttö ei lue Alibia, Aku Ankkaa, Tom ja Jerryä, Koululaista ja sen sellaisia.

Halusin vain oikaista, ettei joku tosiaan luule että meillä luetaan Alibia...

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi