Karsean näkönen se matkaoppaat sarjan Terhi
ja joku Miss Suomen perintöprinsessa muka :)
Kauhean kuivan ja juivan näkönen muija.
Kommentit (86)
Onhan se laiha ja kuivakka, mutta silti kaunis.
Mä olen kattonu nimenomaan sitä Terhiä ja ollut sikaylpeä siitä että suomalainen omanikäiseni nainen voi olla noin hyvän näköinen! Siis eikö me lähes nelikymppiset naiset voitaisi olla iloisia siitä että voimme vielä säteillä kaksikymppiset suohon sen sijaan että haukumme?
tosiaan ole elämässänne muuta tekemistä kuin töllöä tuijottaa ja narista jonkun ulkonäöstä?
Hankkikaa elämä!
kaunis ja tehokas. Hyvä kroppa, kadehdin.
Ohjelmaakin rupesin seuraamaan kun te täällä kauhistelitte suomalaisia juntteja. Mä en tajua miten jonkun sielunelämää voi järkyttää toisen maksamakkaran syönti. En minä ainakaan ole nähnyt mitään tosi shokeeravaa.
Lisää maisemia ja rantaelämää tosin haluaisin nähdä. Kauhee matkakuume tuli ohjelmasta, matka syksylle jo varattu : )
Hän osaa turkin kielen ja englannin niinkuin turkkilainen. Mitäpä siitä? Osaatteko te?
muistan hänet sieltä missikisoista, kun näin kuvan lehdessä. En kyllä olisi ikimaailmassa osanut yhdistää että ovat sama henkilö. Mielestäni silloin missikisoissa oli tosi nätti ja pirtsakka ja hänethän valittiinkin kai silloin yleisön suosikiksi. Mutta ihan erinäköinen nykyään, ei pelkästään vanhemman näköinen, vaan piirteetkin jotenkin erilaiset. Oli silloin ennen pehmeämmän näköinen, nykyään jotenkin sellainen kauhean kova.
10 vuotta paahtavassa auringossa perinteisellä suomalaisella iholla, niin voi olla ettei ole ihan hehkeä enää.
Onhan se vähän söhlö ja hössö, mutta vaikuttaa tosi sympaattiselta ihmiseltä. Ja on keskivertoon suomalaiseen nelikymppiseen naiseen verrattuna oikein vetävän näköinen.
Terhihän on aivan mahtavan kaunis ja tosi asiallinen pomoksi,eikö se ole kohdepääLlikkö?
Tykkään sen tyylistä,koska se itsekin viihtyy ja on luonteva.
Matkaoppaat on parasta viihdettä,mitä tulee tv:stä!!!
Erja ja muut oppaat on päteviä työhönsä,varmasti hyvä huumorintaju auttaa paljon.
Kiva ohjelma.
Minusta myös loistavaa viihdettä! Pidän myös Terhistä, ihan täpäkkä mimmi. Muutenkin sarja on tosi onnistunut; onnittelut formaatista.
Terhihän on aivan mahtavan kaunis ja tosi asiallinen pomoksi,eikö se ole kohdepääLlikkö?
Tykkään sen tyylistä,koska se itsekin viihtyy ja on luonteva.
Matkaoppaat on parasta viihdettä,mitä tulee tv:stä!!!
Erja ja muut oppaat on päteviä työhönsä,varmasti hyvä huumorintaju auttaa paljon.
Kiva ohjelma.Minusta myös loistavaa viihdettä! Pidän myös Terhistä, ihan täpäkkä mimmi. Muutenkin sarja on tosi onnistunut; onnittelut formaatista.
Niin ja minusta aivan loistava sarja ainut miinus on se, että jaksot ihan liian lyhyitä! Sais vähintään tuplaten tulla kerralla!!
Terhi on ihan loistava persoona ja kaunis! Sillä on tosiaan Turkkilainen mies ja lapsia ainakin kaksi. Muutkin oppaat mahtavia persoonallisuuksia:)
Ohjelman formaatti on kyllä ihan suomalainen ja se on myyty useaan maahan. Niin että suomalaisformaattia ne siellä Ruotsissakin käyttää.
Terhi on upea nainen, suurin osa rupsahtaa ja plösähtää jo kolmikymppisenä. Hienoa että jotkut jaksaa pitää ittestään huolta:)
Ensinnäkin Terhi on upeannäköinen. Pitkä, hoikka, vaalea, hyvä ryhti, upea ilmestys.
Toisekseen hän taitaa turkkia, jota minä en esim. osaa. Luulen myös, että en ihan heti oppisi. Hommat hoituvat myös hienosti englanniksi. Tärkeintä on saada asiat pelaamaan ja hommat toimimaan eikä ääntään just prikulleen.
Tekee uskomatonta työtä. Varmasit riittää vauhtia ja vaarallisia tilanteita ja hanskata täytyy jos vaikka mitä.
Tänne taitaa kirjoitella lauma vieraiden kielten tohtoreita ja Miss Universum kilpailijoita. Ettehän te muuten voi olla näin sokeita!
kieltämättä kasvot tosi "kovilta", mutta kun seuraa ohjelmaa niin ei todellakaan ole liian kovat piirteet. Terhi naimisissa turkkilaisen miehen kanssa, joka omistaa hotellin Alanyassa, varmaan aika ihanaa elämää viettää. Ja tosiaan haluisinpa itsekin olla noin hoikka, olen paljon huonommassa kunnossa ja Terhiä yli 10 vuotta nuorempi. Nyt tosin kuntokuuri taas meneillään.
olla niin et "luonnonkauniit" kotiäidit täällä huutelee, hyvähän se on arvostella ku itellänne on maantienharmaa tukka ja se 20kg ylipainoa!! XD
Ootsä sokea, se on varmaan kaunein kotimainen nainen suomen telkkarissa ikinä.
pääasia kuitenkin että puhuu tätä kotosuomea hyvin. näin hänet jumbossa pari päivää sitten ostelemassa jotain vaatteita.hyvä että on vähintään se kolme kieltä joilla pystyy hommia hoitelemaan, kun esim. itselläni ei muuta kuin tämä suomen kieli.
jollaista kaikki Nokian insinöörit puhuvat. Täytyy vain ihmetellä miksi, onhan Terhi asunut jo vuosia ulkomailla
Joku yliplösö sohvaperuna siellä kateellisena huutelee :).
muistan hänet sieltä missikisoista, kun näin kuvan lehdessä. En kyllä olisi ikimaailmassa osanut yhdistää että ovat sama henkilö. Mielestäni silloin missikisoissa oli tosi nätti ja pirtsakka ja hänethän valittiinkin kai silloin yleisön suosikiksi. Mutta ihan erinäköinen nykyään, ei pelkästään vanhemman näköinen, vaan piirteetkin jotenkin erilaiset. Oli silloin ennen pehmeämmän näköinen, nykyään jotenkin sellainen kauhean kova.
Mä olen kattonu nimenomaan sitä Terhiä ja ollut sikaylpeä siitä että suomalainen omanikäiseni nainen voi olla noin hyvän näköinen! Siis eikö me lähes nelikymppiset naiset voitaisi olla iloisia siitä että voimme vielä säteillä kaksikymppiset suohon sen sijaan että haukumme?