Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lapsettomia saa esteettä haukkua?

Vierailija
29.01.2010 |

Tuntuu välillä, että lapsettomana ihmisenä on jonkinlaista yleistä riistaa. Milloin on itsekäs, kylmä, laiska, ahne, milloin mitäkin. Miksi te lasten vanhemmat otatte oikeuden haukkua meitä vapaasta tahdostamme lapsettomia? Kuitenkin me olemme niitä ihmisiä, jotka yhteiskunnassa saavat vähiten maksamistaan verorahoista takaisin.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta joo, mun mielestä nainen joka ei halua lapsi on jollainlailla vajaa ja pidän sellaista henkilöä jotenkin tunnevammasena. Ei se ole haukkumista vaan ainoastaan toteamus mitä mieltä itse olen sellaisesta ihmisestä joka ei halua lapsia.

Vierailija
2/15 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kohta kolmen lapsen äiti.Kaverina mulla voisi hyvinkin varmaan olla sellainen ihminen, joka omasta tahdostaan lapseton.Syystä,että en ole sellainen tyyppi, joka paasaa lapsistaan vapaa-ajallakin,oikeastaan mua ärsyttää, jos mennään johonkin istumaan iltaa ja siellä muita joilla lapsia, niin pitää jauhaa niistä kakaroista.Sitä minä,lapsellinen en ymmärrä.Miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä juuri ihmettelen, että miksi otetaan oikeus pitää toista ihmistä "tunnevammaisena"? Muunkinlainen rasismi on nykyään kiellettyä, mutta lapsettomia saa pitää tunnevammaisena..

Vierailija
4/15 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen lapseton ja laiska, itsekäs,kummallinen, outo.

Vierailija
5/15 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä juuri ihmettelen, että miksi otetaan oikeus pitää toista ihmistä "tunnevammaisena"? Muunkinlainen rasismi on nykyään kiellettyä, mutta lapsettomia saa pitää tunnevammaisena..

Niin mä tunnen ja ajattelen ja en varmasti ole ainoa.

Vierailija
6/15 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummallisia ja outoja lasten vanhempiakin.

Vierailija
7/15 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tunnevammaisia"?

Kun on kerta yleinenkin mielipide, niin kai sille jokin peruste olisi oltava?

Vierailija
8/15 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sellainen vanhempi, joka pahoinpitelee lapsiaan psyykeltään terveempi kuin kuka vaan lapseton?

Vierailija
9/15 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tunnevammaisia"? Kun on kerta yleinenkin mielipide, niin kai sille jokin peruste olisi oltava?

Vierailija
10/15 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä yhtäkään lapsetonta tunnevammaisena ja tunnen näitä henkilöitä monia, osa tahtomattaan lapsettomia, osa valintana ja osa ikään kuin puoliksi tätä. JOkainen valitsee itse oman perhekokonsa niin kuin myös esim. ammattinsa, ihmissuhteensa, ystävänsä jne. Suvaitsemattomuutta on aina, ja ihmisiä, jotka laittavat itsensä toisten yläpuolelle. Ei kymmenen lapsen perhe ole mielestäni jotenkin epäitsekäs vaan aivan päinvastoin: lapsen hankkiminen on aina tietyllä tavalla itsekästä. Tässä maailmassa on paljon kärsiviä lapsia, ilmastonmuutos ja saasteet eivät takaa kovin hyvää tulevaisuutta eli itsekkäitä onkin ne lapsia haluavat.

T. Kahden lapsen äiti

Vierailija
11/15 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaa lasta, kun ei sillä ole sitä omaa lastakaan!

Eikä sitä viettiä ole kaikilla vanhemmillakaan, toisille se kehittyy vähitellen lapsen kanssa ollessa ja toisille, useammin miehille, sitä ei juuri kehity ollenkaan.

Vierailija
12/15 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotatte sitten, että meidän lapset hoitavat teitä vanhainkodissa

Vierailija
13/15 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kukaan teistä vanhemmista on lapsen saantia suunnitellut sitä ajatellen, että "joku sitten hoitaa minua, kun olen vanhainkodissa". En millään usko.

Vierailija
14/15 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsettomat eivät ole

Vierailija
15/15 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kukaan teistä vanhemmista on lapsen saantia suunnitellut sitä ajatellen, että "joku sitten hoitaa minua, kun olen vanhainkodissa". En millään usko.

Ne kaksi lapsetonta jotka mä tunnen, ovat juuri niitä itsekeskeisiä omaan napaan tuijottelijoita. Toinen haksahti nyt mieheen jolla on entisestä liitosta lapsia, ja voi sitä valitusta mitä minäkin olen saanut kuulla. Mä en voi uskoa että aikuinen ihminen voi puhua niin rumasti lapsista. No, se tykkää hoitaa vaan räkäistä spanieliaan, suotakoon se sille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi