Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikkurilli aina jääkylmä! Mikä vikana?

Vierailija
29.01.2010 |

Onko ääreisverenkiertoni huono, vai mitä, kun vasemman käden pikkurilli on usein "jääss". Nytkin kaikki muut sormet on ihan lämpimät, mutta pikkurilli on aivan kylmä. Tunto muutoksia ei ole.

Mistä joshtuu? Mikä avuksi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulla sama ongelma

Vierailija
2/8 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hartiat jumissa? Usein käsien puutumiset ja säryt lähtee hartioista. Näin mulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitää puutumisia ei ole. Ja se on vaan tuo yksi sormi, jota paleltaa koko ajan. ap

Vierailija
4/8 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puutumista ja joskus just toi pikkusormi kylmää, ja hartiat jumissa. Etenkin oikeassa kädessä, olen siis oikeakätinen. Samasta asiasta kyse, verenkiertohäiriöstä.

Usein muuten käsien ongelmat johtuu niskasta. Mulla ainakin rannesärkykin helpottaa, kun niskajumi on poissa.

Kolmone

Vierailija
5/8 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vaiva siis vas. pikkurillissä. ap

Vierailija
6/8 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

67 mulla oikeen käden pikkurilli aina kylmä vaikka olis hikikin

Vierailija
7/8 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä jumit rintarangan alueella aikoinaan aiheutti vasemman pikkurillin kylmyyden, muutaman kerran siis tapahtui. Joka kerta pari käyntiä fyssarilla auttoi. Nyt ei olekaan ollut moista vuosiin..

Vierailija
8/8 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä jumit rintarangan alueella aikoinaan aiheutti vasemman pikkurillin kylmyyden, muutaman kerran siis tapahtui. Joka kerta pari käyntiä fyssarilla auttoi. Nyt ei olekaan ollut moista vuosiin..

Tämä. Ja yleensä niitä jumeja on hartioissa ja niskassa, jos rintaranka jumittaa.  AP kysyy neuvoa, vaan ei usko nyt tätä. Joten mitäpä tässä aiheesta enemmän jauhamaan. Pitäköön kylmän  pikkurillinsä.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän