Uusioperhe!
Millaisia tunteita miehen lapset teissä herättää?
Kuinka usein käyvät/viettävät aikaa teillä?
Kommentit (8)
omatkin. Fiksu 15v nuorimies nykyään, 10v samassa taloudessa pyöritty.
ja ei herätä mitään erikoisia tunteita. Siinä se menee samalla kun omatkin penskat.
välillä mutta ongelmia koulussa, käy erityisluokalla.
varastaa kevereilta, valehtelee minkä ehtii.
Meillä ollessaan yleensä ihan kiltti ja mukava, ei suurimpia ongelmia. en silti vaan jaksaisi että olis ainakaan yötä meillä. vaikka onkin vaan kerran viikossa.
välillä mutta ongelmia koulussa, käy erityisluokalla.
varastaa kevereilta, valehtelee minkä ehtii.
Meillä ollessaan yleensä ihan kiltti ja mukava, ei suurimpia ongelmia. en silti vaan jaksaisi että olis ainakaan yötä meillä. vaikka onkin vaan kerran viikossa.
ihminen..
ja loma-aikoina hiukka enemmän. Mulla on alusta asti ollut hyvät välit lasten kanssa. Mies vaan saisi osallistua enemmän, jättää herkästi kaikki lasten asiat mun kontolle jos en ole tiukkana.
Mutta ei ne miehen lapset "omilta" tunnu. Ne on vähän niinkuin mukavat kaukaiset sukulaiset -kiva nähdä silloin tällöin. Ja silloin kun käyvät kylässä sitä haluaa tehdä parhaansa että viihtyisivät.
Miehen tytär on aivan ihana. Tykkää hommailla mun kanssa. Tulee mukaan marjastamaan, keräilee käpyjä/kiviä/sammalta. Tekee paljon käsin. Opettelee innolla kokkaamaan ja leipomaan.
Meidän omat pojat ei tekis muuta ku pelaisivat, ellei olis pakko. Mikään ei tunnu kiinnostavan. Luuhaavat kavereiden nurkissa, eivät innostu harrastuksista. Pojista ei apua keittiössä ole, muuta kun syömisessä. Jne.
Miehelle vaan olen sanonut, että ihan oikeasti toivoisin, että tyttö olisi mun "oma".
he viettävät meillä 365 päivää vuodessa. Ihan rakastavasti mieheni heihin suhtautuu.
Nytkin viikonloppuna viettää yhden yön meillä! niinkun joka viikonloppu. Arkisin käys sitten 2 kertaa päivisin. ei onneksi ole yötä.