Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuis ne kotityöt ja seksi?

Vierailija
29.01.2010 |

lueskelin iltalehden seksifoorumilta, kuinka useampi perheen isä (samanniminen ketju) valitteli, että seksiä ei heru ja kun joku ehdottelee, että tehkää enemmän kotitöitä, että vaimo jaksaa, niin nämä miehet kertovat tekevänsä suurimman osan kotihommista, kun vaimot on niin väsyneitä lastenhoidosta. joten mites teillä, auttaako kotihommien tekeminen miestänne saamaan enemmän seksiä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo tee tavallaan naisesta esineellisen ja jopa maksullisen. Minusta noita kahta asiaa ei edes pitäisi sekoittaa keskenään. Tuohan kotityö-kiristys on keksitty, että nämä yksinkertaisemmat "miehet" saatas edes jollain tavalla ruotuun. Minusta ei kuulu täyspäisten parisuhteeseen.

M34

Vierailija
2/11 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen melkein kaikki kotityöt ja hoidan lapset enkä silti saa seksiä!!! Muija vaan makoilee sohvalla kaiket päivät eikä edes käy töissä vaan yrittää jatkuvasti "passauttaa". Mitään se ei ole valmis itse tekemään talouden hyväksi vaan maailman pitäisi pyöriä hänen napansa ympärillä. Suuseksi sille kyllä kelpaa mutta minulle tuo ei mitään nautintoa suo vaan ehdottelee jo "leikkimielisesti" siveysvyön tai jonkun munalukon hankintaa... :/ ***tu mikä muija!!!

M29

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko asiasta vaimon kanssa puhunut? ja miksi yleensä jatkat suhdetta? meinaan, että jos sanot häntä jo vitun muijaksi, ei kaikki liene kunnossa. ja siihen auttaa joko keskustelu tai lähteminen.

meillä mies lueskeli tuota ketjua (olemme jo yli nelikymppinen pariskunta) ja naureskeli, että noniin, teepä enemmän kotitöitä niin saat enemmän seksiä. ja mikäkö tästä tekee vitsin? no se, että minä olen se, joka meillä tekee kaikki kotityöt (olen vammaisen omaisen omaishoitaja ja kotona koko ajan) ja minä myös todella olen se joka seksiä enemmän kinuu. ei mies toki pihtaa, mutta kyllä se ikä alkaa jo näkyä sen verran, ettei montaa kertaa joka päivä jaksa. :D

Vierailija
4/11 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi aina sanotaan että nainen on liian väsynyt seksiin. Vaikka teen yksin kaikki kotityöt ja hoidan lapset en ole ikinä liian väsynyt sekstailemaan. Siihen riittää aina voimia! Siivoan mielummin itse kuin annan miehen "sotkea" järjestelyjäni. Silti annan ilomielin miehelleni vaikka joka ilta!

Vierailija
5/11 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi aina sanotaan että nainen on liian väsynyt seksiin. Vaikka teen yksin kaikki kotityöt ja hoidan lapset en ole ikinä liian väsynyt sekstailemaan. Siihen riittää aina voimia! Siivoan mielummin itse kuin annan miehen "sotkea" järjestelyjäni. Silti annan ilomielin miehelleni vaikka joka ilta!

Voihan se tilanne tulla sulle eteen vielä tulevaisuudessa esim. kun teette lisää lapsia ja sulla on kiireinen/voimat vievä työ.

M34

Vierailija
6/11 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on delekoinnut kotityöt ja lastenhoidon minulle,miehelleen.Hän saattaa joskus osallistua lastenhoitoon viikonloppuisin.Entä seksi,se on vaimon halujen varassa,saan sillon kun se rouvalle maistuu.Jos koti on tip top kunnossa ja lapset laitettu nukkumaan,niin silloin voin odottaa vaimoltani suosiota.Silloin saan hieroa ja öljytä hänet,usein myös tyydyttää hänet mutta se ei aina takaa että itse saisin.Hän saattaa kiittää hyvästä hoidosta ja sanoa ettei tänään ole minun ilta.Hän on joskus sanonut että puutteessa oleva mies on paljon kuuliaisempi ja ahkerampi naistaan kohtaan.Että näin meillä elää onnellinen perhe.

Vierailija
7/11 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on delekoinnut kotityöt ja lastenhoidon minulle,miehelleen.Jos koti on tip top kunnossa ja lapset laitettu nukkumaan,niin silloin voin odottaa vaimoltani suosiota.Silloin saan hieroa ja öljytä hänet,usein myös tyydyttää hänet mutta se ei aina takaa että itse saisin.Hän saattaa kiittää hyvästä hoidosta ja sanoa ettei tänään ole minun ilta.Hän on joskus sanonut että puutteessa oleva mies on paljon kuuliaisempi ja ahkerampi naistaan kohtaan.Että näin meillä elää onnellinen perhe.

...kun saa leikkiä alistusleikkejä? Muuten tuskin vapaaehtoisesti moiseen suostuisit.

Vierailija
8/11 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on delekoinnut kotityöt ja lastenhoidon minulle,miehelleen.---

hittoako sinä sitä passaat? kyllä tuolta löytyy nainen sinullekin, joka tekee joko ne kotihommat tai antaa pildeä tai molempia.

Vierailija
9/11 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosimies olet joshoidat lapsiasi ja passaat vaimoasi.MUTTA kukas ne lapset hoitaa päivällä ja syöttää .Vaimosihan voi olla masentunut tai väsynyt sinuun ,jos sinä vielä seksillä kiristät.

Vierailija
10/11 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos ajattelee tilannetta, jossa kello on 21, lapset nukkumassa ja keittiössä kaaos, seuraavan päivän kamat etsimättä ja pyykit laittamatta... Kyllä siinä miehen tsäänssejä parantaa huomattavasti, jos osallistuu perushommiin, jolloin ne saadaan tehtyä nopeammin.

Mulla ainakin ko 22 jälkeen on eniten mielessä uni, jos ei ihan hirmuinen panetus ole.

Vierailija
11/11 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siivota eikä laittaa ruokaa. Lapsien perään katsoo niin että makaa sohvalla ja komentaa lapset huoneisiinsa. Itse teen päivä työn lisäksi kaikki kotityöt ja miehen firman paperityöt ja tunnin vielä hallilla joka ikinen päivä töitä, viikonloppusin myös aamuisin. Ja seksiä olen minä vailla, mies antaa kun jaksaa sohvalla makaamiseltaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän