Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sikainfluenssarokotuksen oireena sydänkipua?

Vierailija
29.01.2010 |

Sain paru tuntia sitten piikin ja nyt tietty käsi kipeä, mutta välillä tuntuu myös sydämen kohdalla todella lievää kipua. En edes huomaisi, jos se tunne olisi vaikka jalassa, mutt tuo sydän tietysti huolettaa. Onko muilla rokotteen saaneista ollut vastaavaa? Mitäs muita oireita?

Sydänasiat on vakavia, mutta tämä on niin lievää ja tuntuu vain välillä, niin en oikein hätäkeskukseen ilkeä soittaa. Ja kahden lapsen kanssa päivystykseen ei tee mieli lähteä kävellen pakkasella.. Mies töissä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivystykseen ja kysy.

Vierailija
2/16 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

helpottaako liikkuminen kipuun, jos helpottaa on lihasperäistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun kaveri sai rokotteesta sydänperäisiä tuntemuksia, mutta rajuja sellaisia tyyliin vartti rokotteesta. Happea ei meinannut saada, kylmä hiki pukkasi päälle ja vapinaa. Ohi meni kuitenkin puolessa tunnissa onneks!!

Vierailija
4/16 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja porukka ottaa rokotteen ja sitten itkee "onko normaalia tällainen oireilu.."

Minkä ihmeen takia sen ottaa jos sitten on henkihievereissä ja ihan paniikissa tyyliin.. en oikeasti ymmärrä :D

Vierailija
5/16 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse otin rokotteen reilu viikko sitten ja nyt on särkenyt päätä parina päivänä. Liittyyköhän enää rokotukseen?

Mietin, että jos tauti on potenssiin kymmenen tämä päänsärky ja muita vaivoja vielä lisäksi, niin mieluusti otin rokotteen! En voi lainkaan olla varma, että taudin mahdollisesti saadessani olen se lievimmän saanut onnekas. Että näin.

Eli ei tässä rokotteen seuraamuksia itketä, kunhan vaan kerrotaan erilaisia reaktioita! Ja, jokaisesta rokotteesta voi tulla jotain oireita.

Vierailija
6/16 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoinkin sen sain, nyt putosi kivi sydämeltä. Oireet kiinnostaa, kun en ollut muilla kuullut tällaista. No soitin sille terkalle ja sanoi että jos alkaa olla jatkuvaa kipua+ huonoa vointia, heikotusta, tunnottomuutta niin sitte päivystykseen. Se ei ollut kuullut muilla tallaista oiretta. Seuraillaan!

ap

Vierailija
7/16 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kylmä talvipäivä, tiet ovat jäässä. Olet saanut terveysasemalta ajan sikainfluenssarokotteen pistoa varten. Ajat terveyskeskukseen ja saat rokotteen. Kotiin tullessa ajat ylinopeutta ja lennät kaaressa tieltä, osut puuhun ja kuolet auton nokkapellille (turvavyöt eivät olleet kiinni). Eikös tästä voida vetää johtopäätös ja lööpit "Nainen kuoli sikainfluenssapiikin ottamisen jälkeen".

Kaikki kivut jä säryt eivät johdu siitä perkl piikistä!!!!!!!!

Vierailija
8/16 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vielä ottaa tohon ohimenneeseen tautiin piikin? Jos toinen aalto oikeesti joskus tulee niin tolla piikillä ei ole siihen enää mitään vaikutusta, uudelle piikille taas joudutte/pääsette.

Itku, kun ihmiset on hölmöjä.

Vierailija
9/16 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja porukka ottaa rokotteen ja sitten itkee "onko normaalia tällainen oireilu.."

Minkä ihmeen takia sen ottaa jos sitten on henkihievereissä ja ihan paniikissa tyyliin.. en oikeasti ymmärrä :D

Itse en ole ottanut enkä varmaan otakaan koska myönnän pelkääväni rokotuksen sivuvaikutuksia.

Vierailija
10/16 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi teitä urpoja, säälin teitä jotka piikin vieläkin otatte? johan tästä on niin paljon faktatietoa ettei piikistä ole muuta kuin haittaa :(

itse sairastin sikainfluenssa eikä se ollut niin paha todellakaan kuin uhkailtiin. myöskään lapseni eivät siitä kärsineet sen enempää kuin normaalista kausi-influenssasta!

kyllä Puska on saanut teidät aivopestyä!! niin ja herra Puskahan ei ole itse ottanut ko piikkiä eikä muuten myöskään Tarja Halonen...miksiköhän???

Vierailija
11/16 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse otin rokotteen reilu viikko sitten ja nyt on särkenyt päätä parina päivänä. Liittyyköhän enää rokotukseen?

Mietin, että jos tauti on potenssiin kymmenen tämä päänsärky ja muita vaivoja vielä lisäksi, niin mieluusti otin rokotteen! En voi lainkaan olla varma, että taudin mahdollisesti saadessani olen se lievimmän saanut onnekas. Että näin.

/i]

Tyttöni ehti saada taudin ennen rokotusta ja päänsärky oli todella kova. Tyttö meni peiton alle suojaan valoa, päätä särki reippaasta särkylääkityksestä huolimatta niin, että itki. Kyseessä kuitenkin jo viidesluokkalainen, joka ei enää jokaisesta pikku riskusta itke. Onneksi Tamiflu auttoi niin, että pahin särky meni vuorokaudessa ohi. Särkylääkkeitä piti silti ottaa maksimiannostus monena päivänä.

Vierailija
12/16 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan terveys on minulle tärkeä, ja en todella halua sitä tautia itselleni. Kun en mitään muutakaan. Siksi kysyin, että tiedän onko muilla fiksuilla rokotteen ottaneilla samanalaista oiretta. Kiitos kaikille, jotka ymmärsivät asiani oikein :)

ap

Vierailija
13/16 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en vaan voi ymmärtää miksi ihmiset "eivät halua" sairastaa sitä ja tätä?? siis kun sairastaminenkin kuuluu elämään. ymmärrän toki että todella vaaralliset sairaudet pyritään estämään mutt että tällaiset mistä tulee muutaman päivän pänsärky/kuume tms?? kun näköjään myös rokotteestakin tulee samat oireet...

huh hulluutta!

Vierailija
14/16 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttaako tämä roktus uuteen aaltoon vai ei? =) Voi olla että auttaa ja voi olla että ei. Otin "riskin" ja uskon että auttaa. Tietää ei voi, vaikka te rokotuksen vastustajat niin tiedätte kaiken.

Vierailija
15/16 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teho-osastolle katsomaan sikainfluenssapotilaita.. kyllä siellä edelleen niitä on!

Vierailija
16/16 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

todettu, että suuuurella osalla rokotuksen oireet paaaaljon lievempiä kuin itse tauti. Siksi rokutus. Ja kun minä olen jo vähän reilun 37 asteen lmmössä vuodepotilas, niin ei kiitos sikainfluenssaa.

ap