Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selkäkipu

Vierailija
29.01.2010 |

Nyt on menossa rv 31 ja selkä on mennyt tuosta oikeanpuoleisen lapaluun kohdalta kipeäksi ja vihloo myös vähän alaselkäänkin, lisäksi makuulla ollessa oikealle puolelle vatsaan sattui. Onkohan tämä jotain vakavaa vai ihan normaalia?

Esikoista odottaessa minulla ei pahemmin ollut mitään vaivoja muuta kuin turvotus ja synnytys alkoi sillä että selkä oli kipeä niin nyt olen ihan paniikissa. Tässä raskaudessa on ollut paljon muitakin vaivoja joten en tiiä onko tämä selkäsärky nyt sitten normaalia vai ei.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota panadolia

Vierailija
2/3 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

selkäkipuja jo ennen, kuin tiesin edes olevani raskaana! Ja nyt odotan toista (rv 11+4) ja taas on jo selkä aivan järkyttävän kipeä!

Mulla on tosin yksi yliliikkuva nikama alaselässä ja oikea lonkka löysä. Sitten kun paikat löystyy raskauden aikana ja edetessä vaan lisää, niin kipukin yltyy.

Ja juuri tuollaista, että kipu tuntuu enemmän oikealla pistävänä. Lisäksi nyt on alkanut issias vaivaamaan!

Mulla auttoi esikoista odottaessa aivan ihanasta Anita Baby Belt raskaustukivyö.

Eli ihan näin mutu-tuntumalla sanoisin, että ihan normaalia. Mulla helpotti vähän myös, kun otin kaksi 500mg para-tabsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitte vatsakin teki äkkityhjennyksen... :/ No toivottavasti menee ohi pian.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan