Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa, joka ei HALUA siivoojaa kotiinsa?

Vierailija
29.01.2010 |

Kavereita kun kuuntelee, niin tuntuu, että nykyään on kaikilla joku pakottava tarve ostaa oman kodin siivouspalvelu ulkoa. Meillä taas on niin, että sekä minä, että mies ei kumpikaan kestettäisi ajatusta, että vieraat ihmiset tulisi tänne meidän kotiin siivousta hoitamaan. Minulle tulisi kaamea tunne siitä, että reviirilleni tungetaan. Tosin ei tuo siivous ole muutenkaan ollut meille ongelma, kuten monelle ystäväperheelle on tuntunut olevan, eli että se on jätetty yksin yhden perheenjäsenen harteille. Meillä kaikki pitävät järjestystä yllä ja kodin asiat on kaikkien yhteisiä asioita. Silloin ei kukaan kuormitu liikaa.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietenkään su nähden pengo... Mut kun silmä välttää niin pesee vessarätillä kaikki pinnat, kun ottaa aivoon moinen duuni.

Vierailija
22/30 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua ketään vierasta kotiini siivoilemaan ja toisekseen olen outo koska tykkään siivota kotona. Se on hyvää vastapainoa työlle ja saan olla omissa maailmoissani hetken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että 19 ei ole siivooja. Loistavaa päättelyä mutta meni täysin metsään.

Vierailija
24/30 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietenkään su nähden pengo... Mut kun silmä välttää niin pesee vessarätillä kaikki pinnat, kun ottaa aivoon moinen duuni.

Vierailija
25/30 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

provoilla joka ketjun väliin! Kivaa!

Vierailija
26/30 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä keksin paljon asioita jotka ovat tärkeämpiä ja mieluisampia kuin siivoaminen. Ja arvostan kotiani, vaikka en ole esineisiin kiintyvää sorttia enkä näe mitään ongemaa siinä että itse töissä ollessani joku vieras ihminen voi siivota kotini ansaitakseen rahaa.

Vierailija
27/30 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunto huononee iän mukana ja on kiva saada luxusta kuten siivousta

Vierailija
28/30 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkään esineisiin kiinny, mutta en pidäkään kotiani esineenä. Mutta suurin asia tässä on tosiaan si, mistä joku on muukin on ketjussa jo puhunut, eli en jättäisi vierasta kotiinii touhuamaan ja vieläpä maksaisi siitä. Kun ei kamalasti sotke, vaan pitää normaalielämässä järjestystä yllä, ei siihen viikkosiivoukseen mene paljon aikaa porukalla, eikä itse asiassa heti ole katastrofi, jos se siivous joskus hiukan, vaikka sairastaessa kuten nyt, siirtyy.

Vierailija
29/30 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämässä on luksusta aika lailla enemmän kuin monella kyllä, mutta siivooja en halua. Ikää 41v, mutta en ole huonokuntoinen. Se johtunee ahkerasta kotipunttiksen käytöstä (jonka siivoamme muuten ihan itse :-D).

t. ap

Vierailija
30/30 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkään esineisiin kiinny, mutta en pidäkään kotiani esineenä. Mutta suurin asia tässä on tosiaan si, mistä joku on muukin on ketjussa jo puhunut, eli en jättäisi vierasta kotiinii touhuamaan ja vieläpä maksaisi siitä. Kun ei kamalasti sotke, vaan pitää normaalielämässä järjestystä yllä, ei siihen viikkosiivoukseen mene paljon aikaa porukalla, eikä itse asiassa heti ole katastrofi, jos se siivous joskus hiukan, vaikka sairastaessa kuten nyt, siirtyy.

edes tehdä sitä viikkosiivousta, niin mitäs se ketään haittaa? Onpa työllistävä vaikutus ja saa vielä vähentää verotuksessa niin kaikki voittavat

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi