onko täällä ketään joka olisi löytänyt miehen netin kautta?
miten eteni? oliko välimatkaa?
Kerrohan lyhyesti tarinasi..
itse olen nyt tavannut netin kautta miehen,mutta välimatkaa on noin 200km. tuntuu pitkältä mut ei kuitenkaan. ja olen ihan täysillä ihastunut.
Kommentit (8)
4,5 vuotta sitten ja nyt menossa ens kuussa naimisiin ja ens kuussa tulee myös vuosi siitä kun poikamme syntyi :) joten kyllähän niitä täältä netistäkin löytyy!
Ei ollut välimatkaa, rajasin jo hakuehdoissa että vain pk-seutu käy.
Ehdin käydä tosi monilla treffeillä (jos nyt arvioisin niin ehkä 20 miehen kanssa) ja olin jo heittämässä pyyhettä kehään, mutta sitten yhtäkkiä rakastuin jo melkein luovutettuani.
Olemme olleet naimisissa nyt 7 vuotta ja meillä on 2 lasta.
välimatkaa oli silloin 350 km. Nyt oltu 5,5 vuotta naimisissa ja kolmas lapsi syntyy kuukauden päästä....
mutta totuus tulee julki vasta kun asuu yhdessä.
Kokemusta on. Niin oli ihana mies, hyvin kouluttautunut, varakas, seurallinen jne. Totuus tuli julki kun ostettiin yhteinen talo. Kuukaudessa muuttui kun luuli että oli saanut minut koukutetuksi. Selvisi, että sairaanloinen narsisti. Onneksi tajusin lähteä 4kk päästä yhteenmuutosta. Vieläkin etsii tämä mies seuraa...
Mulle tuli se ilmoitus varmaan kolme kertaa eteen ennenkuin vastasin. Ensi tapaamisesta on melkein 9v (naimisissa ollaan oltu 2 vuotta).
Ennen mieheni tapaamista olin ehtinyt käydä kyseisen sivun kautta varmaan 30 eri miehen kanssa treffeillä, joista yhden kanssa hetken aikaa oli pientä säätöä.
Ei välimatkaa, naimisissa ollaan, kaksi lasta. Ihana mies!
Mun kaksi tuttua on löytänyt. Toinen on naimisissa hänen kanssaan ja toinen asuu nyt yhdessä. Kumpikin taisi ensin tavata jonkun toisen kanssa, mutta ne olivat yhden kerran tapaamisia. Välimatkaa ei ollut.