maksulliset naiset!
Paljon parjataan maksullisia naisia ja etenkin miehiä, jotka käyttävät heidän palveluksiaan.
Pieni puolustuspuhe maksullisten naisten puolesta (ja miesten, jotka näitä palveluita käyttävät).
Varsinkin kotimaiset maksulliset naiset ovat todella upeita (useimmat), huoliteltuja ja nauttivat siitä mitä ovat tekemässä (ainakaan se ei tunnu olevan kovin vastenmielistä heille).
Olo on aina aika mahtava, varsinkin kun halaillaan lopuksi ja tyttö sanoo: tuuthan sä uudestaan. Pientä teatteria, mutta niin mukavaa!
Itse olen sinkku, mutta ymmärrän kanssaveljiä, jotka hakevat tällä tavoin vaihtelua arkeensa.
Hyvää jatkoa kaikille ihanille suomalaisille naisille :)
Kommentit (41)
Jos turusta löytyy joku halukas neitonen, niin kik: FriikkiK
Olen seksiä rakastava nainen ja kotona mies ei enää suostu kanssa käymiseen. Lisäksi painaa rahapula päälle, joten ajattelin että kaksi kärpästä yhdellä iskulla.. siis mistäpä rahakkaita maksavia asiakkaita??? En ole vielä lähelläkään ns. toinen jalka haudassa vaan todellakin seksiä ja läheisyyttä kaipaava nainen. Mistä siis apua??
hullu nyt maksaa seksistä ?
Itselläni on aivan ihana rakastajatar(oikea nainen joka on myös naimisissa taholtaan), ja olemme siis hyviä ystäviä. Teemme molemmat todella irstaita ja nautinnollisia juttuja toisillemme. Kotona kun emme saa riittävästi huolenpitoa seksuaalisesti. Vältämme taudit yms. ikävät jutut tällaisella järjestelyllä.
Ja olen siis myös naimisissa.
M.34
Minulle saa sanoa että ime ja nuole, ja niin teenkin. Levitän, ja vaihdan asentoa, hieron miestäni pehmeillä rinnoillani, otan suihin, annan panna sinne ja tänne ja rintojen väliin. Rakastan koskettamista ja hierontaa ja hellää rakastelua ja joskus vähän kovempaakin kamaa. Lähettelen söpöjä tekstiviestejä, pikkutuhmia tekstiviestejä, vihjailevia, kiusoittelevia, anelevia, rakastavia viestejä kesken työpäivän. Rakastan miestäni ja hänen kosketustaan.
Tuntuu niin kummalliselta kuulla, että osa miehistä joutuu hakemaan tämän kaiken joltakin muulta kuin omalta kullaltaan.
N37
noissa on se, että heille ilkiää tehdä enemmän halujensa mukaisia juttuja kuin oman vakkarin. Niille voi vapaasti sanoa, ime, nuole, näytä persettä, levitä enemmän, hinkkaa sitä sormella...
Ja sitten vielä se, että lastin voi heittää niiden tissien väliin, tai peppuvakoon, tai jopa suuhun.
Kysymykseesi yksinkertainen vastaus: KAIKKI EIVÄT OLE NIIN KUIN SINÄ. Ymmärretty?
Miksi et tee tuota oman naisesi kanssa? Minulle saa sanoa että ime ja nuole, ja niin teenkin. Levitän, ja vaihdan asentoa, hieron miestäni pehmeillä rinnoillani, otan suihin, annan panna sinne ja tänne ja rintojen väliin. Rakastan koskettamista ja hierontaa ja hellää rakastelua ja joskus vähän kovempaakin kamaa. Lähettelen söpöjä tekstiviestejä, pikkutuhmia tekstiviestejä, vihjailevia, kiusoittelevia, anelevia, rakastavia viestejä kesken työpäivän. Rakastan miestäni ja hänen kosketustaan.
Tuntuu niin kummalliselta kuulla, että osa miehistä joutuu hakemaan tämän kaiken joltakin muulta kuin omalta kullaltaan.
N37
noissa on se, että heille ilkiää tehdä enemmän halujensa mukaisia juttuja kuin oman vakkarin. Niille voi vapaasti sanoa, ime, nuole, näytä persettä, levitä enemmän, hinkkaa sitä sormella...
Ja sitten vielä se, että lastin voi heittää niiden tissien väliin, tai peppuvakoon, tai jopa suuhun.
- koska en muuten saa rakastella.
Vaimo ei enää halua kun jouluna ja juhannuksena ja kumpikin kerta pimeessä peiton alla pikaseen.
Kapakoissa en jaksa rypeä ja juopuneet naiset on ällöjä.
Maksullinen tyttö.
Siisti - nätti ja kun olen kohtelias hellä, he vastaavat samalla.
Se on selvää, että he tekevät vain "työtään" ja
inhoavat miehiä ketkä heitä käyttävät.
Minä koetan olla hyvä hellä ja rakestella.
- en irstailla.
On ihanaa kun saa hyväillä häntä - saa pitää hyvänä ja saan olla "höpö"
Olen kertakaikkiaan tydyttynyt, kun lähden pois.
Mutta haluan tehdä sen kiireettömästi . .
Näin jaksan vielä elää . . .
..kannattaa kokeilla kahta samanaikaisesti. Ihan mukava tunne, kun toinen istuu kullin päällä ja toinen on polvillaan pään päällä, pillu levällään. Sitäkin katselee hekotellen, kun lasti irtoaa, ja toinen ohjaa sen ruiskauksen ties minne, mutta kuitenkin sen toisen päälle. heh hhee...
Maksullinen nainen voi jopa tulla halvemmaks ja sen kanssa touhuaminen on siistimpää ja molemmat tietää homman juonen.
M34
..ovat tosi tarpeeseen. Eikä ne niin paljon maksa, ja vaimo säästyy monelta pikku jujulta.
..ovat tosi tarpeeseen. Eikä ne niin paljon maksa, ja vaimo säästyy monelta pikku jujulta.
Mitäs jos vaimoki käyttää maksullista miestä ihan vaan säästääkseen miestään monelta pikku jujulta???
kuka tietää mistä löytää näitä ihanaisia turun alueella?
noissa on se, että heille ilkiää tehdä enemmän halujensa mukaisia juttuja kuin oman vakkarin. Niille voi vapaasti sanoa, ime, nuole, näytä persettä, levitä enemmän, hinkkaa sitä sormella... Ja sitten vielä se, että lastin voi heittää niiden tissien väliin, tai peppuvakoon, tai jopa suuhun.
mutta sinkku, joka ei ole löytänyt miestä, jossa olis tarpeeksi miestä mulle sänkyyn. Noi luettelemasi asiat on mulle aivan normaalia seksiä, ihanaa että voi olla oma itsensä ja nauttia kaikesta. Mutta mistä löytäisin itselleni miehen, jolla on voimakas seksuaalinen libido, joka haluaisi yllä kuvaillun kaltaista seksiä ja usein?? Toki mussa on myös se kilttityttö puoli. Miksei mies halua sellaista itselleen, vain rakastajaksi??
hei naikkonen joka kertoo olevansa ilman miestä mistä löydän sinut - fb?
..mutta minun on melko vaikeata edes kuvitella, että laskisin lastin vaimon tissien väliin...tai jotain sen kaltaista. Onko se vaan liian kiihottavan näköistä ja hemmetin irstasta, vai mitä, mutta maksulliselle, ahh, miten siitä nauttii...
..mutta minun on melko vaikeata edes kuvitella, että laskisin lastin vaimon tissien väliin...tai jotain sen kaltaista. Onko se vaan liian kiihottavan näköistä ja hemmetin irstasta, vai mitä, mutta maksulliselle, ahh, miten siitä nauttii...
Miksi niin moni mies (kaikki??) haluaa sitoutua ja vaimokseen sen sänkyasioissa "nunnan", ja vain rakastajattareksi sen, jonka kanssa voi tehdä seksin suhteen ihan kaikkea? Miksei miehelle "kelpaa" vaimoksi se nainen, joka nauttii kiihottavasta ja "tuhmastakin" (laukeaminen tissien väliin nyt ei edes ole kovin "tuhmaa"..) seksistä? Nainen, joka haluaa seksiä todellakin useammin kuin kerran viikossa, pimeässä ja peiton alla, niin ja puhumattakaan siinä yhdessä ainoassa asennossa. Joka on avoin ja aktiivinen, rakastaa saada ja antaa suuseksiä, on kokeilunhaluinen, seksiä rakastava! Mutta en vain sitä, vaan on myös vastuullinen ja uskollinen, rehellinen ja rakastava, hellä, naisellinen, itsestään huolta pitävä, hauska, seksikäs, kaunis, kiva, fiksu ja huumorintajuinenkin! ;-D Näitä lauseita olen saanut kuulla miehiltä, että olen. Miksi siis en kelpaa vaimoksi?? Pitääkö tässä alkaa "nunnaksi"??
Sille, joka kyseli, en vastaa vieraille miehille puhutteluun "naikkonen" ;-) Olen Nainen!
Miksi niin moni mies (kaikki??) haluaa sitoutua ja vaimokseen sen sänkyasioissa "nunnan", ja vain rakastajattareksi sen, jonka kanssa voi tehdä seksin suhteen ihan kaikkea? Miksei miehelle "kelpaa" vaimoksi se nainen, joka nauttii kiihottavasta ja "tuhmastakin" (laukeaminen tissien väliin nyt ei edes ole kovin "tuhmaa"..) seksistä? Nainen, joka haluaa seksiä todellakin useammin kuin kerran viikossa, pimeässä ja peiton alla, niin ja puhumattakaan siinä yhdessä ainoassa asennossa. Joka on avoin ja aktiivinen, rakastaa saada ja antaa suuseksiä, on kokeilunhaluinen, seksiä rakastava! Mutta en vain sitä, vaan on myös vastuullinen ja uskollinen, rehellinen ja rakastava, hellä, naisellinen, itsestään huolta pitävä, hauska, seksikäs, kaunis, kiva, fiksu ja huumorintajuinenkin! ;-D Näitä lauseita olen saanut kuulla miehiltä, että olen. Miksi siis en kelpaa vaimoksi?? Pitääkö tässä alkaa "nunnaksi"?? Sille, joka kyseli, en vastaa vieraille miehille puhutteluun "naikkonen" ;-) Olen Nainen!
Samaa minäkin ihmettelen. Eronneena lähes kaksi vuotta ja täytän mielestäni samat kriteerit. Samanlaista kommenttia miehiltä on tullut minullekin itsestäni.
Pokataankohan me vääränlaisia miehiä? Olen alkanut sitä miettimään. Vai onko se vika juuri siinä että kun on itse seksissä aktiivinen ja viestittää että kaikenlaista voisi kokeilla niin osa miehistä perääntyy? Onko siinä joku sellainen merkillinen ristiriita että jos on fiksu ja huomaavainen niin ei "voi" olla säädytön sängyssä? Eli jos me käyttäydytään niin että vedetään puoleemme tyyppejä jotka kuvittelee että ollaan kilttejä ja huomaavaisia siellä sängyssäkin? Fakta kun nyt kuitenkin on että ei sitä päältäpäin näe.
Olen itse juuri alkanut tapailla miestä joka on kaikinpuolin unelma. Se mikä hommassa arvellutta on se että hän ei pahemmin ole yrittänyt vielä lähennellä. Toivottavasti ei käy niin että juoksee karkuun kun päästään sänkyyn...
N40
ottaa vaimonsa kanssa puheeksi, tai tehdä vaimolleen... taidat olla aika tossukka rakastaja
jotain siinä on..
..kiihottava näky, jos näkee edessään vaimon, jonka kasvoja pitkin valuu juuri hiljan siihen roiskittu miehinen kerma ?? Siinä se juuri menee, että haluja on vaikka millaisia, mutta toteuttaa ne ?? se on sitten eri juttu.
Voi hyvää päivää, aina näitä samoja juttuja, Kukkahattutäti ja Jokapoikapaitasetä keskustelee maksullisista naisis ja miehistä. Niitä on aina ollut ja tulee aina olemaan. Piste. Mikään laki, asetus tai moraalimussutus ei saa niitä loppumaan, koska aina on tarve seksille ja rahalle. Useimmin on vielä niin, että niistä puhuvat ja arvostelevat eivät ole itse koskaa käyneet maksullisissa. Kokemuksia itselläni on hyviä ja ei niin hyviä mutta aina on pussit tyhjenneet, eikä kukaan ole perään soitellut. Suurin osa erittäin mukavia, kauniita, huumorintajuisia ja fiksuja naisia ja voin sanoa että kokemusta on kymmenistä. Hattua nostan noille ammattilaisille ja uudestaan menen taas kohta.