Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllä minä vähän loukkaannuin, kun näin joululahjaani myytävän huutiksessa

Vierailija
28.01.2010 |

siis tiedän ystäväni myyjätunnuksen, mutta tämä ei tiedä, että tiedän. Katsoin, mitä myy ja siellä on minun joululahjaksi antama kosmetiikkapaketti myynnissä. Jotenkin tuli vähän paha mieli :(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

katso mitä toinen on mieltä. Sillähän siitä pääset.

Vierailija
2/8 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tottakai tavaroilleen voi tehä mitä vaan, mut silti! Olen joskus antanut eteenpäin lahjan, siis paljon sen jälkeen kun sen sain, ja vielä antajalle sanoin et annan tämän kun en sitä voi käyttää ja menis hyvään tarkoitukseen.

Mut rahaa ei kyllä tullut mieleen pyytää.

Ymmärrän et pahoitit mielesi. saati sit jos esim olisi itse tehnyt jonkin lahjan ja sitä myytäis.... mä ilmaisisin jotenkin että TIEDÄN!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun aina ne lahjat eivät miellytä saajaa. Ehkä parempi myydä kuin heittää roskikseen? Ajattele positiivisesti, että niin saa kaksi ihmistä hyvää mieltä: huutaja saa edullisen kosmetiikkapaketin ja ystäväsi lahjaksi rahaa.

Ja pakko sanoa kun en malta: siitäs sait kun olet noin utelias...

Vierailija
4/8 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lähinnä siksi etten onnistunut lahjan valinnassa! Joten vastaisuuden varalle, pistäisin mieleen että tätä/tämän tyyppistä ei ainakaan, ja vakoilisin vähän mitä se ystävä huutiksesta ostaa jos vaikka saisi inspiraatiota. Enkä kyllä kertoisi siitä että huomasin, koska todennäköisesti se ystäväsi ei haluaisi että tiedät - ei hän haluaisi että tiedät ettet tykännyt hänen lahjastaan ja että rahasi menivät hukkaan vaikka ajatus oli hyvä.

Vierailija
5/8 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tavaraa ei tarvitse, eikä lähipiirissä ole ketään, joka sitä käyttäisi, miksi hmeessä sitä ei saisi myydä?

Varsinkaan jotain noin persoonatonta kuin kosmetiikka. Eri juttu, jos sinun rakkaudella juuri hänelle tekemäsi savipatsas olisi huutonetissä...

Vierailija
6/8 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutkin tavarat joista jotain saisi huutiksessa! Syynä että lapset tarvitsevat ruokaa... t.työtön

Vierailija
7/8 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan olla etta se sai kaksi samanlaista kosmetiikkapakettia lahjaksi ja myy nyt toisen :)

Vierailija
8/8 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietyt ainesosat ja hajusteet eivät sovi. Minäkin joutuisin todennäköisesti joko antamaan kosmetiikkapaketin joko jollekin toiselle tai myymään sen. Mutta ei kannata pahastua lahjan myymisestä, kyllä lahjan saaja varmasti on ymmärtänyt ajatuksesi, että sinä halusit hemmotella häntä ja antaa ihanan lahjan ;). Ehkä hänellä on rahat tiukilla...