Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tällainen voi johtua?

Vierailija
28.01.2010 |

Minulle selvisi, että etäinen työkaveri inhoaa minua syvästi.

Olen ollut hänen kanssaan tekemisissä satunnaisesti. Soittanut noin kolme kertaa, erilaisista työpaikan epäkohdista ja siitä, voisimmeko ehkä porukalla parantaa niitä.

Näistäkin puheluista jo 7 - 10 vuotta. Nyt hän väittää minun soittelevan jatkuvasti ja juoruilevan selän takana ihmisistä pahaa ja että hän on kuullut muiltakin, että niin minä aina teen jne. (Siis juoruillut itse minusta, eihän hän muuten tietäisi, mitä mieltä muut minusta ovat.)

Olen vuoden yrittänyt päästä yhteen projektiin, ja hän on vetkuillut ja vetkuillut kun olen hänen kauttaan siihen yrittänyt päästä. Nyt kävi ilmi, että hän on itse estänyt minua pääsemästä mukaan.

Minusta me olemme aina olleet hyvin etäisissä, mutta asiallisissa väleissä. Minulle hän on ihan yhdentekevä ihminen, muutenkin sellainen sihteerityyppi, tarkka, tunnollinen, hidas ja aika estynyt.

Minä olen tuuskahtelija ja tehokas, kovaääninen, aikaansaapa ja rämäpäinen. Iloinen täysillä, vihainen täysillä jne.

Nyt tajusin, että hän tuntee minua kohtaan suorastaan hyytävää vihaa. Hän syytti minua kaikista mahdollisista työpaikan epäkohdista viimeisten 15 vuoden aikana... Siis suunnilleen, että ilmakin, jota hengitän on saastunutta.

Mikä ihmeen juttu tämä on??

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et tosiaan objektiivisestikaan katsottuna ole itse tehnyt mitään väärin, niin sitten tuo tyyppi vain jostain syystä inhoaa sinua ihmisenä, tai on kateellinen tai mitä vain. Ilmeisesti hän yhdentekevyydestään huolimatta pystyy vaikuttamaan asioihin niin, että sinun työsi vaikeutuu ja voit jopa menettää sen (?). Jos tilanne ei ole noin vakava, niin sitten annat olla, mutta jos on, niin sinun pitäisi kai saada tuo ihminen pitämään itsestäsi.

Vierailija
22/25 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

keräät kaikki mahdolliset todisteet hänen kiusanteostaan, ja puhut esimiehellesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi hyväksyä. Ei väkisin mutta väsyttämällä. Näin se vain menee.

Vierailija
24/25 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle selvisi, että etäinen työkaveri inhoaa minua syvästi. Olen ollut hänen kanssaan tekemisissä satunnaisesti. Soittanut noin kolme kertaa, erilaisista työpaikan epäkohdista ja siitä, voisimmeko ehkä porukalla parantaa niitä. Näistäkin puheluista jo 7 - 10 vuotta. Nyt hän väittää minun soittelevan jatkuvasti ja juoruilevan selän takana ihmisistä pahaa ja että hän on kuullut muiltakin, että niin minä aina teen jne. (Siis juoruillut itse minusta, eihän hän muuten tietäisi, mitä mieltä muut minusta ovat.) Olen vuoden yrittänyt päästä yhteen projektiin, ja hän on vetkuillut ja vetkuillut kun olen hänen kauttaan siihen yrittänyt päästä. Nyt kävi ilmi, että hän on itse estänyt minua pääsemästä mukaan. Minusta me olemme aina olleet hyvin etäisissä, mutta asiallisissa väleissä. Minulle hän on ihan yhdentekevä ihminen, muutenkin sellainen sihteerityyppi, tarkka, tunnollinen, hidas ja aika estynyt. Minä olen tuuskahtelija ja tehokas, kovaääninen, aikaansaapa ja rämäpäinen. Iloinen täysillä, vihainen täysillä jne. Nyt tajusin, että hän tuntee minua kohtaan suorastaan hyytävää vihaa. Hän syytti minua kaikista mahdollisista työpaikan epäkohdista viimeisten 15 vuoden aikana... Siis suunnilleen, että ilmakin, jota hengitän on saastunutta. Mikä ihmeen juttu tämä on??

Vierailija
25/25 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minä olen antanut hänen olla hankala rauhassa, hän on alkanut ajojahdin.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän