Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitääkö kaikki miehen menot hyväksyä?!

Vierailija
28.01.2010 |

Mies juuri soitti töistä ja ilmoitti lähtevänsä ensi kuussa seminaarimatkalle laskettelukeskukseen pariksi yöksi. Sitä ennen pari päivää sitten kertoi, että ensi viikonloppuna onkin saatu tila varattua harrastusporukan saunailtaan. Lisäksi loppukevääksi on kalenteriin merkattu suvun miesten koko viikonlopun kestävä "perinteinen" kalastusreissu.

Tunnen itseni todella tyhmäksi, sillä en ole reiluun vuoteen raskauden, synnytyksen ja imetyksen vuoksi yhtä viinilasillista enempää juonut. Täytynee tästä buukata itselleen, kunhan täysimetys on kohta loppumaisillaan, yhtä monet lapsivapaat hurvittelureissut täksi kevääksi. Miksi mä en edes haluaisi tehdä niin ja mies haluaa! Olen itkemisen lisäksi suoraan sanottuna vittuuntunut!

Onneksi vauva on ihana.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene ihmeessä itsekin, mä olisin ikionnellinen jos mies joskus kävisi jossain

mä olen aina itse käynyt ulkona, matkustellut yms ja voinut jättää kodin ja lapset miehen hoitoon

mulle tollanen tilanne siis on tosi vieras

mutta ota nyt se oma elämäs käsiis ja lähde ulos, matkalle, liikkumaan ihan mitä vaan

Vierailija
2/6 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sinänsä kuulosta paljolta.

Kyse on enemmän tyylistä, jolla nämä sovitaan. En minäkään tykkäisi, jos nuo olisi ilmoitusasioita. Haluan edes sen näennäisen yhteisymmärryksen noista, vaikka eipä niitä kieltääkään voi, jos itsellä ei ole jotain päällekkäin menevää.

Sitä, miten sinä voit mennä tai tulla (vauvasta riippuvista syistä) ei ole reilua käyttää vertailuna. Ei se ole miehen syy, että vauva on täysmetyksellä, eikä miehen kotiin jääminen päästä sinua sen enempää reissuun. Mutta se on totta, että miehen pitää olla valmis antamaan tasoitusta sitten, kun sinulla ei ole tuota estettä, tavalla tai toisella. jos ryyppääminen ei ole kiinnostavaa, ota muuta vapaa-aikaa, vaikka kaupunkiloma ystävän kanssa, konserrti yms. Tai mökki-ilta saunomisinnen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä yksi työmeno, harrastusporukan meno ja suvun miesten perinteinen (eli vuosittain toistuva, eli tiedossa) kalastusreissu. Mikä tässä on ongelma?

Vierailija
4/6 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tekee mieli. Mies on paljon töissä työn puolesta, joten eipä se kauheasti kavereiden kanssa jaksa mennä, kutsuu porukkaa mielummin vaikka mökille tai meille saunomaan. Mutta tietysti saa mennä kun haluaa. Ja minä menen myös, nytkin juuri varasin 6.3. kavereiden kanssa ravintolasta pöydän. Mennään siis syömään ja sen jälkeen yökerhoon tanssimaan, viimeksi oltiin tällä porukalla vuosi sitten.

Vierailija
5/6 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sinänsä kuulosta paljolta.

Kyse on enemmän tyylistä, jolla nämä sovitaan. En minäkään tykkäisi, jos nuo olisi ilmoitusasioita. Haluan edes sen näennäisen yhteisymmärryksen noista, vaikka eipä niitä kieltääkään voi, jos itsellä ei ole jotain päällekkäin menevää.

Sitä, miten sinä voit mennä tai tulla (vauvasta riippuvista syistä) ei ole reilua käyttää vertailuna. Ei se ole miehen syy, että vauva on täysmetyksellä, eikä miehen kotiin jääminen päästä sinua sen enempää reissuun. Mutta se on totta, että miehen pitää olla valmis antamaan tasoitusta sitten, kun sinulla ei ole tuota estettä, tavalla tai toisella. jos ryyppääminen ei ole kiinnostavaa, ota muuta vapaa-aikaa, vaikka kaupunkiloma ystävän kanssa, konserrti yms. Tai mökki-ilta saunomisinnen.

Hormonihuuruissa kuitenkin olisin itse varmaan tulkinnut ukon menemiset tyyliin:"Se ei enää välitä meistä!"

Tottapuhuen: mikset sinä ap, lähde sen vauvan kanssa jonnekin? Jollekin kaverille? Mummolaan tms.? Vaihtelua sekin ja mukavaa yleensä. Ei vauva estä liikkumista, se on vain erilaista liikkumista.

Enkä tietenkään suosittele mitään "kostoksi" omien reissujen suunnittelua. Lapsen niskaanhan se kaatuu helposti. Huonolla tuurilla.

Vierailija
6/6 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene itsekin ettei tarvitse vittuuntua ja syyllistää toista IHAN TYHJÄSTÄ! Juo viiniä kotona (kun mies kotona), niin saat sinäkin vähän iloa elämään. Ei imetys siihen kaadu!