Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minä olen vastustanut "jäsenyys" kuntokeskuksia tähän asti.

Vierailija
07.02.2010 |

Mutta viimein liityin hyvän tarjonnan ja monipuolisuuden vuoksi erääseen näistä. Ja voin suositella.

Olo on mahtava ja erilaista jumppaa ja tavallista kuntosalia on tarjolla niin paljon kun jaksaa käydä. Eli jos jollakin muullakin on epäsäännölliset työajat, kuten minulla, suosittelen erittäin lämpimästi kuntokeskusta, jossa voi käydä minä päivänä vaan. Aamusta iltaan on tarjolla sekä ohjattua liikuntaa että voi käydä kuntosalilla itsekseen. Aina voi siis valita, että menee silloin kun itselle sopii. Levänneenä ja pirteänä, ei tarvitse raahautua töiden jälkeen väsyneenä tai jättää jumppaa väliin, jos vuorot eivät natsaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikani minäkin ihan periaatteesta vastustin, mutta on se vaan niin mahtavaa, kun valikoimaa riittää ja oma kunto ja mieliala paranee sitä enemmän, mitä useammin ehtii käydä! Ja jäsenyys pitää ainakin minut varmaan helpommin liikunnallisella linjalla - kun on kerran koko ajan pakko maksaa jäsenyydestä, niin kannattaahan sitä sitten hyödyntääkin!

Vierailija
2/4 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos kerran olet tuollaisella häpeämättömällä kehu-kusetusristiretkellä, niin kannattaisiko mainita se kuntokeskus ihan nimeltä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajansa sentään kaikella.

Mitäpä keskuksen nimellä väliä, eikähän se ole jokaisessa sama idea.

Lähinnä haluan "potkia" muita epäilijöitä liikkeelle.

Vierailija
4/4 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen se eka vastaaja, enkä siis alkuperäinen. En ehkä sanoisi itselleni aamen :D Vaikka muuten ehkä skitso olenkin...

Minä olen käynyt monella kuntosalilla, tällä hetkellä ulkomailla asuessani ei kannattane mitään ketjua mainostaa. Sen verran mainostan, että äitini on tyytyväinen Elixian asiakas ja itse taas olen käynyt Satsin jumpissa Tjäreborgin matkoilla (niillä on Sunwing Resorteissa Satsin jumppia tarjolla), ja tosi kivoja ovat olleet!