TähtiJonathan, pelkkää p**kaa?
Ostin pari vuotta sitten lapsille kyseiset haalarit, muutaman käyttökerran jälkeen kaikki, mitä puvusta voi irti lähteä, oli todellakin irronnut. Tuulilistan tarrat, jalkalenksut, Jonathanin-merkki, kaikki irtosi molemmista haalareista.
Nyt taas erehdyin pojalleni ostamaan, kun toiset ovat sitä niin kovasti hehkuttaneet. Toisella käyttökerralla muovinen jalkalenksu katkesi useammasta kohdasta ja toinen napeista lähti irti.
Ei kovin vakuuttavaa... Nyt tiedän ettei meille ole kyseistä haalarimerkkiä enää tulossa.
Kommentit (19)
kankaat ovat kyllä kestäneet. Siksi halusinkin kokeilla toisen kerran vielä.
Laitanpa sähköpostia myös.
Takista irtosi tarrakiinnitykset, haalareista nepparit ja jalkalenksut. Jonathan-merkit ovat myös irronneet. Ja meidän lapsi ei edes ole mikään kova rymyäjä. Ei enää ikinä.
nyt alesta ja jalkalenksut katkes heti. En viittinyt valittaa, sillä ne uudet olis ollut ihan samaa tavaraa, joten otin vanhasta lassien puvusta mustat kumiset lenksut ja hyvin toimii! Puku on TODELLA HYVÄ ja ei mikään sauma/merkki/tarra irtoile!
Mulla siis aina vain hyviä kokemuksia JONATHANeista. Aikasempi gordura-puku kesto kahdella lapsella kummallakin monta talvea.
p.s Napithan sieltä lahkeesta voi irrota ihan mistä tahansa eri merkkisestä puvusta myös.. ompelutaito ja viitseliäisyys taitaa monelta olla hukassa! :)
puvun NEPPARIEN kiinnittämiseen. Kyllä niiden pitäisi pysyä kun on haalarista pitkän pennin maksanut. Kumma kun muissa merkeissä tätä ongelmaa ei ole ollut. Kun ostan puvun, ostan valmiin puvun enkä mitään tee-se-itse -haalaria.
Jalkalenksuista ihan sama juttu, kyllä niiden pääsääntöisesti pitäisi kestää. Ei niin että menevät heti joka ikisellä kerralla rikki tai irtoilevat koko ajan.
joten mä ostin rukkaset lapselle. Viikon käytön jälkeen molemmista rukkasista alkoi lähtemään peukalon kärjestä lyhyitä langanpätkiä ylöspäin tököttämään. Onneksi ostin ensi alkuun rukkaset ja nekin olivat alekorista niin ei päässyt sapettamaan kovinkaan paljoa. Sen verran kuitenkin otin itseeni että mä en kyseistä merkkiä osta.
Meillä ollut 1 haalari ja 2 käsineet. Molemmat viimeistään kuukauden käytön jälkeen ihan rikki. Haalari olis siin vaiheessa kun poika oli 1,5v, eikä taatusti vielä rymynny missään, oli oppinut vasta kävelemään. Hoidossakin ulkoillessa lähinnä istuskeli ja konttasi hiekkalaatikolla. Ikinä enää erehdy moiseen "laatutuotteeseen". Halvemmalla saa esim. Lassien puvun ja paljon parempi.
Kyllä meilläkin on jalkalenksujen napit heti joutunut ompelemaan paremmin kiinni ja jotkut merkit lähteneet irti sekä myös tarrojen ompeleita olen vahvistannut. Mutta mitä sitten? Näin joutuu moneen muuhunkin merkkiin tekemään. On kuitenkin suhteellisen edullinen merkki ja siihen nähden todella hyvä. Meillä ainakin kankaat kestävät paljon paremmin kuin esim. reimatec. Ja condurra housut ovat aivan ylivoimaisen hyvät. Ainoat jotka pysyvät ehjänä ja ovat ikinä pysyneet, nyt 9 vuotiaalla pojalla. Ainakin tosiaan reimat molemmilla lapsilla todella nopeasti rikki, vaikka niistä muuten pidänkin, ja lassietec oli maailman surkein, joka lähti myös saumoista kulumaan/rikkoutumaan ja oli vajaa talven käytön jälkeen sen näköinen ettei edes varapuvuksi toiselle enää mene.
Kerran ostin, toista kertaa ei tule. Ja kunnon talvivaatteisiin en todellakaan ikinä ole joutunut "kajoamaan", ompelemaan lenksuja, tarroja tms.
Laittakaa palautetta myyjään/valmistajaan. Niin minä tekisin jos ei lastenvaatteet käyttöä kestä. Tältä palstalta tuskin rahojaan takaisin saa!
Pyysivät lähettämään takin ja housut heille, ja palauttivat sitten korjattuna takaisin. Tähän meni kaksi viikkoa. Viikossa olivat taas uudestaan rikki.. Olin jo luonnollisesti joutunut ostamaan uuden asun odotteluajaksi, joten jonathan päätyi UFFin pönttöön.
aiemmin, jokunen vuosi sitten haalarit olivat selkeästi kestävämpiä, ja ulkonäöllisestikin parempia.
Nyt en tykkää, joten en osta.
joten mä ostin rukkaset lapselle. Viikon käytön jälkeen molemmista rukkasista alkoi lähtemään peukalon kärjestä lyhyitä langanpätkiä ylöspäin tököttämään. Onneksi ostin ensi alkuun rukkaset ja nekin olivat alekorista niin ei päässyt sapettamaan kovinkaan paljoa. Sen verran kuitenkin otin itseeni että mä en kyseistä merkkiä osta.
Nyt kevääksi on odottamassa kevättakki tähti jonathanilta. Toivottavasti kestää. Muuten ei ole tähtijonathanista kokemusta. Mutta perus jonathanista ja cordurasta on. Ne ovat olleet mielestäni hintaansa nähden tosi hyviä, erityisesti cordurat on kestäneet, ei ole ollut ainakaan meillä mitään noita ongelmia. Hyvänä ovat säilyneet seuraavallekin käyttäjälle. Tämä tähti-sarjahan sai alkuun tosi paljon huonoa palautetta, mutta ei siis näytä laatu parantuneen muutamassa vuodessa.
Meillä on lapsilla (kolmella) ollut vuosien saatossa jo yhdeksät Jonahtan-haalarit (yhdet tähtihaalarit, loput perusmalleja). Eikä ole vielä mikään kohta mennyt yksissäkään rikki.
vuosien kokemus ja yllätyksenä minulle tuli tällainen palaute!
Meillä on ollut sekä halvempia, että kalliimpia malleja ja koskaan ei ole yksikään sauma hajonnut, ei myöskään kintaista. Jalkalenksujen napit ovat irronneet, mutta niin teki Reimankin haalarista. Ei myöskään tarrat ja nepparit ole ikinä irronneet. Mutta kaipa se laatu noissakin vaihtelee. Yhdestä puvusta lähti heijastinnauha noin vuoden käytön jälkeen irtoamaan, kun tikkauslanka katkesi. Mielestäni hinta-laatusuhde on kuitenkin kohdallaan. Kannattaa myös muistaa, et ei ne vaatteet ikuisia ole ja mm. jalkalenkit kuluvat, toki ne ei kahdessa viikossa rikki saa olla!
Terv. viiden lapsen äiti
Pitivät kädet kuivina pari ulkoilua, sitten kastuivat läpimäriksi kostean hiekan taputtelustakin, ja piti olla vedenpitävät enkä pessyt tai kuivannut patterilla pilalle.
Kymmenen vuoden ajan olen niitä ostellut ja toimineet moitteettomasti. Mulla ei ole mitään negatiivistä sanottavaa niistä.
T: myöskin viiden lapsen äiti
vuosien kokemus ja yllätyksenä minulle tuli tällainen palaute! Meillä on ollut sekä halvempia, että kalliimpia malleja ja koskaan ei ole yksikään sauma hajonnut, ei myöskään kintaista. Jalkalenksujen napit ovat irronneet, mutta niin teki Reimankin haalarista. Ei myöskään tarrat ja nepparit ole ikinä irronneet. Mutta kaipa se laatu noissakin vaihtelee. Yhdestä puvusta lähti heijastinnauha noin vuoden käytön jälkeen irtoamaan, kun tikkauslanka katkesi. Mielestäni hinta-laatusuhde on kuitenkin kohdallaan. Kannattaa myös muistaa, et ei ne vaatteet ikuisia ole ja mm. jalkalenkit kuluvat, toki ne ei kahdessa viikossa rikki saa olla! Terv. viiden lapsen äiti
Näin käy kyllä myös Rasavillin ja Reimatecin hanskoille ja hinta paljon kovempi :-(
rukkasista. Mä olen saanut sitä mitä olen olettanut saavanikin. Alekorista mä niitäkin ostan, tosin nyt tuli "säästettyä" ja valittua *Johathanit. Kyllä kannatti.
laitoin sähköpostia ja laittoivat postissa uudet.
Muuten olen ollut kyllä tyytyväinen,ollut todella kestävät kankaat.