Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä ihmekeinoja miten saada pidettyä finnit poissa?

Vierailija
27.01.2010 |

Meidän 14v tytöllä todella paljon finnejä. Olisiko teillä ''taikakeinoja'' joilla pitää finnit poissa? Tai edes yksittäiset suuret finnit poissa? Voitte myös suositella kasvovesi-hoito-yhdistelmiä..

Ja lisäksi vielä että miten teidän murkut hoitaa kasvoja ja ihoa?

Kiitos!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.lifehair.fi/shop/product_details.php?p=116

Edullinen, ei maksa montaa euroa. Ja iso riittoisa pullo. Toimii, ei kuivata ihoa, puhdistaa hyvin.

Vierailija
2/14 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sebamedin tuotteet ei myöskään ole kalliita. Jos ostaa sellaisen puhdistusgeelin niin koko perhe voi sitä käyttää esim vartalon pesuun jos ei vaikka sovikaan teinin iholle. Mulla ei ole finnejä pahemmin näkynyt pariin vuoteen kun olen tota käyttänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

apteekista. Kuivattaa ja punoittaa aluksi melko paljon, mutta auttaa!

Vierailija
4/14 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain ainetta, mitä kertoi käyttäneensä finneihinsä. Tosin oli myös aika myrkkyä.

Vierailija
5/14 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se on nimeltään Normaderm (päivävoide) ja syväpuhdistava geeli aamuisin.

Tekivät ihmeitä mun naamalle :)

Vierailija
6/14 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kärsin nuorempana finneistä ja "ihania" jälkiä on jäänyt. olis pitänyt käydä kosmetologilla ja ihotautilääkärillä, mutta... ei niin ei. e-pillerit auttoivat. niitäkin voi siis saada muuhunkin kuin raskauden ehkäisyyn :)

Vierailija
7/14 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vehnän ja sokerin ruokavaliosta.

Itse en uskonut ennkun kokeilin, nuorilta lähtee jopa akne!

Vierailija
8/14 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytä! mulla katos sen jälkeen:D

Vierailija
9/14 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tujua tavaraa, eikä muistaakseni ihan halpaakaan, mutta taatusti tehoaa. Panostaisin tähän asiaan aika vahvasti, koska mitä sitä nuorta ulkonäöstään todennäköisesti herkkää tyttöä kiusaamaan inhottavalla vaivalla, josta ei ole pakko kärsiä.

Vierailija
10/14 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta myös tuon vehnän ja sokerin (=roskaruoan) vaikutuksista olen lukenut myös ihan tieteellisen artikkelin. Esimerkiksi Karibianmeren saarilla alkoi alkuperäisväestölle ilmaantumaan aknea vasta siinä vaiheessa, kun em. ruoka-aineet saapuivat saarille. Sitä ennen ihmisillä ei ollu ollenkaan aknea siellä.

Vehnän ja sokerin poisto ruokavaliosta voi todella auttaa.

Vierailija
11/14 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytä! mulla katos sen jälkeen:D

Vierailija
12/14 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roaccutania ei kyllä kannata ihan ensimmäiseksi kokeilla, koska se on aikamoista myrkkyä ja siitä on paljon sivuvaikutuksia (mm. ihon kuivuminen). On kyllä tosi tehokas, monella kaverilla on ollut.

Mun miehellä on akne, ja hänelle ihotautilääkäri määräsi antibioottista kasvovettä. Apteekit valmistavat sen, ja sitä käytetään 1-2 krt/vrk. Todella hyvä aine, ei kuivata ihoa juurikaan. Muutenkin elimistölle lempeä, kun antibioottia ei tarvitse kierrättää koko elimistön läpi.

Tietenkin erityyppisille akneille on erilaiset lääkkeet, mutta tätä suosittelisin erityisen lämpimästi. Suun kautta otettavilla antibiooteilla on ikäviä sivuvaikutuksia, ja ihonhoitoon määrättävät kuurit kestävät pitkään, useita kuukausia.

Vierailija
13/14 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihon kuorinta 1-2x/vko, aamuin illoin kasvojen pesu puhdistusmaidolla tms ja tämän jälkeen vielä kasvovedellä ja päälle kosteusvoide; päiväksi ohuempi ja yötä vasten paksumpi ja hoitavampi.

Itse käytän Nivean herkän ihon tuotteita.

Vierailija
14/14 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokavalion korjaaminen: rasavaisen, makean ruuan vähentäminen (suklaa, juustot jne). Veden juominen limsojen ja mehujen sijaan.