Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisia rukousvastauksia olet saanut? (vastapainoksi toiselle ketjulle)

Vierailija
27.01.2010 |

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joululahjaksi kalsareita mutta toikin sukat. Jumala oli kai epäkunnossa sillon. Nyt on usko koetuksella.

Vierailija
2/19 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en raskaudu helposti ja tarvin siihen lääketieteen apua. Tietenkin sitten myös rukoilin, että lapsen saisin. Kuukaudet vierivät eteenpäin tuloksetta ja paha olo kasvoi sen myötä. Tuli myös "suututtua" siitä miksi Jumala ei auta. No lopulta sitten saatiin lapsi ja kaiken tämän jälkeen parempaa ajankohtaa lapsensaamiselle ei olisi ollut. Siihen mennessä oltiin saatu kaikki asiat kohdilleen ja lapsen oli hyvä tulla. Eli vaikka alkuun tuntui pahalta, että miksi piti odottaa niin pitkään niin lopulta kuitenkin valkeni itsellekin, että kyllä Jumala tiesi paremmin ja vastasi rukoukseen vasta kun niin oli parasta.

Sama toistui toisen lapsen kohdalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joiden ei ole "syytä" lisääntyä.

Vierailija
4/19 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-3

Vierailija
5/19 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä tiedän et hän on olemassa ja jeesus myös..olin vain 8vuotias ja rukoilin joka ilta omassa huoneessa,olen alkoholisti perheestä,vanhemmat joi ja tappeli aina..minä pikku tyttö jouduin pitämään niin itsestäni kuin veljestänikin huolta...oli niin paha olo sillon et ei ollu muuta tietä ku rukoilla...ja se autto mua jaksamaan ja vahvistumaan:)olen tässä vain ja ainoastaan jumalan raukkuden takia:) veli menehty mut en silti jumalaa syytä siitä...isä kuulee jokaisen joka rukoilee ja pyytää apua...se miten avut saat,sun täytyy ite eka uskoa et jumala on olemassa...sydämestä siis...

Vierailija
6/19 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asuntolainasta erästä puuttui rahaa.Olin tuskainen ja tressaantunut.Rukoilin jumalalta apua tähän rahatilanteeseen.Pari pvää siitä sain puhelun,kaveri tarjosi mulle hommia ja sain puutuvat rahat lainaan.

Vierailija
7/19 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan arkisiinkin asioihin. Kun olen esim rukoillut, että tuntuu yksinäiseltä olla kotiäitinä, Jumala lähettää heti jonkun kaverin soittamaan minulle tai sitten olen nähnyt kaupassa jonkun ystävän, jota en ole aikoihin nähnyt. Lisäksi sairauksia on parantunut rukouksen voimasta ja taloudelliseen tilanteeseen on tullut positiivisia yllätyksiä. Joskus rukousvastaus voi olla myös sellainen, että se ei tunnu sillä hetkellä miellyttävän itseä, mutta kuitenkin kaikesta saan kiittää Jumalaa, sillä hän on viisaampi kuin minä ja tietää pitkällä tähtäimellä mikä on siunaukseksi.

Vierailija
8/19 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saanut kielilläpuhumisen armolahjan, kun sitä puolestani rukoiltiin. Uskoni on saanut vahvistua.

Vierailija
9/19 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kivoja lukea ja osoittaa ihmisen yksinkertaisuuden ja itsekeskeisyyden kun samaan aikaan vaikka Haitissa on kuollut 100 000 ja miljoona koditonta ja vaikka mitä tapahtuu vaikka missä muualla esim. Afrikassa kuolee malariaan WHO:n mukaan 3000 lasta joka päivä jne. jne. jne. mutta onhan se tietty kiva jos joku tulee raskaaksi omasta mielestään hyvään aikaan.

Vierailija
10/19 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kivoja lukea ja osoittaa ihmisen yksinkertaisuuden ja itsekeskeisyyden kun samaan aikaan vaikka Haitissa on kuollut 100 000 ja miljoona koditonta ja vaikka mitä tapahtuu vaikka missä muualla esim. Afrikassa kuolee malariaan WHO:n mukaan 3000 lasta joka päivä jne. jne. jne. mutta onhan se tietty kiva jos joku tulee raskaaksi omasta mielestään hyvään aikaan.

pyytänyt myös tällä palstalla aiemmin muita rukoilemaan. Rukousvastauksista en osaa sanoa. Vetoan kaikkiin, että jatkakaa rukousta.

Vierailija
11/19 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä minun olisi pitänyt tehdä? Olla toivomatta lapsia, koska Haitissa kävi näin ja koska Afrikassa kuolee malariaan lapsia?

En näe asiayhteyttä.

-3

Vierailija
12/19 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rukoilla jos haluatte mutta pointti oli enemmänkin että sellaisia asioita yleensä tapahtuu ja verrata sitä sitten siihen että joku osaa mielestään puhua hyvin siansaksaa.

Vierailija
13/19 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerropa hyvä 11 mitä minun olisi pitänyt tehdä? Olla toivomatta lapsia, koska Haitissa kävi näin ja koska Afrikassa kuolee malariaan lapsia? En näe asiayhteyttä. -3

olen nro 11 enkä kritisoinut sitä että rukoilit lapsia. Niin pitääkin tehdä.

-11

Vierailija
14/19 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rukoilla jos haluatte mutta pointti oli enemmänkin että sellaisia asioita yleensä tapahtuu ja verrata sitä sitten siihen että joku osaa mielestään puhua hyvin siansaksaa.

uskovainen henkilö voi kokea tuon pilkaksi. Rukouskieli on Pyhän Hengen kieltä, rukousta suoraan Jumalalle. On loukkaavaa, että nimität sitä siansaksaksi. Kunnoita muiden vakaumusta.

Vierailija
15/19 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on atooppinen ihottuma parantunut suurelta osin. Kävin muutamaan kertaan rukoiluttamassa ihoani, joka oli 75 prosenttisesti ihottuman peitossa, todella hankala ihottuma. Käytin keskivahvoja kortisoneja ja kaikkea mahdollista, mitä vain keksin; kävin saunassa hierottuani ensin vauvaöljyä kuivaan ihoon, söin luontaistuotteita, hieroin ihoa suolalla...

Noissa rukouskokouksissa ei siis mitään tapahtunut.

Sitten taas kerran olin ja rukoiltaessa ihottumakohdat alkoivat kuumottamaan kuin tulessa. Toinenkin ihminen tunsi kuumoituksen. Silloin tiesin itsekin, että nyt tapahtui jotain. Sen päivän jälkeen iho alkoi paranemaan ja oli lopulta aika hyvä. pahoissa kohdissa oli vielä vähän ihottumaa, mutta sellaista, jonka kanssa pystyy elämään ja joka ei haittaa elämää mitenkään. Mutta se ympäri vartaloa oleva laaja ihottuma hävisi sen jälkeen kokonaan.

Tämä tapahtui 1995. Vielä jokusen vuoden tarvitsin vähän kortisonia (ja raskausajat oli aika pahoja), mutta tätä nykyä en edes rasvaa itseäni, en edes suihkun jälkeen.

Vierailija
16/19 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysin mitättömiksi siinä vaiheessa, kun jossain päin maailmaa on joku isompi katastrofi. Veikkaan kuitenkin, että nämä hurskastelevat saarnaajat kuitenkin kiroavat omia varpaankolauttamisiaan ja lumiauran peittämiä autojaan ihan samaan malliin kuin aina ennenkin, vaikka Haitissa on ollut maanjäristys.

On se vaan kumma, että ihmisten pitäisi kyetä sellaiseen universaaliin ja epäinhimilliseen ajatteluun, että pystyy vain painamaan villaisella kaiken muun, kuten oman elämänsä vaiheet, jos ja kun jollain on aina asiat huonommin. Samalla periaatteella koskaan ei voisi ajatella omia asioitaan, koska aina jollain on asiat paaaljon kurjemmin. Ei tarvitse kuin mennä käymään sairaalassa, ei todellakaan tarvitse Haitilla tapahtua maanjäristystä.

Sen puoleen Raamattu kyllä kehottaa ihan yksiselitteisesti turvautumaan Jumalaan ja Jeesukseen, vaikkei olisikaan hautautuneena raunioihin maanjäristysalueella. Minäkin aion rukoilla yhä edelleen ja pyytää apua ongelmiini, vaikkei tilanne olisikaan se, että minä ja 100 000 muuta olemme luonnonkatastrofin keskellä.

Vierailija
17/19 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka saan, on sisäinen rauha. Jos olen stressaantunut tai paniikissa, vain rukoilu rauhoittaa ja toimii aina :) harvemmin rukoilen mitään konkreettista tai siis pyydän mitään, koska uskon, että Jumala tietää minua paremmin, mitä tarvitsen.

Joskus, kun on ollut todellinen hätä, silloin olen pyytänyt jotain tiettyä asiaa. Ja yleensä se asia on järjestynyt. Mutta tosiaan, Jumala tietää itseämme paremmin, mikä meille on hyväksi ja se ei aina ole se, mitä toivomme ja rukoilemme.

Vierailija
18/19 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kielillä puhuminen on ihan gobbledegookkia, siis suomeksi täyttä siansaksaa. Olisi väärin nimittää sitä miksikään muuksi.

Ihmisiä tulee raskaaksi aika paljon rukoilemattakin. Liiankin helposti, ottaen huomioon kuinka paljon ehkäisyä käytetään.

Vierailija
19/19 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta SYY-YHTEYS olisi hyvä osoittaa vaikka raskautumisen ja Jumalan suhteen, tai siihen että joku saa vähän rahaa. Sellaista kun ei oikeasti ole, vaikka se teistä saattaa siltä tuntuakin.

Jos mielestänne Jumala tekee hyviä asioita, niin tapahtuu myös huonoja jotka usein ovat ihan eri magnituudissa kuin teidän pikkujuttunne,jotka teistä tietenkin tuntuvat isoilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän