Vaaleahiuksiset, minkäväriset häpykarvat teillä on?
Kommentit (27)
uimahallissa sitä joskus hämmentyy, kun tajuaa että suurimmalla osalla on tosi tummat häpykarvat. Jotenkin omiaan pitää niin "normaaleina".
ihan mustat. Samoin sääri ym. karvat. "Kiitos" tästä kuuluu tummatukkaisille vanhenmilleni. Mun säärikarvoja ovat jotkut hämmästelleet, mutta minkäs teet. Pää on aito blondi, muualta vähemmän...
ihan mustat. Samoin sääri ym. karvat. "Kiitos" tästä kuuluu tummatukkaisille vanhenmilleni. Mun säärikarvoja ovat jotkut hämmästelleet, mutta minkäs teet. Pää on aito blondi, muualta vähemmän...
Todella blondi, mutta rinnassa tummaa ja navasta alaspäin musta raita. Tosin genitaalikarvat sitten vaaleammat, samoin kintut.
Kerran kasvatti pitemmän parran, oli aika punainen!
Tummat on pimppikarvani ja tuuheat, en ole paljon sheivaillut, vain bikinirajaa, ettei, ihan pursuile bikinien alta.
Mulla on ihan vaaleat ja teini-iässä häpesin niitä kovasti. Nyt en varsinaisesti ymmärrä miksi.
Haloo! Nyt on 2010-luku, kellä edes enää on karvoja??
Mulla on tosi vähän karvoja toosassa ja ne on vaaleanruskeat, hiustenväri kans sellanen vaaleanruskea....
[quote author="Vierailija" time="27.08.2013 klo 08:27"]
Mulla on tosi vähän karvoja toosassa ja ne on vaaleanruskeat, hiustenväri kans sellanen vaaleanruskea....
[/quote]
Mulla myös näin. Ei ole tosiaankaan mikään majava, vaan karvat on luonnostaan aika lyhyet ja siistit.
Vierailija kirjoitti:
Karvoitus on tulossa takaisin muotiin.
Vaaleat hennot p-karvat on mielestäni tosi seksikkäät. M41
Vierailija kirjoitti:
Vaaleat hennot p-karvat on mielestäni tosi seksikkäät. M41
Kiva että tykkäät poikaystäväsi vaaleista hennoista perskarvoista.
Mun hiukset on luonnostaan tosi vaaleat, samoin kaikki muut ihokarvat paitsi häpykarvat on jotain vaaleanruskean ja vaaleanharmaan? väliltä. Oon karvaisempi kuin moni mies, hiuksetkin on hirveän paksut. Jatkuvasti saa olla rappaamassa jos höylätä meinaa. Ihan ärsyttää, kun jostain syystä usein vaaleita pidetään jotenkin hentokarvaisina 🙄
Vierailija kirjoitti:
Varmaan normaaleilla, mutta luuletko, ettei karvansa ajelevat tiedä niiden väriä?
Karvat olivat vitivalkoiset noin 15v. asti. Harmittaa etten tajunnut säästää yhtään kappaletta. Sitten alkoivat tummumaan ja ovat nyt ehkä vaaleanruskeat, vaikea arvioida minkä väriset.
Lapsena olin päästä aito blondi, nyt oma väri tummunut mutta silti vaaleahko maantie. Mutta häpykarvat ovat edelleen ihan vaaleat, ei nyt valkoiset mutta tosi blondit.
En tiedä mitä niistä ajattelisin. Yleensä sheivaan kaiken pois kun ei näytä omaan silmään kivalta joku kiitorata tai muu siistitty. Olen jopa harkinnut muotoilua ja värjäämistä mutta sitten tajusin sentään että onkohan jo vähän liian pilkun viilausta!
Värjääkö kukaan omiaan?
Haluaisin tummat pimppikarvat.. Olen kyllä onnellinen muusta vaaleasta ja niukasta karvoituksestani..
miten lyhyt pippeli sulla on?