haluan pitää pienet yllätyshäät
Ollaan menos miehen kans naimisiin ens syksynä ja häitä on jo järjestelty,paikkat ja päivät varattu ja ym asioita sovittu! Mutta mua on alkanu ärsyttää koko ajatus isojen häiden järjestämisestä ja haluan pitää pienet ylläri häät!! Siis suku ei tiedä mitään vielä syksyn häistäkään ei etes vanhempamme. Ajattelin et voitas mennä samal naimisiin kun on esikoisen kaksvuotis synttörit jonne tulis vaan lähimmät eli vanhemmat ja sisarukset plus ehk kummit. En tiä miten sais onnistuu,onko joku muu tehny näin??
Kommentit (7)
tuohan onnistuisi juuri niin, että kutsut lähimmät ihmiset lapsenne synttäreille. Hyvissä ajoin, jotta ihmisille ei ole sovittu muuta menoa sille päivälle ja sitten yllätätte perheen kun porukaa luuleekin tulleensa vain synttäreille. Sanotte vielä vaikka kutsutta, että kun on oikein 2-vuotis synttärit niin pidetään vähän isommat pippalot. =)
että mentäis yyterin rannal naimisiin! Pyydettäis väki tuleen suoraan sinne ja mies odottais siä puvus papin kans (porukka arvaa jo) ja tulisin sinne hetken päästä häämekos:) Ja siitä mentäis vaan syömään yhteen hienoon ravintolaan. Kaikki tulee kauempaa niin oon ajatellu järkätä niile majotukset poriin ja sekin olis ylläri. Miehen kans lähettäis siitä häämatkalle suoraan seuraava päivänä ja isovanhemmat jäis hoitaan lapsia meille. Asutaan siis porissa ja häät oli tarkotus pitää teka tampereel koska se on koti kaupunki ja lähempänä kaikki sukulaisia. nuorin lapsi olis kesäl vuoden vanha
ensin joutuis jäämään yöksi vastoin suunnitelmia, ja sitten vielä yllättäen lapsenlapsetkin lykättäis viikoksi (?) hoitoon...
paikanpäällä paljastuivat hääjuhlaksi. Lyhyt vihkiminen, hyvää ruokaa, illalla saunomista ja kesäolympialaiset. Ihan mielettömän hauskat kekkerit!! Vanhemmille ilmoittivat vihkimisen njälkeen puhelimella asiasta ja väähn siellä nyrpisteltiin, mutta ei mitään isompaa hässäkkää.
pitäis varmaan muutenkin jäädäyöks kun tulevat pohjanmaalta ja toiset tampereen läheltä. Ja kaikki ne on eläkkeellä ja mielellään hoitavat meijän kahta pientä neitiä. Tietysty voitas etukäteen sopia et voiko ne hoitaa lapsia et saadaan omaa aikaa ym. ja koska näkee aika harvoin varmasti käy ja varmasti tykkää,se ei ole ongelma. Mutta naimisiin meno on ongelma sillä olemme olleet eron partaalla lasten takia ja tiukan rahatilanteen ja sen että mies ei välittäny perheestään ja hoidin lapset yksin. Asuttiin vähä aikaa erilläänkin ja muutettiin noin 1kk sitten tampereelta poriin mun opiskeluiden takia. Ja oli kauhee haloo kun mikes muutti kans vaikka mun piti muuttaa yksin lasten kanssa. Mies paransi kuitenkin tapansa ja on nyt mitä parhain isä. Vanhemmat ei ehk tykkää avioliitosta koska on varmoja et erotaan kohta kuitenkin vaikka nyt menee paremmin kun koskaan:)
ovat tehneet näin.
kannatan.