Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ketään muuta, jonka mielestä nuo me&i -vaatteet on kamalia?

Vierailija
27.01.2010 |

Mekot ja tunikat näyttää yöpuvuilta, ja poikien paidat on aika hurjan hintaisia. Mutta suurimmaksi osaksi kuosit on mielestäni rumia. Paljon enemmän minun makuuni löytyy esim. monelta tanskalaiselta valmistajalta.

Olenko nyt ihan out, kun meidän lapsilla ei ole yhtään me&i -vaatetta. Eikä kyllä tulekaan, jos tuollaisia ovat.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverit vaan pitää kutsuja ahkerasti, joten on ollut pakko tutustua :)

Minäkään en tykkää niistä kirjavista - tosin en muutenkaan ole Retron ystävä, eli nämä "tanskalaiset merkit" ja ruotsalaisten halpakauppojen retrokamppeet jäävät muutenkin ostamatta. Meille on tullut muutamia retro-juttuja lahjaksi ja ihan tosissaan olen pohtinut onko kyseessä mekko vai yöpaita :) Sen sijaan olen ostanut Me&I kutsuilta sellaisia hillitympiä tunikoja ja singoalla mikälie systeemejä ja ne on olleet oikein onnistuneita ostoksia. Tuossa uudessa mallistossa kelpuuttaisin vaatekaappimme medaljonkikirjaillun singoallan ja geishasingoallan. Edellisestä mallistosta ostin sellaisen turkoosin plyysitunikan, jossa pinkki sydän edessä ja se on ollut oikein pidetty vaate meillä.

Oli muuten jähmeät sivut. Onkohan kaikki mammat kuola valuen tutustumassa uuteen mallistoon vaan onko sivujen uudistus vaan epäonnistunut.

Vierailija
22/32 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. <a href="http://fi.wikipedia.org/wiki/Retro" alt="http://fi.wikipedia.org/wiki/Retro">http://fi.wikipedia.org/wiki/Retro</a&gt;

Olen myös vaatetuksen puolella törmännyt käsitteeseen (englanniksi tosin) että retroa on kaikki n. 20-50 v vanha, vintagea sitten 50 v tai vanhempi.

on sanahirviö, joka ei tarkoita ollenkaan sitä, mitä kirjoittaja sillä haki. Retrokuosi on nimenomaan sellainen kuosi, joka on vanhan kuosin henkinen, tai jopa vanhan kuosin uustuotantoa.

Vanha vaate ei ole retrovaate, vaan vanha vaate, vintage, jos täytyy käyttää jotain kansainvälistä sanaa.

Mua jostain syystä kiusaa sanan retro väärinkäyttö. En tiedä miksi, koska en ole ollenkaan kielinatsi muuten, kuten useimmat kieltä hieman syvällisemmin tuntevat (ts. lingvistit) eivät yleensä ole.

mutta minusta retro sanana viittaa juuri jonkin asian uudelleen tulemiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut en tykkää retrokuoseistakaan, ja ne on vähän samaa maata.

Vierailija
24/32 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut tähän merkkiin perehtynyt joten googletin; sivuille en päässyt mutta tälläinen linkki huutikseen tuli http://www.huuto.net/kohteet/meandi-mei-veluuri-pilkkuhousut-koko-74_80…

Siis onko tuo hinta ihan totta??? Siis oikeasti??? Paljonko nuo sitten uutena maksaa?

T: järkyttynyt

Vierailija
25/32 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä on rumaa kun pieni vaaleahiuksinen ehkä ei niin söpökään lapsi on puettu ihan tylsiin vaatteisiin.

http://kuvat.huuto.net/6/6c/3a1c13d821ebd9ffb75533e671633-orig.jpg

ruma.

Vierailija
26/32 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

[Laatukin on huonontunut ihan hirveästi ja niitä on jo jokaisella lapsella. Siirrymme varmaan kokonaan Po.Pin tuotteisiin.

[/quote]

Minun mielesä Po.P;n vaatee olis kauniita, mutta laatu ainakin viimeaikoina aivan järkytävän huono! Ensimmäisessä pesussa kulahtavat ainakin meillä..

Vierailija
27/32 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ilmeisesti tuo on joku ns. "keräilyjuttu" eli noita ei enää saa muuta kuin jostain huutonetistä. Luultavasti myyjä ei ole itse maksanut noista potkareista yhtä paljon kuin saa myydessään.

Siis onko tuo hinta ihan totta??? Siis oikeasti??? Paljonko nuo sitten uutena maksaa? T: järkyttynyt

Vierailija
28/32 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisaalta taas ihaniakin.

Ainakin minun makuuni siellä on ihan on ja off -vaatteita.

Vierailija
29/32 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin silloin, kun edellinen Meandin mallisto (syksyllä) ilmestyi.

Vierailija
30/32 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä vaatteisiin aiemmin tutustunut. Tietoinen merkistä olen ollut mutta koska lähipiirissä ei kutsuja järjestellä, olen noilta välttynyt.

Joku kyseli kivoja lastenvaatteita; en jaksa linkittää, mutta esim. mini a ture, cupcake (osittain), mee too, norlie, tekee lapsille kivoja, värikkäitä vaatteita. Ja ihan H&M, Lindexiltäkin voi löytää kivoja. Niitä ei ole ainakaan hinnalla pilattu.

Jokainen käyttäkööt mieluisiaan vaatteita mutta lähinnä huvittaa, kun osalle äideistä taitaa enemmän merkki merkitä kuin vaate sinänsä.

ap

Vierailija
31/32 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen ainakin ihan out, kun en tiedä edes missä tuon merkkisiä vaatteita myydään! :)

Ja on meillä sentään jotain muitakin vaatteita lapsella kuin perusmallit lindexiltä ja vastaavista paikoista.

Vierailija
32/32 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkäsin ennen kovastikin. enää en niin paljon. nyt niitä tuntuu olevan jokaisella vastaantulevalla lapsella ja monella äidillä itselläänkin. olen alkanut kyllästyä kuoseihin. reilun viikon päästä olen kutsuille menossa, saa nähdä tuleeko mitään tilattua.

jähmeät on kyllä sivut, varmaan moni muukin selaa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme