onko syytä epäillä?
-puhelin on puolisolle "erittäin salainen", puoliso myös poistaa nykyään viestejä samantien. miks? luurin muistiin mahtuu nykyään miljoonia.
-puheluita mennään puhumaan toiseen huoneeseen, esim. lukittuun vessaan
-facebook/sähköposti/mese menee kiinni salaman nopeasti kun joku tulee siihen lähelle. samantien alkaa myös huuto et ei tänne saa tulla
Kommentit (8)
otan kantaa. Itse poistan myös todella usein tekstarit ja usein jo heti sen jälkeen, kun olen lukenut viestin. En yleensä saa niin ihmeellisiä tekstareita, että näkisin mitään syytä säilyttää niitä, jos viestissä ei ole mitään tärkeää asiaa. Eli aina se ei ole merkki pettämisestä..
ei noista mikään tietysti ole varma merkki pettämisestä, ehkä mies on vaan ruvennut diilaamaan huumeita..miksi kukaan menisi puhumaan puheluita lukittuun vessaan ilman mitään selityksiä? Voisihan hän vaikka sanoa, että eräs ystäväni kertoo mulle arkaluontoisia asioita, joten menen muualle puhumaan tai jotain.
mese/sähköposti tai joku naamakirja niin pitää sulkea välittömästi jos siihen menee viereen... miksi? Ei kai sielläkään mitään niin salaista ole ainakaan itsellä että pitäisi mieheltä jotain salata. Tosin kyllä täällä jos kirjoitan jotain saatan vetästä käden eteen ettei kurki kirjoitustani, mutta näytän ne sitten valmiina.
sain puolisoni kiinni juuri noilla samoilla epäilyillä tai siis vihjeitähän nuo ovat
anna ku AP arvaan:
teillä on lapsia ja sä et oikeasti haluis ees tietää? mutta kun sä kuitenkin jo tiedät, et saa unta, se kalvaa ja syö?
Lapsia on ja taitaa mennä oikein tuo loppukin...teknisesti voisin saada varmuuden epäilyille, mutta se nyt on sama kuin ero. Eli jos sinne asti joutuu menemään, niin eihän luottamusta enää kertakaikkiaan ole.
Kärjistäen, yksityisetsivän palkkaaminen on epäilijän puolelta yhtä varma ero merkki kuin mahdollisesti yksityisetsivän löytävät todisteet puolison uskottomuudesta. Luottamus on mennyttä.
Voi eemeli, yli 25 vuotta yhdessä.