Mitä mieltä Jonathanin kevätvaatteista?
Olin kyllä pettynyt. Tuo koralli väri, jota on tytöille paljon on ällöttävä!
Talvivaatteet oli tosi kivoja, kevät tosi pettymys. Pitää tsiigailla jonkun muun valmistajan valikoimaa tälle vuodelle.
Kommentit (10)
ja petyin. toivon hartaasti, että lapsille menisi viime kesäiset, jos kaikilla valmistajilla on tuon väristä.
Jonathanin tähtimalliston haalarit ei olleet minun makuuni, ei värit eikä epäsymmetriset leikkaukset, ei myöskään Cordura.
Sen sijaan kuvien perusteella classic mallisto (joka ei ole niin kauhujäykkäkään kuin tähti) voisi olla varsin kivan oloinen, tykkäsin sekä tyttöjen että poikien mallista).
City Jonathan takki näytti kans ihan kivalta kuvassa.
En tiedä, onko tarvetta haalarille, mutta mielenkiinnolla tulen odottamaan myös Seppälän haalarit, ne on usein mun makuun.
Inhottavan haaleat värit ja nuo epäsymmetriset leikkaukset on aivan kamalia. :/
eli tytölle korallia, pojalle vaaleansinistä... Siis näin markkinoinnillisesti, meidän 5v:llä oli viime kevättakkinakin vaaleansininen takki (tyttö siis). Hieman enemmän sais olla värivaihtoehtoja mutta.
Toisessa tähti-takissa on sentään 3 väriä, tumman sininen, vaalean vihreä ja vaaleanpunainen... ei sykähdytä nekään.
Olen aina tykännyt Jonathanista mutta näyttää siltä että enää en sitä osta kun ei noissa takeissa ole kivaa. Korkeintaan kosteussuojahousut hankin Jonathania, jos niitäkään.
Tuosta tyttöjen vaaleanoranssista en minäkään pidä (ainakaan siis niin paljoa että tykkäisin että katukuva olisi enemmäkseen tuota!).
t. haalari-ikäisen pojan äiti
oli poikien malliston puolelta tuo vaaleansininen takki ja sit City jonathanin puolelta takki.
meillä syksyllä koluun menevä tyttö.
nuo 122cm haalarit ei enään mene eikä niille juur ole tarvettakaan-tosin mökillle ois voinu ostaa jos ois ollu isoja kokoja.
Tuo koralli ois nätti väri jos ois enempi punertavaa eikä tuota oranssia.
Nuo leikkauksetkin noissa Tähti Jonathanin 2 värisissä takeissa oli jotenkin oudot.
Näinköhän viime syksyn malliston takki ja housut kelpais kouluun neidille. Olin ajatellu ne mökille.
Onhan meillä sentään H&M:n lila vedenpitävä takki et ei silleen kauhea hätä ole...
Väriyhdistelmät ovat jotenkin likaisen oloisia, kun toinen väri on noin tumma ruskea. Ja epäsymmetrisistä leikkauksista en minäkään pidä.
Tämän talvenkin väritys oli todella ruma, jäivät Jonathanit kauppaan.
on tosi herkulliset värit keväälle, meinaan sijoittaa uusiin aivan uusien värien vuoksi.
tietoa on :)
Tuota korallia näkyy tulevan kaikkille valmistajille.
Ciraf,remu ja nuyt Jonathan. Varmaan sit myös reimalle.
Nuo pitäis nähä livenä ennen kuin sanoon mittään. Ei kyllä kvin kummosia ollu.
Tuo vaaleansininen oli lähellä turkoosia väriä,vois kelvat turkoosia rakastavalle neitokaiselle.
Yks väriset takit ei oikein säväyttäneet.
Täytyy ootella reimatecin ja Lassien mallistoa.