Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko elämää muuttaa "paremmaksi" ihan simsalabim?

Vierailija
27.01.2010 |

Jos nyt päätän yhtäkkiä etten huuda lapsille enää ja alan palvoa miestäni, sekä ostan vain laatutuotteita ja pukeudun siististi, sekä karsin pieruhuumoria ja ulkoilen enemmän.

Voiko se onnistua? Onko kukaan kokeillut? Mitä kävi ja kuinka nopeasti?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta just eilen päätin, että kokeilen tulisiko minusta (uudestaan) aikaansaava ja energinen. Ei hirmu hyvä alku ollut tänä aamuna, mutta ei tästä heti lannistuta.

Tuun kertomaan jos muistan, kuinka kävi.

Vierailija
2/5 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pystyy muuttamaan asennettaan ihan simsalabim.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kyllä toimi laihduttaessa asennemuutos käytännösäs yhdessä yössä. Annoin luvan itselleni syödä "herkkuja" niin paljon kuin sielu sietää, mutta totesin myös että eipä kannata silloin kiloista rutista, kun tiedän että omista syömisistä ne on tulleet.

Itse siis alkaisin tehdä muutoksia asia tai kaksi kerrallaan, esim. sinulla vähentää huutamista ja ulkoilla enemmän.

Vierailija
4/5 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamppailen saman asian kanssa. Mulla muuten asiat hyvin, mutta haluan lopettaa esikoiselle huutamisen. Siitä on tullut tapa, ja se on aivan väärin purkaa harmiaan muista asioista viattomaan ihanaan lapseen. Tiedostan tämän vikani hyvin, en vain pääse siitä eroon :-(

Vierailija
5/5 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa meni huonosti ja vitutti oikeastaan 24/7.

Mä heräsin eräs maanantaiaamu ja päätin, että nyt asiat muuttuu. Hain kahta työpaikkaa silloin ma-aamuna. Eka haastattelu keskiviikkona, toinen torstaina ja perjantaiaamuna ilmotettiin että jälkimäiseen pääsin.

Viikonloppuna järjestettiin lapsen hoito ja maanantaiaamuna mä lähdin töihin. Ja muutos omassa ajattelussa tapahtui heti, eikä mua enää vituttanu.

Elämä muuttui paremmaksi "simsalabim"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi