Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voi kumpa olisin raskaan! Haalea, todella haalea plussa=)

Vierailija
27.01.2010 |

Netistä tilalla testillä tuli haalea plussa... onkohan se nyt varma positiivinen tulos??

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oikein isot onnittelut myös kakkoselle plussasta=)

Vierailija
2/12 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ollut mitään oireita siitä, että olisin raskaana paitsi, että menkat oli myöhässä.

Tein testin, joka näytti erittäin, erittäin haalean viivan. Noin viikon päästä toisen kun en uskonut olevani raskaana noin haaleasta viivasta, mutta se toinenkin testi oli todella haalea.

Esikoisesta viiva oli heti selkeä/tumma.

Soitin neuvolaan ja he sanoivat, että "jos siinä jonkunmoinen viiva näkyy niin onneksi olkoon, olet raskaana" Ja varasivat ajan ensimmäiselle käynnille.

Nyt tämä erittäin haalea plussa on 38 viikolla raskaana :)

Eli viiva kuin viiva, onnea raskaudesta! :)

Vierailija
4/12 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia kaksi ja kolmas tulossa. Joka kerta ollut oikein tumma viiva heti. Ja nyt kun en oikein tiennyt milloin pitäisi taas menkkojen alkaa (juuri poistettu kierukka) tein yhden nega testin. Siis ihan selkeä nega. Ja viikko siitä todella vahva plussa.

Mutta kaikkihan me olemme erilaisia

Vierailija
5/12 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli onneksi olkoon, kyllä sä varmaan olet raskaana jos siinä viivassa on väriä.

Mulla epäsäännöllinen kierto ja monia testejä olen tehnyt ja kun on ollut nega niin ei todellakaan ole ollut mitään väriä/viivaa.

Sitten molemmilla kerroilla kun olen ollut raskaana on ollut todella haalea viiva, siis sellainen, jota mies ei ole edes erottanut mutta valoa vasten näkynyt vähän paremmin.

Ja siis nämä tehty kierron 31-33 päivänä.

Muutaman päivän päästä näkyi ekassa raskaudessa jo selvempi viiva.

Tokassa raskaudessa kävin verikokeella varmistamassa kun en jaksanut odottaa epätietoisena montaa päivää : D

Vierailija
6/12 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin tullut kahdessa raskeudessa tosi haalea viiva ja kyllä silti olin raskaana =) Tosin toinen päättyi keskenmenoon loppuvuodesta, mutta taas on menkat myöhässä eli pitäis bissiin munkin ostaa se testi...

ONNEA!

Pakko oli sitte munki tehä se testi ja tuli TODELLA haalea viiva! Voi helkkarin helkkari....=)

T. 2

Vierailija
7/12 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin tullut kahdessa raskeudessa tosi haalea viiva ja kyllä silti olin raskaana =) Tosin toinen päättyi keskenmenoon loppuvuodesta, mutta taas on menkat myöhässä eli pitäis bissiin munkin ostaa se testi...

ONNEA!

Vierailija
8/12 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tositosi haalea tuli mullakin, 3 pv sen jälkeen kun ois pitänyt alkaa menkat. Nyt menossa rv29 =).

Vierailija
9/12 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kokemuksesta, itse yritin raskautua pari vuotta ennen onnistumista. Mutta silloin siinä ei näy vähääkään väriä, vaan semmoinen harmaanvaalea viiva. Eli jos saat testiin yhtään vaaleaa punaa/sineä, niin olet raskaana! Ja pari-kolme päivää kun menee viiva tummuu.

Vuosi sitten samat ajatukset, nyt vauva pinnasängyssä. :) Toivon sulle todella todella paljon onnea matkaan.

Vierailija
10/12 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis tekase uus testi niin saat varmuuden,vaikka ei sitä viivaa tule jos elimistössä ei olis raskaushormonia.Ja kyllä nainen oman kehonsa tuntee,pakkohan sulla on olla jotain tuntemuksia jos olet raskaana. Vaikka itkuherkkyys ja mielialan vaihtelut,ainakin itellä on aina ollu nämä ensioireina.

Vierailija
11/12 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ollaan niin voitottu perheeseen lisäystä ja yritystä takana jo jonkin aikaa!

Joku sanoi että kyllä "Äiti" tuntee olevansa raskaana. Esikoisen kanssa olin ihan varma että olen raskaana jo ennen kuin testit näytti mitään. Nyt en monein kuukausien pettymysten jälkeen varmaan uskalla luottaa noihin "merkkeihin" omassa kehossa. Monta päivää olen odottanut että menkat alkaa ku alavatsaa, lähinnä vasenta puolta, särkee ja vihloo...

Pakko se varmaan on uskoa että tuolla masussa olisi elämää=)

Vierailija
12/12 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä nainen oman kehonsa tuntee,pakkohan sulla on olla jotain tuntemuksia jos olet raskaana. Vaikka itkuherkkyys ja mielialan vaihtelut,ainakin itellä on aina ollu nämä ensioireina.

Vai pakko olla tuntemuksia, se että itellä on ollut ei tarkota että kaikilla olisi. Tosi yksilöllistähän se on että missä vaiheissa mitään oireita ja tuntemuksia tulee. Itse osasin epäillä siitä että kehon lämpötila oli koholla ja menkat myöhässä mutta siinäpä ne merkit siinä vaiheessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi