Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vanhempanne suhtautuivat vauvauutisiin?

Vierailija
26.01.2010 |

Kerroin tänään vanhemmilleni olevan raskaana. Kyseessä on ensimmäinen lapsenlapsi. Äiti järkyttyi, sillä hän ei halua olla vielä mummo. Isäkin oli hiukan kauhuissaan.

Aika huvittavaa, sillä olen jo 30 :-)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siskollani on jo lapsi joten ei ollu eka lapsenlapsi, miehen äiti oli toki iloinen mutta ei kuulemma vielä halunnut mummiksi niin nuorena =D nyt kuitenkin hyväksyi asian ja on ihan mielellään mummo =D, sillä on eka lapsenlapsi.

ja me ollaan 23 ja 24 =D

Vierailija
2/7 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppini sen sijaan sanoi että aijaa, minä en sitten sitä hoida. (no eipä oo hoitanu ku nyt isompana kun tarvin pikaseen käydä jossain asioilla, mutta yökylässä ei ole ollut kertaakaan)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin 39v alkaessani odottaa esikoistamme, äitini oli jo 77v ja oli ehtinyt luopua toivosta saada koskaan lapsenlapsia. Isäni oli myös hyvin iloinen. Uutinen kupuksesta 1.5v myöhemmin otettiin myös yhtä innolla vastaan.

Vierailija
4/7 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ilahtuivat ja onnittelivat. Toisen kohdalla (olin eronnut esikoiseni isästä ja raskaana uudelle miesystävälleni) äitini yllättyi kovasti mutta onnitteli kyllä, isäni käski mun häipyä paikalta (olimme mökillämme) ja raivosi vaan. Myöhemmin kyllä sopeutui ajatukseen ja varmaan tajus ettei asia hänelle kuulu kun olen aikuinen.

Vierailija
5/7 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kupusta odottaessani taisi isäni sanat olla no omapa on elämäsi, ja sitten raivoomista ja se häätö.

t. nro 5

Vierailija
6/7 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yllättyivät, mutta olivat äärettömän iloisia ja onnellisia. Toisen kohdalla iloitsivat, mutta epäilivät, miten jaksan (ikäeroa tuli 1v3kk) ja kolmannen kohdalla olivat taas onnesta sekaisin - etenkin sitten kun tyttö syntyi, sillä on ainoa tyttö isossa poikalaumassa :)

Vierailija
7/7 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eka meillä meni kesken vkolla 9, oltiin vkolla 8 just keretty kertoa että vauva on tulossa :(

Pettymys oli suuri kun meni kesken.

Onneksi tärppäsi uudestaan heti seuraavasta kierrosta ja nyt mennään vkolla 25 :)

Mummotauti on iskenyt :D tavaraa on tullut..ja paljon..On ensimmäinen lapsenlapsi kummankin vanhemmille :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi