Kumpi teistä on suhteessa paremman näköinen, sinä vai miehesi?
Meillä ehdottomasti mies on paljon paremman näköinen kuin minä. Hän on keskimääräistä komeampi ja minä keskivertonaista rumempi ja lihavampi :(
Kommentit (21)
Mies on minusta tosi ihana ja komea, että toisaalta vaikea sanoa..
Nykyisin olen rupsahtanut kolmen lapsen äiti ja mies eikun vaan komistuu..:(
minä taas kasvoiltani paremman näköinen vaikka ei mieskään ruma ole. Ehkä tasapeli.
Mulla on tällä hetkellä parempi kroppa, mutta mies aloitti taas kuntoilun. En pane pahakseni. ;)
Mieskin on ihan ok, mutta hänellä on pari piirrettä, joiden takia ei niin hyvä.
Mies on kyllä pitkä ja kohtuullisen hyvä kroppainen.
mies taas tavis, ei valittamista hänessäkään.
Kumpikin ihan ok, ei äärimmäisiä suuntaan tai toiseen. Ikä alkaa painaa, nuorina oltiin ihan hyvännäköinen pari. Nyt nelikymppisinä ihan jees.
Ystäväni väittävät, että toisinpäin. Ovat joko kateellisia komeasta miehestä tai sitten kärsin rumuuskompleksista. (no okei kärsin rumuuskompleksista)
Ennen seurusteluamme jopa mietin, että voinko olla tuon näköisen kanssa... Heh, sanoinko mä sen ääneen? No ei vähennä rakkautta yhtään.
Minä puolestani olen pitkä ja vetävän näköinen joka baarin miesmagneetti :)
Ollaan varmaan aika tasainen pari, mutta miehellä on oma tyyli paremmin hallussaan (vaatteet, hiukset ym.) kuin mulla. Miehen kroppa on myös paljon paremmassa kuosissa kuin mun. Mutta olen ihan tyytyväinen tilanteeseen, on kiva katsella hyvännäköistä miestä. ;)
Muu tilanne olisikin luonteenlaaduillemme kestämätön...
Näyttää kolmevitoselta, minä taas yli nelikymppiseltä.
Ja joo, minä olen 36 ja mies 39.
on paremman näköinen. Mulla on tosin tällä hetkellä parempi painoindeksi kuin miehellä, josta saan kohtuuttomasti iloa itselleni. ;-)
että naiset ovat ilman meikkiä useammin vähemmän hyvännäköisiä kuin miehet. Mutta meikattuina tai ehostettuina monet naiset ovat näyttävän näköisiä!
ollaan molemmat ihan kivan näköisiä, kummassakaan ei ole mitään rumaa tai vastenmielistä. Mun mielestä mieheni on maailman ihanin ja komein kun taas hänen mielestään mä olen maailman kaunein ja aina jaksaa siitä muistuttaa ja välillään on vähän huolissaankin että jos lähdenkin jonkun komeamman matkaan. Siitä ei kyllä ole pelkoa koska mulle mieheni on täydellinen :)
Peruslähtökohta on suunnilleen sama, mutta vaikka olen vain vuoden nuorempi,näytän ainakin viisi vuotta nuoremmalta, sillä olen elämäni aikana nukkunut enemmän kuin mies ja syönyt terveellisemmin ja harrastanut liikuntaa ja juonut vähemmän viinaa ja polttanut vähemmän tupakkaa. Mies kyllä pukeutuu yleensä tyylikkäämmin kuin minä.
kondiksessa. Minä kahden lapsen jälkeen pyöristynyt ja hiukan "roikkuva".
että nyt kun miehellä on ylipainoa niin minä