haukkuuko ulkomaalaiset suomalaisia?(suomessa)
mitäköhän haukkumasanoja käyttää??? tietääkö kukaan...
Kommentit (32)
Mutta en ole kertaakaan haukkunut ketään suomalaista vain sen takia, että on suomalainen. Kuullut olen kyllä monenlaista.
ja on kertonut, että juuri noita 3 mainitsemia asioita arvostellaan. Etenkin jotkut naiset toivoisivat, että Suomi olisi hieman "muotitietoisempi" paikka.
nämä arvon ladyt itse ovat kotoisin. Olen asunut useassa maassa ja kaikkialta löytyy näitä ei niin muotitietoisia mammoja. Italiastakin, heti kun menee vähän Milanon ulkopuolelle. Espanjan mamitkaan "siivoustakeissaan" eivät minusta kovin hemaisevilta näytä.
Tuulipukuihin ei kyllä muualla törmää muuten kyllä ihan vastaavanlaisiin ällötyksiin.
hauku suomalaisia. Ihmettelee kylläkin alkoholinkäyttöä.
Sen voi heittää tilanteeseen kuin tilanteeseen.
että suomalaiset ovat rasistejä... =(
...joskus hollantilaisis haukkumanimella Kaaskop (=juustopaa)...
Jos pyorailen maahanmuuttaja-alueen lapi, niin tata on useasti huudeltu myos minulle! :)
Ja mina siis olen suomalainen blondi.
muotitietoisuuden puute haukkuna vahan ihmetyttaa?
Kyllahan isommista kaupungeista loytyy joka makuun, ja ainakin mulla omaa silmaa viehattaa suomalaisten tyylikkyys varsinkin verrattuna brittejen raikeaan mauttomuuteen (hehhehhee, taalla ne ulkomaalaiset arvostelee asuinmaataan)
Yksi mihin varmasti kiinnitetaan huomiota on suomalaisten SAITUUS, kas kun kukaan ei oo viela maininnu.
Jostain perhekeskeisesta kulttuurista tulleita saattaa ihmetyttaa sek kun monesti koko suku asuu hajallaan.
mennä muille maille, jos suomalaisten pukeutuminen ei miellytä. ;)
Suomalaiset ovat niin täydellistä väkeä ja muutenkin virheetön maa, ettei ketään ulkomaalaista voi risoa täällä koskaan mikään. Ei edes huonona meissä ärsytä yhtään mikään.
t. myös ulkomailla itsekin asunut
...mutta eipä taida olla läheskään niin paljon sanoja suomalaisille kun mitä heil on muille.
ite oon puoliks afrikkalainen. ala-asteella toinen afrosuomalainen neuvo et jos joku haukkuu mutakuonoks tai neekeriks, hauku sitä spermanaamaks.
eikä se rasisti mikään haukkumasana ole, vai loukkako se ihmisarvoa samalla tavalla kuin esim.norsun pesijä tms?
se että suomalaisten tuulipukukansaa ja alkoholisoitumista ihmetellään ei ole sinänsä haukkumista, vain toteamista ;D
Olen ulkomaalaisen kanssa naimisissa ja siksi tapaan paljon ainakin tietyn maalaisia ihmisiä. Mitään varsinaisia haukkumailmaisuja en ole koskaan kuullut, mutta sen sijaan kyllä jatkuvaa valitusta ihan kaikesta.
... varmaan näytetään vielä vähän metsäläisiltä.:)