Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen seutu on Kartanonkoski, löytyykö sieltä

Vierailija
26.01.2010 |

paljon noita toisessa ketjussa puhuttuja mamuja? En siis tarkoita "hyviä", vaan niitä huonompia vaihtoehtoja, eli somppuja jne?

Palveluthan ovat hyvin lähellä, onko rauhallista muuten?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskelle peltoa on kyhätty jotain "brittiläistyyppisiä tiiviitä pientaloja" ja vieressä ruma kauppakeskus Jumbo ja saastuttava kehä kolmonen.

Vierailija
2/5 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rivarissamme. Tosin suunnittelihan oli ruotsalainen ja mallia on otettu Backaksen kartanon navetan mallista:-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanannäköisiä ne talot. Jos Helsingin suunnalle olisi muutto, niin haluisin sinne ihan vain siksi kun on niin silmää miellyttävä ympäristö.

Vierailija
4/5 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan asuttu täällä Kartanonkoskella vuodesta 2001 .

Ihana paikka .

Maahanmuuttajia ei Kartanonkoskella asu , mutta viereisessä lähiössä Pakkalassa kyllä .

Alueen "ulkomaalaiset" on aikalailla diplomaatti perheiden lapsia , joten häiriökäyttäytymistä ei ole näkynyt .

Rikoksia ei tällä alueella kirjaudu , olen itse sen joskus käynyt poliisi.fi sivuillakin mielenkiinnosta käynyt katsomassa .

Toivottavasti sait jonkinlaisen kuvan .

Vierailija
5/5 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon odelaettä kaikki mamujen vastustajat pysyy täälltä pois, Itse olen asunut mamu-mieheni kanssa täällä vuodesta 2002, ja ystäväpiirissämme on paljon täällä asuvia mamuja. Meitä on paljon täällä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän