Katsoin juuri kaksi lyhyttä dokumenttia yksinäisestä Saulista
Ja mietin montako hänen kaltaistaan on Suomessa? Ehkä tunnemme "Sauleja", mutta emme mieti miten he elävät elämäänsä surun ja yksinäisyyden keskellä. Ei ole hyvä elää elämää noin.
Kommentit (13)
Suomessa on paljon luuserimiehiä. Eivät ota vastuuta elämästään ja valittavat kohtaloaan. Noloja.
Sauli muistaakseni sai naisilta lahjoituksena kaukoputken. Eli hänellä menee aika hyvin.
Mä laitoin dokkarin jälkeen viestiä Saulille muttei hän vastannut mitään. N38
Vierailija kirjoitti:
Minkälaista viestiä?
Jokainen täällä on oman onnensa seppä. Jos et ole tyytyväinen eläämääsi, niin ihan itse joudut sitä muuttamaan.
Sauli on tyypillinen vauvapalstamies. Luultavasti itse aloitti tämän keskustelun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaista viestiä?
Moi
Saulilla on auto ja siisti asunto, vaikka valittikin että tarvitsisi paremman asunnon. Saulilla on asiat paremmin kuin monella muulla, mikä osin johtunee siitä ettei hän ilmeisesti käytä päihteitä. Olisi tyytyväinen siihen mitä on. Itse ruuhkavuosista pääsemässä olevana kadehdin tuollaista rauhallista elämänmenoa.
Kovin mielenkiintoiselta kumppanilta Sauli ei kyllä vaikuta. On kuin robotti tyhjine tuijotuksineen. Ehkä jostain löytyisi toinen samanlainen möllöttäjä viereen.
Vierailija kirjoitti:
Oletko Sauli?
Olen. Tai siis en Sauli, mutta samanlainen mies olen.
Mene lääkärin joka päivä sinulla on noita alapää juttuja,usempi päivässä kakka tai mikä on kuin alapää punoitta ymm.Ei terveen ihmisen puhetta ei kirjotukset!
Aha.. ketä kiinnostaa?