Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vitamiinit netistä!

Vierailija
26.01.2010 |

Tilasin Iherbistä vitamiineja ja muita terveystuotteita ja sain alennuskoodin jos joku haluaa käyttää sitä!

http://www.iherb.com/Vitamins

Koodi jolla saa 5 dollaria lennusta on GAS573

Paketti tuli viikossa 4 dollarin postikuluilla ja voin sanoa että tavara on laadukkaampaa kuin suomesta yleensä saatavat.

Tilasin nämä kolme tuotetta ja hinta vain 20 euroa, paljonkohan suomesta tilattuna olis maksanut..:)

http://www.iherb.com/Now-Foods-Vitamin-D-3-Highest-Potency-5-000-IU-240…

http://www.iherb.com/Nutiva-Organic-Hemp-Oil-24-fl-oz-710-ml/7304?at=0

http://www.iherb.com/Jarrow-Formulas-L-Glutamine-1000-1000-mg-100-Easy-…

Suosittelen tuota paikkaa lämpimästi!

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilauksen määrä saa olla korkeintaan 80 dollaria. Lähetyskulut ovat 4 dollaria. Paketin paino korkeintaan 1,36 kg

Vierailija
42/71 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijareita mutta tuolta itekkin tilasin ja ihan ok mesta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen jo muutaman kerran tilannut iherbistä erilaisia vitamiineja. Loistavaa palvelua ja noin 10 päivää on mennyt tilauksesta, kun tuotteet ovat saapuneet. Viimeksi tilasin monivitamiinia, jauhemaista magnesiumia, beta-alaniinia ja b-vitamiinia. Ostokset maksoivat hieman yli 60$, joten postikulut olivat ilmaiset :D Lisäksi sai ilmaiseksi annostelurasian vitamiineille!

Tällä koodilla JUH805 ensimmäisestä tilauksesta 5 dollarin alennus! :)

Vierailija
44/71 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tilannut d-vitamiinia, omega3 ja nyt viimeksi monivitamiinia sekä vihreää teetä. aivan loistava palvelu, tilaus saapuu n. 2 viikossa.

tässä alennuskoodi, jota saa käyttää VOJ924(5 dollarin alennus)

t. äippä

Vierailija
45/71 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä myös yksi alennuskoodi iherb tilauksille:

VIS754

Vierailija
46/71 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

PEK549

Vierailija
47/71 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aletaan olla apteekki/reseptitason pitoisuuksissa.

Varautukaa siinä tapauksessa että tuotteenne jäävät tulliin tuhottaviksi.

Muuten ihan hyvä idea.

Vierailija
48/71 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin marketista ostetut. Niitä ei tarvitse tutkia. Kannattaisi ostaa vitamiinit apteekista, jolloin ne varmasti sisältävät sitä mitä paketissa lukee.

AP:n postauksessa oli linkki yhden jenkkien suurimman luontaistuoteketjun kauppaan :)

Ja tulee jenkkiläiselle firmalle muutenkin aika kalliiksi jos myy väärää tuotetta. Vääristä pitoisuuksista kun siellä on käytä jo oikeuttakin (eli kyse oli kalaöljystä ja joku pieni kusetuspulju). Jenkkilän tyyliin tuli korvauksiakin miljoonaluokalla.

Luotan iherbbiin enemmän kuin paikallisiis puljuihin.

Lisäksi tullilabra on testannu useampaankin otteeseen iherbin D-Vitskuja, kun niitä suomeen niin paljon tilataan.

Suomalaisista apteekeista jos ostais, niin tulis sitäpaitsi yli 100 kertaiseksi se hinta, joten ei liene epäselvää että ostan USA:sta :)

Ja vuoden D-Vitamiiniannos 100kiloselle miehelle maksaa jenkeistä sellasen 10Eur kun käyttää tän 5$ alekupongin ekan tilauksen yhteydessä:

IVE003

Vierailija
49/71 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aletaan olla apteekki/reseptitason pitoisuuksissa.

Varautukaa siinä tapauksessa että tuotteenne jäävät tulliin tuhottaviksi.

Muuten ihan hyvä idea.

Ainakaan D-Vitamiini ei ole enään lääke, ja täten tulee tullista läpi hienosti selvästi suomen suositusta isommatkin määrät

Vierailija
50/71 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

iHerbistä 5$ alennusta ensitilaajalle koodilla SAK921

Vierailija
51/71 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

iHerbin tilauksesta 5$ alennus tunnuksella TUN427

Kiitos että käytät :)

Vierailija
52/71 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi. Myös koodilla NEN425 saa tuon 5 dollarin alennuksen.

Tuhannet kiitokset niille, jotka käyttää tuota.

Vierailija
53/71 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

D-vitskuilla selvitty nyt jo kolmas talvi ilman pientäkään flunssaa, vaikka kaikki ympärillä sairastaa. Merkkinä tämä: Healthy Origins, Vitamin D3, 5,000 IU, 360 Softgels - iHerb.com Paras mahdollinen hinta-laatu-suhde omaan terveyteen panostamiseen!

Ja tällä koodilla hinnasta 5$ pois ekan tilauksen yhteydessä: IKA825

Vierailija
54/71 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä edullinen ja nopea nettikauppa :)

Koodilla BOD791 saat 5$ alennuksen ensimmäisestä tilauksestasi!

Vierailija
55/71 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iherbissä vielä viikon verran voimassa tarjous , kaikista tuotteista 6% alennusta .

Kannattaa täydentää vitamiinivarastot edullisesti :)

Lisäksi 5 usd alennus tilauksesta alennuskoodilla SEH726

kaikille ensimmäistä kertaa tilaaville.

Vierailija
56/71 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

125mg päivässä otetaan minä, mies ja teini. Kaksi nuorempaa ottavat 2 pilleriä viikossa.

Mieheltä oli arvot tutkittu ja D-vitamiini oli koholla (ovat siis oikeaa ainetta). Lääkäri oli käskenyt jatkaa samaan malliin.

Asiantuntijan mukaan suositus on vähintään 50mg päivässä, mieluummin 100mg. Viralliset suositukset ovat jotain muuta.

Vierailija
57/71 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iherb on kyllä oikea aarreaitta, olen tilannut sieltä niin Aloe Verat, vitamiinit, kasvovoiteet kuin maailman parhaat Yogi-teetkin!

Iherb.verkkokaupasta 5$ alennus ensitilaajalle koodilla: TUN427

Kiitos jos käytät! :)

Vierailija
58/71 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse on tullut kanssa iHerbistä tilattua kuutisen kertaa. Oon kyllä tykännyt! Varsinkin D-vitamiini on vaikuttanut elämään todella paljon, olin ennen pahassa ja pitkässä flunssassa ainakin 5 krt vuodessa. Nyt olen ottanut yhden 5000IU d-vitamiinin päivässä (2 silloin kun tuntuu että on iskemässä flunssa) vähän yli puoli vuotta enkä ole flunssassa ollut. Koko pienen ikänsä paljon flunssaisena olleelle tämä on aika huippu juttu :) Olen käyttänyt Healthy Origins-merkkiä. On kyllä aivan älytöntä että yhden hengen vuoden d-vitamiinit (kunnon annoksella) saa tuolta 10,30€ hintaan kun Suomessa en edes uskalla laskea paljonko maksaisi.

http://www.iherb.com/Healthy-Origins-Vitamin-D3-5-000-IU-360-Softgels/1…

Myös Opti-MSM olen käyttänyt ja lihakset on tuntuneet palautuvan nopeammin treenin jälkeen. Hyaluronic Acid on ollut kanssa talvella huippu kuivan ihon hoitoon, suosittelen.

Ensikertalaiset saavat myös mun koodilla OHA726 5$ alennuksen tilauksestaan :)

Vierailija
59/71 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä tänään amerikan aikaa 10 asti 20% lisäale superfoodeihin. Ja ensimmäisestä tilauksesta vielä se $5 pois tällä koodilla: APO109.

Ale myös suoraan tällä linkillä: http://www.iherb.com/Superfoods?rcode=APO109

Tuolta kannattaa ainakin tilata D-vitamiini, kalaoljykapseleita ja multivitamiinia. Noita saa aika halvalla eikä esim. vuoden D-vitamiinit maksa edes 10e!

Käyttämällä koodia autat perheenisää!

Vierailija
60/71 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 dollarin alennuksen ensimmäisestä tilauksesta saa myös koodilla HOV039