Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Univaikeuksia

Vierailija
25.01.2010 |

Mulla on inhottava ongelma: heräilen yön aikana useasti.

Nukahtaminen sujuu yleensä hyvin enkä koe sitä ongelmaksi mutta tuo heräily...

Tunnen olevani koko ajan väsynyt ja varmasti olenkin, koska nukun pätkissä. Sitten saattaa tulla pari yötä, että nukun putkeen 12 h enkä meinaa millään jaksaa herätä.

Aamut ovat aina karmeita, tekisi mieli jatkaa unia.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin nyt Obamoxin joskos se auttaisi.

ap

Vierailija
2/3 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli vastavaa, stressistä ja masennuksesta johtuvaa. Kannattaa alkaa hoitaa syitä, ei oireita.

Suosittelen esim mindfulness menetelmän opettelua eli tietoista läsnäoloa ja rentoutumista. Ja kannattaa katsoa omaa elämäntilannetta ja tehdä tarvittavat muutokset. Tiedät kyllä itse mitä pitäisi tehdä, jos uskallat olla rehellinen itsellesi. Minä ainakin tiesin, mitä olis pitänyt tehdä, mutta en silti tehnyt. Nyt harmittaa, unettomuus meni liian pitkälle. Nukahtamislääkkeitä söin n. 3 vkon annoksen 5 viikon aikana, sanottiin, ettei tule riippuvaiseksi, mutta tulin silti ja sain sivuoireena masennusta, ahdistusta jne. Onneksi mulla oli lekuri, joka käski vierottautua. 2 yötä meni täysin ilman unta, sitten nukuin muutaman tunnin, sitten taas valvoin pari yötä, nukuin 5 -6 tuntia jne. Kuukausi meni palautuessa. Tällä järjellä olisin mielummin hoitanut asiat toisin.

Toivotan sulle voimia - ja uskallusta kuunnella itseäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä tiedä syytä. Emämä on muuten kunnossa.

Nytkin voisin nukkua eikä surffailla netissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi