Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huolestuisitko tilassani vauvan voinnista??

Vierailija
25.01.2010 |

Eli siis supistuksia ollut ja vauva liikkuu kyllä mutta ei potki. Tila käynyt vähiin ja liikkeetkin olleet laiskan puoleisia parin päivän ajan. Sitten kun olen aina soittamassa asiasta niin tulee nopeita liikkeitä eli kyllä se siellä on, mutta viime yönä ei mitään liikkumista ja nukuin kellon ympäri. Tänään taas liikkunut välillä enemmän ja välillä vähemmän mutta tosi laiskasti..

Kävin synnytystapa arvioinnissa perjantaina ja sanoivat että vauva on pienikokoinen viikkoihin nähden ja istukka olisi jo kypsä mulla. Uuden ajan sain sitten 1.päivä kun seuraavat vauvan vointia tai lähinnä kasvua.. En tiedä voisiko tästä sitten jotekin johtua, mutta omasta mielestäni liikkeet ovat hennompia kuin pari päivää sitten ja sitä ennen.

Pukkimalla menee tovi ja alkaa möyrytä takaisin.. liekkö se sitten vaan siitä ettei sillä enää tilaa ole yhtä paljon kuin ennen.

rv37+5

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllähän sitä aina saa soitella, jos olo on epävarma. Minusta ainakaan ei olisi turha puhelu.

Vierailija
2/6 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvalla on vaan liian vähän tilaa liikkua ja varsinkin jos on jo kiinnittynyt synnytyskanavaan, ei "pääse" liikkumaan niin paljon kuin aiemmin. Ja jos istukka on jo kypsä, vauva syntyy hetkenä minä hyvänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta välillä pukkinut vauvaa liikkeelle pitkien taukojen välissä.. (saakohan niin tehdä sitten edes)

Mies tuossa patisti huomenna soittamaan jos ei muutu

-ap

Vierailija
4/6 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mä soittaisin. ja olen ekassa raskaudessa soittanutkin. liikkeet olivat jotenkin vaimeita ja erilaisia kuin ennen. oli hyvä että soitin, sillä istukassa oli vajaatoiminta, aikaisemmin ei huomattu mitään. vauva oli viikkoihin nähden pieni ja sykkeet huonot. kiireelliseen sektioon mentiin viime hetkillä.

eli minä soittaisin. vaistot on yleensä oikeessa.

Vierailija
5/6 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menisin kanssa päivystykseen. Huomaa, että liikkeiksi pitää laskea nimenomaan potkut. Ei muita muljahduksia, harjoitussupistukset voivat aiheuttaa niitä, eivät siis välttämättä ole vauvan omia liikkeitä. Vauva vaan tuntuu liikkuvan jos kohtu supistelee.

Päivystykseen voi todellakin mennä jos on hiukankin epäilystä, että vauvan voinnissa on jotain pielessä noilla viikoilla. Jos sitten kaikki on hyvin, niin hyvä se vain on. Ja myös henkilökunnankin mielestä.

Vierailija
6/6 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

soittelin äippäpolille ja piti laskea uudestaan ja tällä kertaa ilman että pikkaisen pukin toista. Kyllä tuli paljon liikkeitä, mutta itse potkujahan en ole tuntenut moneen viikkoon, kun eihän sillä vauvalla niin paljon enää ole tilaa tuolla potkia.

Nimenomaan sanottu että erilliset vauvan liikkeet (käden tai jalan nostaminen mahan pinnalle ja liikuttaminen että näkyy se liike) tulee laskea ylös ja näin oon tehny mut ihmettelen tuota miehen kanssa kun lukee ihan siinä paperilla että joka päivä tultava useampi napakampi potkusarja??

Kun nimenomaan miun vauva ei potki vaan liikkuu ja muljuaa tuolla että se mahanpinta nousee mutta ei potki silleen kovempaa enää.

Laskeskelin siis nuo liikkeet ja tuli puolessa tunnissa se 31kpl jopa..

Nytkin aloitti suuren hikan että maha pomppii joten kaipa tuo oli sitten väärä hälytys. Sitä vaan säikähtää kun liikkeet muuttuu yhtään erilaiseksi.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi