Mun vuva 6kk on 69,5 cm pitkä ja painaa 8,4kg, miltä
Kommentit (12)
Oma lapsi oli 6kk:n iässä 68cm ja 8,4 kg.
Nyt 10kk:n ikäisenä 10kg ja 73cm :D
Ei näytä michelin-ukolta mutta topakka tapaus kuitenkin :D
on iso tyttö, mutta neuvolasta sanottiin, että keskikokoinen ja enemmän pitäisi yrittää syöttää??
Kavereiden vauvat on kaikki pienempiä ja niille ei sanottu mitään. Johtuuko vain meidän neuvolantädistä vai onko tässä jotain, jota minä en ymmärrä?
Esikoinen oli 6kk iässä 66cm ja 7600g ja oli hyvän kokoinen. Ei mitään valituksia ollut.
t: se jolla on huomenna 5kk neuvola vauvan kanssa.
ole sanottu mistään muusta kuin pituuskasvun pysähtymisestä joskus 2-3kk neuvoloissa.
Muuten paino menee 0käyrällä ja pituus edelleen -1.
käyrien mukaan hyvänkokoinen vaaveli. Soita terkalle ja pyydä selventämään mitä tarkoitti, kai nekin virheitä tekee. Vai onko kasvu jotenkin hidastunut tms.?
Meidän poika oli 10kg puolivuotiaana. En kyl muista pituutta... Nyt 2-vuotiaana on 17kg ja 95cm.
ja ihan omalla käyrällään kasvaa tasaisesti...ei siis ole moitteita saanut;)
ja neuvolassa sanottiin että ihan on normaalissa mitoissa, hieman keskikäyrän yläpuolella. Mun mielestä poitsu on kyllä valtava tankkeri, ihku sellainen ;)
meillä on tyttö 9kk 69 cm ja 7,3 kg... on tosin siis pieni ikäisekseen. Ainoa mitä tulee mieleen, on että olisiko ap:n lapsi tipahtanut omalta käyrältään tai jotain, muuten neuvolan aatoksia on vaikea ymmärtää...
Mun kuopus ottaa kiinni :) Huomenna 5kk neuvola, mutta 4kk neuvolassa oli 8kg ja 67cm pitkä.