G: Mitä kadehdit?
Itse kadehdin sitä, että joillakin on töitä ja vielä pitkäksi aikaa.
Kommentit (18)
joskus kadehdin toisten ihmisten tahdonvoimaa ja sitä, että tekevät jotain asioiden eteen, kun itse tykkään vain olla mukavasti
tällä hetkellä vain isoja rintoja. Jotka ei riipu eikä roiku ja ovat omat. Saishan ne rahalla, mutta ei ne näyttäisi luonnollisilta. Ja sitä, jos joku opiskelee lääkiksessä. Tai asuu kartanossa. Mutta noita en kadehdi, ellei hlö ole myös hyvännäköinen.
ihailua mun kohalla. enemmän ihailua.
Siis ihailen kovasti ihmisiä joilla on rautaset hermot ja hyvä itsekuri.
Antasin vaikka taivasosuuteni kun laihtuisin ja syynä on itsekuri.
olis ihanaa et riittäis rahat kokokuun ruokiin miten haluaa ja jos tarvii esim uudet kengät ei koko talous mee konkurssiin..
Rahaa. Sitä että voi ostaa mitä haluaa ilman huonoa omaatuntoa siitä että se on sitten jostain muusta pois. Ja ettei tarvitse koko aikaa laskea, mihin rahat riittävät ja mihin eivät ennen seuraavaa tilipäivää.
Kauneutta. Että voisi edes joskus katsoa peiliin ja olla iloinen näkemästään. Että joskus jossain joku sanoisi että näytän hyvältä ja kauniilta (muukin kuin oma mies).
Muuta minulla sitten jo onkin :)
ja jos työ on vielä mieluisalta alalta, muutun jo tummanvihreäksi...
eli mies ja lapset, normaali elämä ja arki joka jaetaan yhdessä. Asun yksin kahden lapseni kanssa, seurustelen kyllä maailman ihanimman miehen kanssa mutta ei tämä ole sellaista perhe-elämää mitä kaipaan.
itsellä aivan liian lyhyt pinna.
lisäks ois kiva jos itelläki ois rahaa sopivasti niin ettei joka penniä tarviis laskea eikä kaikki menis saman tien kun tulee.
joskus myös kadehdin vanhempia joilla on hyvin rauhallinen/hyvin nukkuva jne. lapsi/lapset. tämä oli lähinnä oman lapsen ensimmäiset 1,5 vuotta niinkuin varmana monella muullakin. nykyään ei enään ja osaan jo valmistautua että luultavasti yhtä hankalasti menee tämän tulevan toisenkin lapsen kanssa. :)
Ainoastaan rahaa, kaikkea muuta mulla on. Haluaisin miljoona euroa.
Itselläni on vikaa maidontulossa, enkä saanut imetettyä kuin noin 3kk ja sekin olin vaikeaa. Lisämaitoa tarvittiin. Surin kovasti, koska olisin tahtonut imettää pitkään. Kadehdin muilta imetystä siis.
Se on ainut asia mitä tämä uusioperheessä elävä äitipuoli kadehtii.
Sitä että joku on kauniimpi, rikkaampi ja jolla on isommat tissit.
Tosin kaikki mitä kadehdin, on korjattavissa rahalla.
ja välittävät vanhemmat.
Kadehdin myös litteä vatsaisia.
ketjusta tosi iloiseksi ja onnelliseksi. Kiitos! :)
Ihmisiä jotka jaksavat hoitaa kotia, urheilla, näyttävät hyvältä. Niitä joilla on rahaa matkustella.
joillakin on mies, joka huomioi ja kunnioittaa kumppaniaan eikä pidä tätä itsestäänselvyytenä.
Kadehdin myös ihmisiä, joilla on varaa maksaa kaikki kuun laskut ja ostaa sellaista ruokaa mitä tekee mieli.