Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä rakastan mun perhettä

Vierailija
25.01.2010 |

Mulla on 6-vuotias eskaria käyvä poika. Miten joku voikin olla niin ihana. Uhmaa on, kyllä, mutta toisaalta taas sitten se huumori on jotakin aivan mielettömän suloista ja hassua. Poika tulee usein syliin "lataamaan rakkausakkuja" ja aikoo tehdä niin myös isona miehenäkin.

Ja sitten se äijä. 35-vuotias karvainen it-nörtti, joka kosi minua ensimmäisillä treffeillä, kun tiesin niin paljon tietokoneista :-). Ollaan oltu vuosikymmen yhdessä ja rakastan häntä joka päivä enemmän.

Anteeksi. Oli pakko.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kpl ihania tyttöjä, 7v. ja 9v. Jutut vaan paranee päivä päivältä. Mies jo reilu 40-kymppinen ja yhteistä taivalta takana ja kauan. En vaihtais sitäkään pois ;-) Lähti tänään työmatkalle ja nyt jo ikävä, onneksi nää kaks höpöttäjää pitää seuraa...

Vierailija
2/2 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä monesti mietin, miten voin rakastaa niin paljon. Aivan ihanat 4- ja 6-vuotiaat ja maailman ihanin mies, jonka kanssa on piiiiitkään oltu yhdessä, ja toki koettu niitä alamäkiäkin.

Välillä oikein pelottaa, että jos tää kaikki viedään multa joskus pois?! Kun lukee tsunami- ym. juttuja, tai ihan vaikka autokolari =(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi