Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA! PANIIKKI! Siirtin menkkoja e-pillereillä ja nyt ei menkkoja tule ollenkaan???

Vierailija
25.01.2010 |

Hitto, olenkohan mä raskaana? Mulla oli ihan normikuukautiset. Sitten söin putkeen kaksi levyllistä e-pillereitä, koska olin lomamatkalla ja halusin siirtää kuukautisiani. Nyt olen ollut yli viikon syömättä pillereitä eikä menkkoja näy eikä kuulu. Hitto, olenko mä raskaana?? Ei ole kyllä yhtään sellainen olo, että olisin. Voisivatko kuukautiset vaan tulla vähän myöhässä, kun niitä on siirretty? Onko kellään kokemuksia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli siis en tässä välipäivinäkään, kun en ole syönyt pillereitä.

ap

Vierailija
2/4 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos olet siirtänyt kuukautisia, niin yhdet voi jäädä pois - tai sit vuoto voi alkaa jopa sen viikon tauon jälkeen. Tuskin sä olet raskaana olet. :) Odottele rauhassa vielä pari päivää - voithan tehdä testin jos hermostuttaa. Mut mulla ainakin on mennyt jo pitkään niin, että joskus menkkoja ei tule (syön aina kaksi laattaa putkeen )ja joskus ne on ihan mitättömät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä vastauksesta. Mulla oli sellaista aivan surkeaa vuotoa, pari veristä tippaa vaan. Ajattelin tehdä testin huomenna. Nyt vähän helpottunut olo, jos kerran muillakin on ollut tätä samaa joskus. Ja kuitenkaan yhtäkään pilleriä en ole unohtanut ottaa.

ap

Vierailija
4/4 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla siis tulee sellaista vuotoa, että jää paperiin pyyhkiessä, mut sidettä et tarvi? Sellaiset mun menkat usein on. :) Pillereinä Diane Nova

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi