10-vuotias poika, 140 cm pitkä ja painaa 29 kg
Kommentit (73)
10- vuotiaana olin kerpeleen (:D) pitkä n.161,3cm. Jep, olin luokkani pisin - ja vielä tyttö! Nykyään olen 14 ja pituutta hieman alle 170cm, enkä usko että mä tästä paljon kasvan, korkeintaan joku pari senttiä ehkä.
Mun siskon poika on 14v, 176cm/66kg. Iso mies tulee :D
Juu, on myös paskoja vanhempia! Mutta puhun nytten ihan taviksista joilla lapsi ei kasva niin minä ainakin olisin huolissani miksi lapseni ei kasva kuin pitäisin lasta vaan sirona.
Meidän lapset harrastaa painia ja 10- vuotiaalle tavallinen sarja on 40-50 kiloa.
30 kilonen joutuisi ystävyysmatsiin luultavasti jonkun 8- vuotiaitten sarjaan.
Eikä näissä 50 kilosissa ole läskiä vaan lihasta.
meidän tyttö oli jo ekalla reilusti pidempi eikä läheskään pisimpiä.
pokani 10v on 140 pitkä ja 37 kiloa onko ok kun olen lukenut että normaali on n32
Maailmasta en tiedä mutta syyllistäisin vanhempia!
Jos lapsi on kovin hoikka ei siis kasva niin itse miettisin onko lapsen terveydessä kaikki kunnossa, ei sitä ettei lasta ruokita.
Meillä urheilullinen poju, täyttää 7 vuotta on 126 pitkä ja 29 kiloa painoa. Eskarista yksi pisimpiä.
Maailmasta en tiedä mutta syyllistäisin vanhempia!
Jos lapsi on kovin hoikka ei siis kasva niin itse miettisin onko lapsen terveydessä kaikki kunnossa, ei sitä ettei lasta ruokita.Meillä urheilullinen poju, täyttää 7 vuotta on 126 pitkä ja 29 kiloa painoa. Eskarista yksi pisimpiä.
joissa lapsi laiha, koska vanhemmat eivät antaneet lapselle ruokaa. Vanhemmat narkkeja.
ja nuorille. Suomalaisen lääkärisivuston.
http://www.terveyskirjasto.fi/xmedia/pgr/200.036.html
miten saisi laihdutettua mahdollisimman nopeasti? vatsalihaslikkeilläkö.
Meillä on varsin sopusuhtainen poika, joka 141cm ja 34kg.
Mun poika 145,5 ja painoa kanssa noin 40+, on sellanen jässikkä isone hartioineen, ettei ihan heti tulla huuteleen, ja syö normisti ja kaikki vihannekset ja salaatit on lempparia <3 sellanen pitää pojan ollakkin.
pienempi, on niin keskikäyrillä kuin olla voi! Pituus juuri keskikäyrää, paino aivan hiukan alle, mutta parempi niin kuin että olisi ylipainoinen.
Miksi ihmeessä niin moni vastaa, että poika on pieni? Ei ole!