10-vuotias poika, 140 cm pitkä ja painaa 29 kg
Kommentit (73)
Mulla on 10 vuotias poika, 155 cm ja painaa 59 kg.Luokkansa pisin ja painavin.
Painaa enemmän kuin minä, 170cm kolmen lapsen äiti.
Mulla on 10 vuotias poika, 155 cm ja painaa 59 kg.
Meidän melkein 16-vuotias poika on 181cm pitkä ja painaa 60kg.....
8 vuotias likka on ton kokonen ja oon luullu et se on vähä pieni mut muutimpa mieleni...
Onko mielestäsi ikäisekseen normikokoinen?
että aika samankokoista. Melkoinen kukkakeppi kyllä on, mutta se on geeneissä, niin ollaan me vanhemmatkin.
Syö todella paljon (ainakin tuplat siihen mitä minä itse), urheilee paljon. Nukkuu sopivasti. Punnertaa tarvittaessa 50 miesten punnerrusta. Eli en jaksa olla huolissani, jos pari kiloa painoa 'liian vähän'.
Luokalla joku poika pidempi, joku lyhyempi. Osa kavereista kyllä 10-15 kiloa painavampia, mutta eivät sitten jaksa edes juosta.
on 184cm ja painaa 62kg
Minun tyttöni on 13 v ja pituutta 174 cm ja painoa noin 60 kg.
mun melkein 13-vuotias melkein samankokoinen
Tyttäreni on 130 senttiä ja 25 kiloa(10v). Eli pieni. Poikani mittoja tuossa vaiheessa en muista, enkä nyt löydä lappuja. Mutta nyt 14-vuotiaana on 185 cm ja 71 kiloa.
Tytöstä tulee varmaan pieni, poika on vähän yli keskimittojen. Eipä kannata jännittää moista asiaa.
t. 153 cm nainen(mies 190cm)
poika tuo on :)
Onko hirveä häpeä, jos pojasta jää vaikka 170 senttinen? Onko miehisyydeltään huonompi silloin?
onko 13-14v pojat jo noin isoja!! monilla kun on yli 180cm...voi...mun poika on nyt 11v ja 156cm ja 47kg, kohta se menee siis mun ohi! nyyh :)
kuopus sen sijaan pieni, tuskin kasvaa 180cm ikinä.
meillä täyttää juuri 13v ja on reilu 150cm ja painaa hitusen yli 40kg
vittu,täällä luodaan taas kuvaa, että pituus tms mitättömät asiat merkitsevät. Vaikka väitätte mitä, tuo kilpailuasenne heijastuu lapseen vahvasti. Ei ihme, että nuorten itsemurhatilastot ovat korkeat.
Te, jotka väitätte, että muuten vain täällä juttelette pituuksista (pätemällä), tuotte väkisin kilpailuasetelman lapsillenne.
Lyhyt ihminenhän ei ole mitään, ei.
;( sairas maailma lasten kasvaa aikuisiksi
vittu,täällä luodaan taas kuvaa, että pituus tms mitättömät asiat merkitsevät. Vaikka väitätte mitä, tuo kilpailuasenne heijastuu lapseen vahvasti. Ei ihme, että nuorten itsemurhatilastot ovat korkeat. Te, jotka väitätte, että muuten vain täällä juttelette pituuksista (pätemällä), tuotte väkisin kilpailuasetelman lapsillenne. Lyhyt ihminenhän ei ole mitään, ei.
painoa tasan 30 kg. Mielestäni poika on sopivan kokoinen, ei lyhin eikä pisin luokallaan ja vartaloltaan sopusuhtainen. Täysin keskikäyrillä menee kasvu pituuden ja painon suhteen. Meidän 8 v poika se vasta kevyt on, 21 kg! Itsekin painoin esim. lukiossa 47 kg ja olin 164 cm (söin kuin hevonen). Parempi vaan, ettei ole turhia läskiä!
ja 136cm pitkä ja painaa 31 kg
Urheilullinen poika, todella hoikka (eli kylkiluut näkyvät) mutta lihaksia on myös.
Syö hyvin ja herkutellaan noin kerran viikossa.
Harrastaa liikuntaa 3krt viikko + matsit. Lisäksi liikkuu muuten paljon, siis aina vauhdissa ja paljon pihalla.
ja 136cm pitkä ja painaa 31 kg
Urheilullinen poika, todella hoikka (eli kylkiluut näkyvät) mutta lihaksia on myös.
Syö hyvin ja herkutellaan noin kerran viikossa.
Harrastaa liikuntaa 3krt viikko + matsit. Lisäksi liikkuu muuten paljon, siis aina vauhdissa ja paljon pihalla.
Olen 10 v tyttö ja ole 150 cm. Painan 45 kg. Normaalia.