miehet, mitä eroa
on panna laihaa tai lihavaa naista? mikä tuntuu erilaiselta? Kummasta tykkäätte vai käykö molemmat?
Kommentit (46)
niin että miehillä ei ole kokemusta molemmista? tai edes kummastakaan ;D ap haluaisi nyt vastauksia! juttu kiinnostais. Voidaan tietysti kysyä naisiltakin miehistä. Mielestäni hieman ylipainoinen mies tuntuu paremmalta kuin laiha. lähetyssaarnaajassa luut painavat kipeästi!
Voidaan tietysti kysyä naisiltakin miehistä.
Mulla ei ole kokemusta edes vähän ylipainoisista miehistä, vain normaalipainoisista ja sitten niistä laihoista. Kuvittelisin kuitenkin, että ylipainoisen kanssa lähinnä hirvittäisi, etten itse litisty alle, minä kun itsekään en mikään järin suurikokoinen ole... Nykyinen mieheni on laiha, suorastaan alipainoinen, on 167 cm pitkä ja painaa vain 48kg. Lihottaa on yritetty, mutta kaveri pystyy syömään neljä isoa pizzaa yhdeltä istumalta, on meidän perheen kävelevä biojäteastia (=syö kaiken, mitä joku muu ei syö) ja todellakin syö isoja annosmääriä, mutta ei vain liho.
kun ei miehiltä vastauksia satele.
Kokemusta ei sinänsä vertailuksi ole, mutta sen pohjalta itse valitsisin hoikan/ normaali vartaloisen miehen. Olen seurustellut hieman lihavan ihmisen kanssa (alle 30 v.), jonka kanssa sängyssä olo oli hyvinkin yksi toikkosta. Mies makasi vain selällään, minun ollessa päällä. Joka aika nopeasti kävi yks toikkoiseksi, tosin toiste päin olisi alla olo ollut varmasti epämiellyttävääkin.
Nykyinen mieheni on hieman normaalivartaloista hoikempi ja seksi on äärettömän monipuolista. Juuri sellaista josta kumpikin nautimme.
lihavan miehen alle litisti ellei mies nyt oo joku 200 kilonen. eihän pienet sirot naisetkaan litisty 80-90 kiloisten alle. Eipä litisty laihat miehetkään ylipainoisen naisen alle!!
..molempia. Laihoissa se hyvä puoli, että niitä on helppo nussia missä asennossa vaan, ja niiden paikat helpompi vääntää esiin. Lihavien suhteen ollut hiukan vaikeuksia. Läh.saarnaaja todella hankala,(paksu tyyny perseen alle), mutta kun pistää seisaaltaan ja nainen kunnon kumaraan, niin takaapäin melko helppo onnistua. Lihavien nainti onnaa parhaiten, kun pistää selälleen pöydällä tai sopivan korkuiselle sängylle selälleen ja jalat levälleen miehen olkapäille. Lihavilla vielä sekin ongelma, että niiden elimiä hiukan vaikea katsella, kun ovat niin tiukasti reisien välissä puristuksissa. Joten, laihoja helpompi naida, mutta lihavissa jotakin kiihottavampaa...
Molemmissa on omat hyvät ja huonot puolensa. Minä ehkä pidän vähän parempana seksiä laihan (ei kukkakepin) kanssa, kun se jaksaa itsekin osallistua aktiin ja erilaiset asennot onnistuu paremmin.
M34
Koittakaa nyt itse miettiä miltä tuntuu naida läskin kanssa, ällöttävää touhua. Mua oksettaa ajatuskin asiasta, miten joku voi olla niin heikko että päästää ittensä paksuun kuntoon.. Mitä laihempi, sen seksikkäämpi. Niin se vaan on. Ja kaikille läskeille, kukaan oikeasti terve ihminen ei haaveilen seksistä lihavan ihmisen kanssa. Eli, laihduttakaa, jo muidenkin ihmisten takia.
seksi ole hankalaa lihavan naisen kanssa. Kokemusta erittäin aktiivisista ja taipuisista naisista. eikä oo paikat piilossa vaan täysin esillä. en tiedä sitten kuinka lihavista oli kyse mutta itse puhun noin 90-100kg.
Minä panen kaikkia paitsi hirveän rumia.
Koittakaa nyt itse miettiä miltä tuntuu naida läskin kanssa, ällöttävää touhua. Mua oksettaa ajatuskin asiasta, miten joku voi olla niin heikko että päästää ittensä paksuun kuntoon.. Mitä laihempi, sen seksikkäämpi. Niin se vaan on. Ja kaikille läskeille, kukaan oikeasti terve ihminen ei haaveilen seksistä lihavan ihmisen kanssa. Eli, laihduttakaa, jo muidenkin ihmisten takia.
Pitäskö sun päästä tuosta pahoinvointiongelmastas eroon, kun se on SULLE niin vaikeeta. Turha sun on alkaa jeesustelemaan, et sun mielipitees ois ainut oikea.
M34
lisää että yleensäkin olen kuullut että miehet pitävät siitä että on jotain mistä ottaa kiinni sekstaillessa!
Samaa mieltä olen itsekin. Rasvaisesta, hikisestä läskimakkarasta saa huonommin otteen kuin normaalivartaloisesta, esimerkkinä vaikka nuo tuoreet miss Suomi-finalistit. Kaikki olivat normaalipainoisia, yhtään ylilaihaa alipainoista ei ollut finaalissa. Tuollaisista saa otteen ja ne jaksavat tehdä jotain myös makuuhuoneen puolella...
M32
lisää että yleensäkin olen kuullut että miehet pitävät siitä että on jotain mistä ottaa kiinni sekstaillessa!
..laiheliini, siitä ei ole mihinkään. Tissit puuttuu, häpykumpu ihan olematon, pillukin pelkkä viiva. Jos sillä kuitenkin sattuu olemaan ulkonevet häpärit, niin nekin ovat pelkät kuivat nahanpalaset. Mutta sellainen sopiva pullukka, ahh, siinä on sitä jotakin mistä ottaa kiinni, mitä voi puristella ja litistellä, ja miten kivaa onkaan sieltä pulleiden reisien välistä etsiä sitä,,,,,herkullista mutteria.
Ei se niin varmaa ole. No toisaalta voi läimäyttää reidelle tai pakaralle ja ratsastaa aallon harjalla vakoon.
Itse en pidä siitä, että klitoriksen löytyminen on kovan tuskan takana. Enkä siitä, että häpykumpu on kuin kilo raakaa jauhelihaa muovipussissa.
ja miten kivaa onkaan sieltä pulleiden reisien välistä etsiä sitä,,,,,herkullista mutteria.
Pullukalla viivapillulla ne häpärit ei näy sitäkään vähää kuin normaalipainoisella. Ja pullukalla se läski ei kyllä keräänny sisempiin häppäreihin, se on saletti.
Tissit puuttuu, häpykumpu ihan olematon, pillukin pelkkä viiva. Jos sillä kuitenkin sattuu olemaan ulkonevet häpärit, niin nekin ovat pelkät kuivat nahanpalaset.
Anorektikon päällä makoilu on kuin heteka ilman patjaa. Lihavan päällä maatessa kuin makoilisi vesisängyssä: kääntyminen hankalaa ja joissakin asennoissa tuntuu kuin tukehtuisi. Vatsallaan olo on myös vaikeaa kun maha uppoaa alemmas kuin pää ja jalat.
ainakin sanoo että liian laiha nainen tuntuu alla kivikasalta ja kun nai lihavaa tuntuu että työntäisi pippelin pullataikinaan! Kuvitelkaa siinä sitten itse kumpi mahtais tuntua mukavammalta! :)
on idiootteja taas liikenteessä! noin ilkeästi puhuvat miehet joilla ei kokemusta tai he ovat yrittäneet saada lihavaa sänkyyn ja tulleet torjutuiksi ja nyt ovat katkeria!!!!!!
siitä pillastutaan kun jonku mielestä on ikävää naida läskiä, missä kaikki ne jotka loukkaantuu kivikasaksi nimittelystä? Vai niinhän se tais olla, että laihoja saakin haukkua - se kun ei ole ollenkaan niin loukkaavaa kuin lihavien arvostelu?
..mitkä voisivat olla parempia, laiheliinin tyhjät nahkapussit, vai ?? Ei, kyllä se niin menee, että naisella pitää olla lihaa ympärillään. Pitää olla tissiä, ja pitää olla pulleeta ja pehmeetä reisien välissä. Ainoa pikku ongelma on siinä, että täytyy osata valkata sopiva asento.
ainakin sanoo että liian laiha nainen tuntuu alla kivikasalta ja kun nai lihavaa tuntuu että työntäisi pippelin pullataikinaan! Kuvitelkaa siinä sitten itse kumpi mahtais tuntua mukavammalta! :)