Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo oikuttelee...

Vierailija
24.01.2010 |

..silleen, että työntää kaiken maailman tavaroita pilluunsa. Nytkin kaikki kaukosäätimet ovat ihan liman peitossa. Kattelee telkkaa ja samalla hiplaa vempeleillä klittaansa. Saman se on tehnyt myös minun hiusharjan varrelle. Sekin on ihan tahmea. Ja mun dödöpurkki samoin....Kuitenkin mun kulli on koko ajan käytettävissä, eli miksi se tekee noin ?? Älkääkä poistako tätä enää....

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä lie pöpöjä noistaki saanu. Vaiha vaimo

Vierailija
2/4 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

... vaan laita hänet kuriin. Riittävästi kotitöitä, jotta ei jää aikaa pilluleikkeihin. Samoin riittävästi kovaa panemista, että ei pillu turhaan kutia puutteen takia. Ja: riittävästi vyöremmiä paljaalle pyllylle, jos ei muuten opi käyttäytymään kunnon vaimon tavoin. Muutenkin on hyvä piiskata säännöllisesti, se tekee kaikille naisille hyvää ja opettaa muistamaan asialliset, vaimolle sopivat käytöstavat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli anna mennä vaan. Ei kai se sulta pois ole. Osta lahjaksi tai muuten vaan hieromasauva, niin voivat pysyä muut "sopivat" esineet pois limasta..

Mies 46

Vierailija
4/4 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mun puolesta saa työntää sinne pilluunsa ihan mitä lystää, mutta ne tavarat voisi valkata hiukan eri kriteerillä. Ei kyllä ole kovinkaan mukavaa harjata hiuksiaan, kun harjan kahva on "siitä" ihan tahmea. Olen ehdottanut klassisia porkkanoita ja kurkkua. Nehän sille voisi sitten myöhemmin vaikka syöttää, mutta ei,,,Kovin paljon ei oikeastaan viitsi tästäkään purnata, sillä siinä on välillä aikas herkkua katsella, kun hän hiplaa ja hinkkaa. Ja ei sen puoleen, jos sattuu olemaan sopiva esine, niin minähän menen avuksi sen jyystämisessä. Sillä on aika tiukka pillu ja löysät häpärit, ne liikkuu saakutin kiihottavasti. Niin, tässä yksi ilta kun piti tulla tänne kirjottelee, niin hän istui minun tuolilla ja sillä oli .....mun hiiri....pillussa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme