Kolmas raskaus aluillaan ja kaikki krempat vaivaa jo nyt :(
Mulla on joka raskaudessa tullut kipupiste lantioon, ekassa se tuli loppuraskaudessa, ehkä viikon 30 tienoilla ja hävisi synnytyksen jälkeen itsestään. Toka kerralla kipu tuli jo puolivälissä raskautta ja vaati fysioterapiaa hävitäkseen. Nyt on vasta rv 12 ja kipu on vaivannut jo pari viikkoa :( Tätä menoa en kävele loppuajasta.
Lisäksi koko ajan ihan hirveä närästys, jota ei edellisissä raskauksissa ole ollut. Ja vielä lisäksi sydämentykytys, sellaistakaan ei ennen ole ollut. Plus ummetus, ellotus, heikotus, väsytysja turvotus kaksi kertaa pahempina kuin edellisillä kerroilla.
Olen 34-vuotias, ilmeisesti ihan kehäraakki fyysisesti. Miten joku voi tehdä jopa kymmenen lasta, jos joka raskaus kertautuu vaivoissaan pahemmaksi? Tämä raskaus ei ole toivottu muutenkaan, vahvistaa vain sitä ajatusta, että tästä jos selviän, niin piuhat poikki. En halua enää olla raskaana, tässä ei ole mitään ihanaa.
Kommentit (5)
Itsellä ikää 32v ja viikkoja kasassa nyt 16. Edellisestä raskaudesta aikaa n. 5 v ja ei kyllä tällaista ollut näin aikaisess vaiheessa :(
Mulla neljäs raskaus ja kolmas oli pahin.
raskaudesta, mutta ei juu kiitos ikinä enää, jos mä saan päättää...
Mulla tosin mikään raskaus ei oo fyysisesti ollut helppo, mutta tuo kolmas oli jo kidutusta.
huojentaa lukea, että muillakin on rankkaa. Itse odotan nyt kolmatta rv29 ja kremppoja riittää vaikka muille jakaa. Moni näistä on nyt ekaa kertaa, kun kaksi raskautta on jo takana.
Itse olen ajatellut, että tämä johtuu iästä joka lähentelee nyt 40v. Aiemmat raskaudet olivat 10v ja 8v sitten.
Rankkaa on juu, jotenkin kun tästä selviäisi, niin neljättä kertaa en kyllä leikkiin lähde mukaan.
6 viikon välein jäsenkorjaajalla.... Ei krempan kremppaa..... Todellakin joka pennin arvoista siis!