Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko väärin lähteä miehen kanssa jatkoille, jos ei aio harrastaa seksiä?

Vierailija
24.01.2010 |

Eli onko jatkoille lähtö lupaus seksistä??

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei tule väärinkäsityksiä, eikö?

Vierailija
2/15 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten parempi tehdä heti alkuun selväksi, että petiin ei sitten ole asiaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos kaveriporukalla mennään jatkoille, niin en minä ainakaan oleta sen automaattisesti tarkoittavan mitään ryhmäseksiä.

Vierailija
4/15 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt niin, että en todellakaan ole ajatellut, että lankeaisin petiin, mutta niin vaan on käynyt... toisaalta jos menee jatkoille toisen kotiin, niin ehkä siinä sellainen petioletus on. Ehkä tosiaan kannattaisi puhua asiasta etukäteen.

Vierailija
5/15 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kyllä jatkoille lähteminen antaa vahvan vihjeen siitä, että seksi on mielessä. Itse en lähtisi, ellen olisi siihen valmis. Ainoastaan porukkajatkot eivät sisällä ajatusta sänkyyn menosta - ja joskus se ajatus sisältyy niihinkin. JOs tarkoitus on vain jutella, siitä on syytä jutella etukäteen ja varautua siihen, että siltikin toinen olettaa juttelun tapahtuvan alasti lakanoiden välissä.

Vierailija
6/15 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka aina on oikeus sanoa ei, niin en asettaisi kuitenkaan itseäni tuollaiseen vaaraan. Minulle on aikanaan useasti valitettu jo siitä että annan ymmärtää mutta en ymmärrä antaa jo silloin kun olen hetken jossain baarissa jutellut kaksin miehen kanssa.

Eli eihän se mikään lupaus ole, mutta varmasti moni sitä sellaisena pitää ja sitten saattaa suuttua kun ei saakaan haluamaansa.

Vierailija
7/15 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutenhan voisi sopia tapaamisen seuraavaksi päiväksi.

Vierailija
8/15 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ymmärrän mitä muutamat tässä tarkoittaa, mutta minua kans hirvittää se, jos ruvetaan avoimesti puhumaan, että nainen "lupaa" seksiä lähtemäll paikasta a paikkaan b.

Siis johtako tällainen keskustelu siihen, että muutaman vuoden päästä Itä-Suomen hovioikeus joka on tunnettu vapauttavista raiskauspäätöksistään rupeaa argmentoimaan että nainen lupasi esim. astumalla taksiin antaa määränpäässä seksiä, eikä pitänytkään lupausta, josta syystä mietä ei voida nytkään tuomita raiskauksesta......

Vierailija
9/15 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on monen idiootin mielestä "oikeutus raiskaukselle"

Eli eihän se mikään lupaus ole, mutta varmasti moni sitä sellaisena pitää ja sitten saattaa suuttua kun ei saakaan haluamaansa.

Monelta murheelta säästyttäisiin tässä maailmassa, jos kaikki tajuaisivat, että seksi kuuluu vain avioliittoon.

Vierailija
10/15 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä vain alustavan kiinnostuksen osoittamista. En kyllä muutenkaan harrasta kännipanoja.

Vierailija
11/15 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkään ei raiskata saa silti, mutta musta sellaisen yövieraan voi mainiosti pyytää poistumaa, joka "antaa ymmärtää, muttei ymmärrä antaa". Kyllä aikuisten maailmassa jatkoille kahden lähteminen on lupaus seksistä. Teininä sitä nukkumista harrastettiin, mutta ei enää aikuisena.

Lähinnä vain alustavan kiinnostuksen osoittamista. En kyllä muutenkaan harrasta kännipanoja.

Vierailija
12/15 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen lähtenyt jatkoille ja mitään ei tapahtunut, myöhemmin tästä suhteesta tuli parisuhde ja lapsia sen myötä!

Ei se ole sen merkki että kaikki haluaa seksiä, mieskään,voi haluta myös vaan tutustua.

Vierailija
13/15 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lähteminen paikasta a paikkaan b olisi tosiaan joku "lupaus" harrastaa seksiä kyseisen tyypin kanssa. En käsitä. Voihan sitä mennä jatkoille vaikka juomaan lasillisen viiniä ja juttelemaan.

Vierailija
14/15 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kykenee (pitäisi kyeta) hallitsemaan itsensä ja vaikkapa siellä jatkoilla juttelemaan ja tutustumaan toiseen.

Vierailija
15/15 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oikein ymmärrä, mitä järkeä on lähteä toisen luo pihtaamaan. Siis toinen osapuoli odottaa sitä, niin jotenkin tosi typerää kuvitella, että tässä nyt aamuyöllä, humalassa, ventovieraan kanssa vaan halitaan nätisti. Musta se on huijaamista ja typerää.

Ja kyllä pihtari voi mieskin olla. Joskus sinkkuaikana mies tuli jatkoille mun luokse ja jatkoilla sitten veti liinat kiinni. Oli naimisissa (en tiennyt ennen) ja halusikin vain halailla, eikä pettää lopullisesti vaimoaan. Ihan hyvä, mutta heitin miehen ulos, vaikka olisi halunnut nukkua yön mulla. Sanoin suoraan, etten jaksa nyt halia vaan odotin saavani muuta. Hänen perusteet "pihtaamiselle" on hyvät, mutta asia on sitten selvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi