Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uuden vuoden laihdutuslupaus pyllylleen

Vierailija
24.01.2010 |

Taas olen alkanut lipsua ja ostin suklaatakin. Olen näköjään toivoton tapaus. Ei tästä mitään tule.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt sen suklaan hyvillä mielin ja jatkat siitä. Mikään ei ole vielä pilalla. Tsemppiä!

Vierailija
2/7 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkossa päätät sitten etukäteen, koska voit syödä suklaata ja minkä verran, niin on helpompi hillitä mielitekoa kun tietää että koska on "luvallista".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointti on se, kuinka paljon sitä suklaata syöt.

Ja yleensä, jos noudattaa hampaat- irvessä- dieettiä, repsahdus on sitäkin massiivisempi, kuin että antaa itselleen luvan nauttia herkuista kohtuudella.

Vierailija
4/7 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kiloklubia. Mahtuu taatusti laihdutusprojektiin satunnaiset suklaat. Ei siitä muutamasta palasta suklaata edes niin hirveästi kaloreita tule, että menisi pilalle edes yhden päivän tavoite ja vaikka päivän tavoite menisikin, niin ei koko viikon...

Vierailija
5/7 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syot sen suklaan pikkuhiljaa, vaikka pari palaa/pva, niin kylla on ihan ok laihdutusprojektissakin. Sitapaitsi tarkoitushan on opetella syomaan uudella tavalla, ei "laihduttaa" ja sitten lopettaa (ja lihoa takaisin), eli siihen juuri KUULUU se, etta opetellaan, miten syodaan herkkuja vaan _vahan_ kerrallaan, ei kaksin kasin.

Vierailija
6/7 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin 150 g. No täytyy taas aloittaa alusta. Kiitos tsempeistä.

Ap

Vierailija
7/7 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta huomenna taas on uusi päivä ja palaan pisteille. Mä suon itselleni herkutteluja viikonloppuisin, muuten tää ei onnistuisi ikinä. Tavoite on kesäkuuhun mennessä 10 kiloa pudottaa, nyt vuoden alusta on pudonnut n. 2 kiloa, joten kyllä se siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä