Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehiltä kysyisin (seisokin lerpahduksesta)

Vierailija
24.01.2010 |

toivoisin asiallisia vastauksia..

Olisko täällä miehiä, jolla olis joskus ollut kokemusta ajoittaisesta lerpahduksesta seksissä, esileikin tai yhdynnän aikana?

Meillä on ihan uusi suhde. Aivan ihana mies on ollut toista vuotta tuttuni ja mies on nyt kertonut haaveilleensa saavansa mut pitään toista vuotta. Nyt ei omien sanojensa mukaan vieläkään voi uskoa, että olen hänen sängyssään, hänen sylissään, hänen. Mies on hyvin tunteellinen, ihana rakastaja, joka antaa mielettömästi nautintoa mulle, rakastaan nuolla ja kosketella joka paikasta. Kerrassaan ihana!

Mutta, jostain syystä miehelle tulee välillä upea kova seisokki, mutta se melko nopeasti taas lerpahtaa. Mies silloin(kin) keskittyy mun nautintoon, joten asia ei sikäli haittaa, vaikka haittaahan se sentään. Tuntuu julmalta ja vaikealtakin aina vain nauttia, kun toinen ei saa lauettua.

Mistä tämä voi johtua? Olen runsasmuotoinen naisellinen, kuitenkin normaalipainoinen, kauniiksi ja seksikkääksikin sanottu nainen 35++. Olen ollut kolmisen vuotta sinkkuna, eli en ole niin paljon harrastanut nyt sinä aikana seksiä, mutta olen jumppaillut paikkojani aika ajoin. Lapsia ei ole. Mutta en silti tiedä olenko voinut väljistyä (iän myötä??) niin että mieheltä lerpahtais sisälläni?

Vai mistä voisi olla kysymys? Mies itse sanoo nauttivansa mun nautinnosta ja yksinkertaisesti kunnioittavansa mua liikaa lauetakseen. No huh, milläs siitä sitten päästään? En usko, että tämä on ensimmäinen kerta, että miehelle käy näin. Ainakin hän suhtautuu tosi luontevasti, että jatketaankin toisin.

Silti haluaisin tietää, onko mitään mitä minä voisin tehdä?

Suuret kiitokset jos tulis asiallisia vastauksia.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä esileikin aikana lerpahtele, päinvastoin. Minulle ei tarvitse tehdä mitään kiihottavaa, kun pääsen naiselle antamaan suuseksiä.

Eihän miehes tiedä, että kuinka tiukka aiemmin olet ollu joten ei se väljyys voi olla syynä siihen. Ihan turhaan te naiset muutenkin syyllistätte itseänne tollasesta. Jos miehellä ei seiso, niin sitten on potenssiongelmia ja aika mennä lääkäriin.

M34

Vierailija
2/4 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea asenne miehelläsi. Jokaisen miehen on jossain elämänvaiheessa (kuten sanonta kuuluu) ymmärrettävä ettei hänen veitikkansa ole täysin isäntänsä ohjattavissa. Miehesi näyttää tämän ymmärtäneen ja hyväksyneen, ja on löytänyt lukuisia muita tapoja veitikkansa tuittuilun korvaamiseen. Nauti sinäkin siitä, äläkä murehdi liikoja. Silloin kun mielesi tekee rautaista, jumalaista kankea, on syytä varata leikkikalu varmuudeksi käden ulottuville.

Tärkeintä, mitä molemmat voitte tehdä, on huolehtia yleisesti fyysisestä ja henkisestä hyvinvoinnistanne. Sä olet halukkaampi, kun koet itsesi seksikkääksi. Aivan varmasti myös miehesi innostuu herkemmin, kun huolehdit hyvin itsestäsi. Sama pätee mieheen. Tupakointi, ylipaino, väsymys, huono fyysinen kunto ylipäänsä sekä toisaalta henkiset paineet, tiedostamattomatkin, lisäävät hänen veitikkansa oikuttelevuutta.

Olen kuullut seksiriiteistä, joissa mies yrittää saada naisen laukeamaan saaden tältä ”energiaa” ellei joudu itse sitä luovuttamaan laukeamalla. Mut oudolta se kuulostaa mulle tänä tasa-arvon aikana.

M40++

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) Miehesi on homo.

b) olet jo lähemmäs 40v.

c) molemmat.

Vierailija
4/4 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) Miehesi on homo.

b) olet jo lähemmäs 40v.

c) molemmat.

Mitä tekemistä b-kohdalla on tämän asian kanssa?

M34

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi