Millaisia alueita Länsimäki ja Rajakylä (Vantaa)?
Katsoin niin olisi hyvä sijainti ja tahtoisin lapsen kristilliseen kouluun, joka olisi suht' lähellä.
Kommentit (33)
käyvät? Onko se Länsimäen terveysasema?
Voin kehua sen hammaslääkäreitä, puheterapeutteja ym. mutta yleislääkäritilanne on onneton!
Rajakylä on todella rauhallinen lintukoto, vaikka muutaman kilometrin päästä löytyy hekompi Länsimäki. Perheeni kanssa en täältä pois muuta.
Länsimäki on jopa vantaan mittakaavassa ihan karmea ghetto.
Olen elänyt lapsuuteni länsässä, enkä voi olla ylpeä siitä, enkä haluaisi kasvattaa omia lapsiani siellä. rajis on etäisesti siedettävä, muttei ongelmaton sekään.
Kirjoitan tämän viestin Länsän vierestä, Meltisistä. Asuin aiemmin Rajakylässä. Ihan turhaan mollaatte näitä paikkoja. Hyvä täällä on asua, varsinkin Rajakylässä. Siellä olen lapseni kasvattanut, ja kelpo veronmaksajia heistä on tullut. Turha yleistää ja leimata jotain paikkoja, stadissa joka paikassa sattuu ja tapahtuu.
Hih, aina sattuu ja tapahtuu, kun kirjoittaa tänne. No, ainakin siellä metsässä olisi taatusti rauhallista, voisi vain katsella susien ja karhujen touhuja ikkunasta.
Itse asun länsimäessä eikä mielestäni alueella oli mitään valitettavaa, toki maahanmuuttajia löytyy seudulta paljon. Koulu,kirjasto,kauppa ja hyvät kulkuyhteydet ovat aivan lähellä. Länsimäki ja Mellunmäki ovat aivan eriasia, mielestäni Mellunmäessä on levotonta, mutta länsimäki on idyllinen ja sopiva lapsille :)
Länsimäkee ja rajakylään vaa kaikki muuttamaan teen heistä kunnon itä narkkeja mutta älkää pelätkö kyllä minä heidät piikittämään opetan
miten kuljetaan rajakylästä stadiin vantaan busseilla?
Olen ostamassa rivari sieltä, asutko vielä rajakylässä? Onko edelleen hyvä?
Älä muuta Länsimäen kerrostaloihin.
Rajakylä on ihan mukava.